אזהרה לגבי חברת פירלס שיווק
זהו מכתב ששלחתי היום למנכל חברת פירלס לאחר הזמנת מוצר וביטול ההזמנה ונסיונות חוזרים וכושלים לקבל מענה אמין ורציני על מנת לקבל החזר כספי. שלום למר אלי אליהו - מנהל חברת פירלס המשווקת דרך אתר וואלה שופ שמי אמנון כהן ואני פונה אליך משום שקצתי בשיחות אינסופיות עם הטלפניות של חברתכם. הטלפנית הילה מסרה את שמך כמנהל העסק. בחודש שעבר ראיתי פרסומת באתר וואלה על מבצע מיוחד לרכישת נגן MP4 במחיר מבצע והזמנתי אותו דרככם. תוך יום התקשר נציג והסביר את המגרעות של אותו מכשיר והציע לי לשדרג למוצר משופר מקביל. הסכמתי וביקשתי לקבל את המוצר כפי שהובטח ולא יאוחר מ 72 שעות עבודה. כצפוי - עברו להם השעות והימים והמוצר איננו - התקשרתי שוב ושוב על מנת לברר מה קורה וכשלא קיבלתי תשובה מספקת אמרתי כי איני מעוניין במכשיר וכי אני דורש לבטל את הרכישה ולקבל זיכוי מלא על אי עמידתכם בתנאי העסקה. התבקשתי לסרב לקבל את המשלוח - עשיתי כן. מאז אני מתקשר יום יום לברר אם הגיע המשלוח אליכם חזרה אך תמיד התשובה שלילית. גם אתמול קיבלתי תשובה שלילית והפעם נשברתי והחלטתי להתחקות אחר החבילה - התקשרתי לדואר שליחים והם אישרו לי כי כבר ביום 7/6/06 נמסר המוצר חזרה אליכם על ידי השליח ז'ק. התקשרתי שוב אליכם אך שוב היתה הכחשה על קבלת המשלוח - טענתי כי הדואר החזיר והנציגה דרשה את מספר המשלוח חזרה כדי לאתר את החבילה ובסופו של דבר להחזיר לי את כספי. ניתקתי והתקשרתי שוב לדואר שליחים וקיבלתי את מספר המשלוח המתאים. התקשרתי שוב ובפעם השלישית דיברתי עם הילה(שגם סירבה לקשר אותי אליך ישירות ונתנה לי רק כתובת אימייל). הילה אמרה שלא משנה אם יש לי הוכחה שהחבילה אצלכם - בכל מקרה אאלץ לחכות לחודש הבא לקבל זיכוי. מדובר בכספי שיושב אצלכם במקום שתזכו אותי כפי שהוסכם. למותר לציין כי הטירטורים הללו גורמים לתחושה כי בעצם אין לכם מחלקת שירות אלא מחלקת סיוט. אצלכם לא אקנה לעולם ושום פיצוי לא ישנה את דעתי - אני דורש לקבל את כספי במיידית ולא בעוד חודש. דע לך מר אליהו כי הטרחה שהטרחתם אותי עד כה מבישה אך תהיה כעין וכאפס לעומת הטירחה שאפגין בכל פורום, אתר, עיתון וכל אמצעי ציבורי על מנת להוקיע אתכם ברבים ולפרסם את כושר השירות הגרוע שלכם. להחזיק עסק זה לא רק לדעת לקחת כסף אלא גם להתמודד עם בעיות ולזכור תמיד כי הלקוח ושביעות רצונו היא גורם לא זניח. נרדמת בשמירה מר אליהו - העסק שלך הוא בזיון ואין שום סיבה לעמוד בצד ולשתוק מול היחס המזלזל של נציגי חברתך. אני שומר לעצמי את הזכות להציג מכתב זה לכל מתעניין ודורש מידע על התנהלות חברת פירלס העוסקת במכירות דרך האינטרנט. זו לא הרכישה הראשונה שלי דרך אתרי מכירות אולם מעולם לא זכיתי ליחס אדיש, מזלזל, לא אמין ולא מקצועי כפי שנתקלתי הפעם. אמנון כהן 050-5690814 דרך הארבעה 41/7, עכו 24311
