golanzikri
Member
אני לקוח יהלום (קונה בסכומים גבוהים) ועובד עם אליאקספרס על בסיס יומיומי כבר כעשר שנים.
לאחרונה חלה הרעה קיצונית בשירות, אתם תוכלו להרגיש זאת מיד כשלא תצליחו לקבל צ'אט עם נציג שירות לקוחות כבעבר.
אבל לא זו ההרעה הקיצונית. ההגנה עלינו הלקוחות הופחתה משמעותית. אני מגיש מחלוקות לעיתים נדירות אבל בגלל שנות הניסיון כבר יודע לצפות את התוצאה.
פתאום אני קולט שאליאקספרס כבר לא מגבים כבעבר. סתם דוגמה מאתמול - מוכר נוכל שלח לי אריזה ריקה במקום מוצר כבד. צילמתי הכל בוידאו כולל המשקל - פסקו לרעתי ושיחררו לו 112 דולר (355 שקל) יש לי עוד המון דוגמאות - בקיצור מדיניות חדשה - שירות שלא הכרתם ! ראו הוזהרתם !
לאחרונה חלה הרעה קיצונית בשירות, אתם תוכלו להרגיש זאת מיד כשלא תצליחו לקבל צ'אט עם נציג שירות לקוחות כבעבר.
אבל לא זו ההרעה הקיצונית. ההגנה עלינו הלקוחות הופחתה משמעותית. אני מגיש מחלוקות לעיתים נדירות אבל בגלל שנות הניסיון כבר יודע לצפות את התוצאה.
פתאום אני קולט שאליאקספרס כבר לא מגבים כבעבר. סתם דוגמה מאתמול - מוכר נוכל שלח לי אריזה ריקה במקום מוצר כבד. צילמתי הכל בוידאו כולל המשקל - פסקו לרעתי ושיחררו לו 112 דולר (355 שקל) יש לי עוד המון דוגמאות - בקיצור מדיניות חדשה - שירות שלא הכרתם ! ראו הוזהרתם !