Shmoolik Yosub
New member
כולנו מזמינים מוצרים הנשלחים מסין - וגם אני עושה כך במשך שנים רבות ללא כל בעיות.
לאחרונה ייצא לי להזמין מספר מוצרים מחנויות סיניות ולאחר זמן רב שחיכיתי וראיתי שהמוצר לא הגיע יצרתי קשר עם המוכר.
לאחר בירור הסתבר שהמשלוח נעשה דרך חברת אקסלוט EXELOT הישראלית.
אקסלוט לא שלחו לי הודעות על הגעת המשלוח או כל עדכון לגבי המשלוח למייל.
כמו כן, גם כשראו שאין הצלחה במסירה של 3 חבילות שונות מ- 3 חנויות שונות לאותו לקוח לא חשבו ליצור איתי קשר טלפוני לבירור העניין.
יצירת הקשר עם החברה מסובכת ודיגיטלית בלבד (לא ניתן לדבר עם נציג בשום מקרה).
כמו כן מספר הטלפון של החברה 03-6313800 להודעות בלבד - גם כאן לא תוכלו לדבר עם אף אחד) מוסתר בעמוד "אודות" - לשירותכם לינק: https://www.exelot.com/he/about/.
ניסיתי להשאיר להם הודעה וכצפוי אף אחד לא חזר אלי.
ראיתי בפורום אחר שיש תביעה ייצוגית מולם - לא יודע מה קורה עם זה אבל זה המייל שנתנו שם: [email protected].
ממליץ לכל מי שנתקל בבעיה איתם לבקש מהמוכר (מהחנות) בסין שלא יעבדו איתם על מנת למנוע עוגמת נפש מיותרת הן למוכר (שסה"כ היה בסדר) והן לקונה.
לאחרונה ייצא לי להזמין מספר מוצרים מחנויות סיניות ולאחר זמן רב שחיכיתי וראיתי שהמוצר לא הגיע יצרתי קשר עם המוכר.
לאחר בירור הסתבר שהמשלוח נעשה דרך חברת אקסלוט EXELOT הישראלית.
אקסלוט לא שלחו לי הודעות על הגעת המשלוח או כל עדכון לגבי המשלוח למייל.
כמו כן, גם כשראו שאין הצלחה במסירה של 3 חבילות שונות מ- 3 חנויות שונות לאותו לקוח לא חשבו ליצור איתי קשר טלפוני לבירור העניין.
יצירת הקשר עם החברה מסובכת ודיגיטלית בלבד (לא ניתן לדבר עם נציג בשום מקרה).
כמו כן מספר הטלפון של החברה 03-6313800 להודעות בלבד - גם כאן לא תוכלו לדבר עם אף אחד) מוסתר בעמוד "אודות" - לשירותכם לינק: https://www.exelot.com/he/about/.
ניסיתי להשאיר להם הודעה וכצפוי אף אחד לא חזר אלי.
ראיתי בפורום אחר שיש תביעה ייצוגית מולם - לא יודע מה קורה עם זה אבל זה המייל שנתנו שם: [email protected].
ממליץ לכל מי שנתקל בבעיה איתם לבקש מהמוכר (מהחנות) בסין שלא יעבדו איתם על מנת למנוע עוגמת נפש מיותרת הן למוכר (שסה"כ היה בסדר) והן לקונה.