אזהרה - עברית רונלייט!!! (Asus P525)
שלום, אני לא כותב את ההודעה בכדי לפגוע בחברת רונלייט, אלא בכדי שלקוחות שמעוניינים לקנות מכשירים עם עברית שלהם לא יפגעו. רכשתי לפני שבוע מחשב כף יד (מדהים) מדגם ASUS P525. מכיוון שלא היה לי זמן להתרוצץ מחנות לחנות ולא היה לי זמן לחכות למכשיר שמזמינים מהאינטרנט (בדיוק נגנב לי הטריאו) אז ירדתי לחנות הקרובה לבייתי באיזור (דיזינגוף סנטר) ולאחר טיפול מדהים של המוכר רכשתי את המכשיר בעלות של 3,000 ש"ח. ראיתי באינטרנט הצעות זולות יותר, אבל כמו שציינתי קודם לא רציתי לבזבז זמן בנסיעה לקצה השני של העיר. חזרתי הבייתה עם המכשיר היפיפה, אך גיליתי באגים רבים בעברית שמקשים על התפקוד (במידה ועוברים מסוג הקלדה אחד לאחר יוצא ג'יבריש, פעמים רבות הדפדפן מציג בג'יבריש, כשמחפשים בקונטקט ליסט הוא הופך את השם המודגש ועוד). הבעיות בעברית הן לא רק קוסמטיות אלא מקשות ומסרבלות את תהליך העבודה. דבר ראשון ביום ראשון התקשרתי לחברת רונלייט והסברתי את התקלה לנציגה הנחמדה שפתחה לי כרטיס ורשמה את כל הפרטים. ביקשה ממני להמתין כמה דקות על הקו ואז אמרה לי שאני יכול לבוא לראשון למעבדה שלהם. ניסתי להסביר לנציגה שאם הייתי רוצה לרכוש את המכשיר בראשון אז הייתי קונה אותו שם מלכתכילה אבל אין לי אפשרות להגיע. כל תחנוני לא עזרו והיא אמרה שהמנהלת תחזור אלי בתוך 24 שעות.... כעבור 48 שעות התקשרתי אליהם בכדי לוודא מה קרה, היא הקריאה לי את הפרטים ואמרה שזה עדיין בטיפול... היום, יום חמישי (הרבה מעבר ל-24 שעות הראשוניות), התקשרה אלי המנהלת: גוללתי בפנייה את כל הסיפור והיא אמרה שזה ידוע ושהמכשירים שהם מוכרים בחנות הם לא עדכניים ושמומלץ לבוא פעם בחודש לראשון לציון לעדכן גרסה ואז היא הציעה לי 3 אופציות: 1. להחליף מכשיר בחנות בה רכשתי למכשיר חדש (והיא ציינה שיהיו בו את אותם באגים בדיוק כך שאין טעם) 2. לנסוע למעבדה של ראשון לציון ולעדכן שם את העברית. 3. לשים את המכשיר בחנות שבה רכשתי ותוך מספר ימים (כמו שחזרו אלי תוך 24 שעות?) לקחת אותו מעודכן. הסברתי לה שאין באפשרותי להיפרד מהמכשיר לכמה ימים, אני עובד עם המכשיר כל הזמן ושעוד יותר לא באפשרותי להפסיק יום עבודה בכדי לנסוע לראשון לציון. הצעתי לה גם פתרון שיכול להיות טוב ומשלב כמה מהאופציות - שישלחו מכשיר מעודכן לחנות שלי ואז אני אחליף במקום, אך היא אמרה שהם לא פותחים מכשירים לפני שהם שולחים אותם לחנות ולכן זה לא אפשרי... דיברתי איתה כמעט שעה ושום אופציה לא השתנתה. בסיום השיחה אמרתי לה בנימוס שאני אהיה חייב להעביר את זה הלאה לאנשים אחרים, ושאם הייתי קורא הודעה כזאת לפני שקניתי את המכשיר אז הייתי קונה פשוט מכשיר אחר... חשוב לי להדגיש שוב - המטרה היא לא לפגוע ברונלייט, המטרה היא שקונים פוטנציאלים לא יפגעו כפי שאני נפגעתי. נ.ב: אני שולח לשירות הלקוחות שלהם מייל עם לינק להודעה הזאת, אני לא אתפלא אם הם יכנסו לפה הודעות סמויות דוגמת 'המכשיר שלי הגיע עם עברית מעולה'.
