או.קיי, אני חושב שסקס הוא overated!

b0redavid

New member
או.קיי, אני חושב שסקס הוא overated!

עדיין, אני אוהב סקס! - פשוט שם לו פחות דגש מרוב החברה... לדעתי יש דברים הרבה יותר חשובים ומהנים. האם אני אסקסואלי? דוגרי.
 

b0redavid

New member
עוד משהו...

הייתי במערכת יחסים בת שנתיים בעברי (עם בחורה), חוויתי הרבה סקס בזמן ההוא (וגם לא מעט אחרי...) ונננגיע לנקודה! אני מוצא שלישון עם מישהי ולהתעורר איתה, זה אקט (אפשר לקרוא לזה אקט?) יותר אינטימי מסקס. again, רק אני?
 
אם אתה אוהב סקס אתה לא אסקסואל

אסקסואל הוא מישהו שלא מרגיש בזה צורך. יש אנשים שמגיעים גם לגיל 50 ויותר בתולים ולא בגלל שהחברה שמה דגש על סקס אלא כי סתם לא בא להם והם לא רואים שום צורך לנסות. הבהרה למה שאמרתי: לא כל האסקסואלים בתולים.
 

barak001

New member
למה לצמצם?

כל חוויה בכל מקרה שונה מהאחרת. יש כאלה שלא נמשכים ולא רוצים קשר, יש כאלה שלא נמשכים וכן רוצים קשר, יש כאלה שכן נמשכים ולא רוצים מגע פיזי, או לא יכולים, מסיבות כאלה ואחרות. ואני בטוח שיש עוד אופציות. אם כבר מגדירים, ומאפשרים לבני אדם למצוא את עצמם במקום הזה, אני לא חושב שצריך לצמצם...כששוטטתי פעם בפורומים של אסקסואלים בחו"ל, ראיתי באמת שאנשים שמגדירים את עצמם כאסקסואלים שייכים לכל הקשת של המקרים.
 
כי זה דוחק חלק מהקהילה

אני חושבת שמי שלא מרגיש צורך בסקס לא ירגיש במקום בפורום שאומר שסקס זה אחלה אבל חברות יותר טובה, אפילו שגם הוא חושב שחברות היא יותר טובה. מותר לדבר על הנושא שהעלית, אבל אם כל בנאדם שנהנה ורוצה סקס אבל מעריך חברות הרבה יותר יגדיר את עצמו כאסקסואל, עדיין אנשים שלא חווים משיכה מינית ירגישו שהם היחידים בעולם, לא?
 

p019

New member
למה להרחיב?

לשאול למה לא להחריב את ההגדרה של א-מינים לאנשים שמעוניינים במין, רק פחות זה כמו לשאול למה לא לקרוא לחתול ולכלב באותו שם - שניהם חיות מחמד. אז מה?
 
למעלה