או אה! מה קרה? מכבי אכלה אותה...

CHOFA

New member
זה מזכיר לי שיר....

בס"ד חיפה חיפה את אלופה,תודה לך מכבי על עונה כה יפה...... ירוק עולה
 

שמאלני

New member
CHOFA

שיר מאוד דוחה אני חייב לצין קחי שיר יותר יפה אחרי שתחטפו שלישיה בקרית אליעזר. מכבי שלנו מכבי ת"א בחורף בקיץ בסתיו ואביבבבב. צ-ה-ו-ב ע-ו-ל-ה ל-ה ל-ה ל-ה ל-ה ל-ה ל-ה ל-ה ל-ההההה !!!! צ-ה-ו-ב ע-ו-ל-ה ע-ו-ל-ה ע-ו-ל-ה , צ-ה-ו-ב ע-ו-ל-ה ע-ו-ל-ה ע-ו-ל-ה !!!!
 

CHOFA

New member
שמאלני...

בס"ד קודם תנצחו את ראשון(אמפריה.....)לציון ואת נתניה ואח"כ תחטיפו לנו שלישיה טוב???
 

שמאלני

New member
CHOFA....

בס"ד קודם תנצחו את סכנין ואת מכבי פ"ת ואחר כך תנצחו אותנו,טוב???
 

CHOFA

New member
OK

בס"ד טוב אז עכשיו אחרי שנצחנו את פ"ת בשבוע שעבר, רק שאלה קטנה :כמו מי אתם רוצים להפסיד??כמו הפועל ת"א(שנתנה גול במשחק...)או שאולי אתם מעדיפים להפסיד על האפס??? ירוק עוללללללללללללללללללה(לא שיש לאן לעלות יותר, אנחנו כבר ראשונים....)
 

שמאלני

New member
אתה אוהד הפועל ת"א?

אם כן הנה שיר. אני צהוב בנשמההההה , לובש אדום הוא בן זונההההה סלים טועמה מחבלללללללללללל אני שונא {בדם} את הפועל. !!!!!! זה כמובן אם אתה אוהד הפועל אבל אם לא תמיד כייף לקלל את הקומוניסטים :).
 

Charlie

New member
שמאלני....

פעם אנחנו לא היינו יכולים לאהוד את מי שאנו אוהדים כיום. אני כאיש הליכוד, בחיים לא הייתי יכול לאהוד את הפועל ת"א המזוהה עם מה שהיום העבודה ומרצ. ואתה כשמאלן לא היית יכול לאהוד את מכבי ת"א שזוהתה עם מה שהיום הליכוד. (יחד עם בית´ר כמובן.) וטוב שהפרידו בין ספורט לפוליטיקה....
 

שמאלני

New member
טוב אז תעבור למכבי ../images/Emo6.gif

תשמע אתה מאמין לי שרובי שכותב פה בפורום הוא אוהד בית"ר ירושלים,תבין הוא יותר שמאלני ממני והוא יושב ביציע השרופים של אוהדי בית"ר. מעניין מה קורה שצועקים היידה ביבי,אמרתי לו שיצעק היידה שריד. אז הוא כתב לי,"נראה לך יהרגו אותי". כי הוא תומך מרצ,אז כתבתי לו שלא יהרגו אותו משום שהוא יכול לצעוק היידה שריד יעני,מה שישאר מערפאת לאחר שאנחנו נכסח אותו,ישאר שריד :).
 

Roobie

New member
זה באמת קשה הקטע הזה

אחרי שאני צועק עם כולם פתאום צועקים "מוות לערבים" או "היידה ביבי" ואני צריך למצוא משהו אחר לעשות. בדרך-כלל אני נזכר להשתעל מהסיגריות.. מחר צו 8 בקרית אליעזר! יאללה בית"רררר!!! ושיר לסיום (ומותר, מותר לקלל את טועמה...) - אבוקסיס בן זונה טועמה מחבל אני אוהד בית"ר שונא את הפועל!
 
למעלה