שלום, אני לא כותב את ההודעה בכדי לפגוע בחברת רונלייט, אלא בכדי שלקוחות שמעוניינים לקנות מכשירים עם עברית שלהם לא יפגעו. רכשתי לפני שבוע מחשב כף יד (מדהים) מדגם ASUS P525. מכיוון שלא היה לי זמן להתרוצץ מחנות לחנות ולא היה לי זמן לחכות למכשיר שמזמינים מהאינטרנט (בדיוק נגנב לי הטריאו) אז ירדתי לחנות הקרובה לבייתי באיזור (דיזינגוף סנטר) ולאחר טיפול מדהים של המוכר רכשתי את המכשיר בעלות של 3,000 ש"ח. ראיתי באינטרנט הצעות זולות יותר, אבל כמו שציינתי קודם לא רציתי לבזבז זמן בנסיעה לקצה השני של העיר. חזרתי הבייתה עם המכשיר היפיפה, אך גיליתי באגים רבים בעברית שמקשים על התפקוד (במידה ועוברים מסוג הקלדה אחד לאחר יוצא ג'יבריש, פעמים רבות הדפדפן מציג בג'יבריש, כשמחפשים בקונטקט ליסט הוא הופך את השם המודגש ועוד). הבעיות בעברית הן לא רק קוסמטיות אלא מקשות ומסרבלות את תהליך העבודה. דבר ראשון ביום ראשון התקשרתי לחברת רונלייט והסברתי את התקלה לנציגה הנחמדה שפתחה לי כרטיס ורשמה את כל הפרטים. ביקשה ממני להמתין כמה דקות על הקו ואז אמרה לי שאני יכול לבוא לראשון למעבדה שלהם. ניסתי להסביר לנציגה שאם הייתי רוצה לרכוש את המכשיר בראשון אז הייתי קונה אותו שם מלכתכילה אבל אין לי אפשרות להגיע. כל תחנוני לא עזרו והיא אמרה שהמנהלת תחזור אלי בתוך 24 שעות.... כעבור 48 שעות התקשרתי אליהם בכדי לוודא מה קרה, היא הקריאה לי את הפרטים ואמרה שזה עדיין בטיפול... היום, יום חמישי (הרבה מעבר ל-24 שעות הראשוניות), התקשרה אלי המנהלת: גוללתי בפנייה את כל הסיפור והיא אמרה שזה ידוע ושהמכשירים שהם מוכרים בחנות הם לא עדכניים ושמומלץ לבוא פעם בחודש לראשון לציון לעדכן גרסה ואז היא הציעה לי 3 אופציות: 1. להחליף מכשיר בחנות בה רכשתי למכשיר חדש (והיא ציינה שיהיו בו את אותם באגים בדיוק כך שאין טעם) 2. לנסוע למעבדה של ראשון לציון ולעדכן שם את העברית. 3. לשים את המכשיר בחנות שבה רכשתי ותוך מספר ימים (כמו שחזרו אלי תוך 24 שעות?) לקחת אותו מעודכן. הסברתי לה שאין באפשרותי להיפרד מהמכשיר לכמה ימים, אני עובד עם המכשיר כל הזמן ושעוד יותר לא באפשרותי להפסיק יום עבודה בכדי לנסוע לראשון לציון. הצעתי לה גם פתרון שיכול להיות טוב ומשלב כמה מהאופציות - שישלחו מכשיר מעודכן לחנות שלי ואז אני אחליף במקום, אך היא אמרה שהם לא פותחים מכשירים לפני שהם שולחים אותם לחנות ולכן זה לא אפשרי... דיברתי איתה כמעט שעה ושום אופציה לא השתנתה. בסיום השיחה אמרתי לה בנימוס שאני אהיה חייב להעביר את זה הלאה לאנשים אחרים, ושאם הייתי קורא הודעה כזאת לפני שקניתי את המכשיר אז הייתי קונה פשוט מכשיר אחר... חשוב לי להדגיש שוב - המטרה היא לא לפגוע ברונלייט, המטרה היא שקונים פוטנציאלים לא יפגעו כפי שאני נפגעתי. נ.ב: אני שולח לשירות הלקוחות שלהם מייל עם לינק להודעה הזאת, אני לא אתפלא אם הם יכנסו לפה הודעות סמויות דוגמת 'המכשיר שלי הגיע עם עברית מעולה'.