זהו מכתב ששלחתי היום למנכל חברת פירלס לאחר הזמנת מוצר וביטול ההזמנה ונסיונות חוזרים וכושלים לקבל מענה אמין ורציני על מנת לקבל החזר כספי. שלום למר אלי אליהו - מנהל חברת פירלס המשווקת דרך אתר וואלה שופ שמי אמנון כהן ואני פונה אליך משום שקצתי בשיחות אינסופיות עם הטלפניות של חברתכם. הטלפנית הילה מסרה את שמך כמנהל העסק. בחודש שעבר ראיתי פרסומת באתר וואלה על מבצע מיוחד לרכישת נגן MP4 במחיר מבצע והזמנתי אותו דרככם. תוך יום התקשר נציג והסביר את המגרעות של אותו מכשיר והציע לי לשדרג למוצר משופר מקביל. הסכמתי וביקשתי לקבל את המוצר כפי שהובטח ולא יאוחר מ 72 שעות עבודה. כצפוי - עברו להם השעות והימים והמוצר איננו - התקשרתי שוב ושוב על מנת לברר מה קורה וכשלא קיבלתי תשובה מספקת אמרתי כי איני מעוניין במכשיר וכי אני דורש לבטל את הרכישה ולקבל זיכוי מלא על אי עמידתכם בתנאי העסקה. התבקשתי לסרב לקבל את המשלוח - עשיתי כן. מאז אני מתקשר יום יום לברר אם הגיע המשלוח אליכם חזרה אך תמיד התשובה שלילית. גם אתמול קיבלתי תשובה שלילית והפעם נשברתי והחלטתי להתחקות אחר החבילה - התקשרתי לדואר שליחים והם אישרו לי כי כבר ביום 7/6/06 נמסר המוצר חזרה אליכם על ידי השליח ז'ק. התקשרתי שוב אליכם אך שוב היתה הכחשה על קבלת המשלוח - טענתי כי הדואר החזיר והנציגה דרשה את מספר המשלוח חזרה כדי לאתר את החבילה ובסופו של דבר להחזיר לי את כספי. ניתקתי והתקשרתי שוב לדואר שליחים וקיבלתי את מספר המשלוח המתאים. התקשרתי שוב ובפעם השלישית דיברתי עם הילה(שגם סירבה לקשר אותי אליך ישירות ונתנה לי רק כתובת אימייל). הילה אמרה שלא משנה אם יש לי הוכחה שהחבילה אצלכם - בכל מקרה אאלץ לחכות לחודש הבא לקבל זיכוי. מדובר בכספי שיושב אצלכם במקום שתזכו אותי כפי שהוסכם. למותר לציין כי הטירטורים הללו גורמים לתחושה כי בעצם אין לכם מחלקת שירות אלא מחלקת סיוט. אצלכם לא אקנה לעולם ושום פיצוי לא ישנה את דעתי - אני דורש לקבל את כספי במיידית ולא בעוד חודש. דע לך מר אליהו כי הטרחה שהטרחתם אותי עד כה מבישה אך תהיה כעין וכאפס לעומת הטירחה שאפגין בכל פורום, אתר, עיתון וכל אמצעי ציבורי על מנת להוקיע אתכם ברבים ולפרסם את כושר השירות הגרוע שלכם. להחזיק עסק זה לא רק לדעת לקחת כסף אלא גם להתמודד עם בעיות ולזכור תמיד כי הלקוח ושביעות רצונו היא גורם לא זניח. נרדמת בשמירה מר אליהו - העסק שלך הוא בזיון ואין שום סיבה לעמוד בצד ולשתוק מול היחס המזלזל של נציגי חברתך. אני שומר לעצמי את הזכות להציג מכתב זה לכל מתעניין ודורש מידע על התנהלות חברת פירלס העוסקת במכירות דרך האינטרנט. זו לא הרכישה הראשונה שלי דרך אתרי מכירות אולם מעולם לא זכיתי ליחס אדיש, מזלזל, לא אמין ולא מקצועי כפי שנתקלתי הפעם. אמנון כהן 050-5690814 דרך הארבעה 41/7, עכו 24311