פירוט
להלן הפירוט כפי שפרסמתי באתר של מפה: לא נקי, לא מטופח, מוזנח ביותר. כשעשינו למנהל המקום סיור בחדר כדי להראות לו למה לא נחזור (זכוכית שבורה בדלת של השירותים, זכר למתלה מגבות (מתלים שבורים), ידיות דביקות של הדלתות, קורי עכביש, גב מיטה מפורק על הרצפה, וילונות שנתלשו מהווים שלהם - התשובה שלו היתה: "נשמע כאילו שאתם מצפים שאהיה העבד שלכם". אמנם היה פסח אבל הלוווווו????? שמעת על המושג שירות? על תפישת השירות בה הלקוח צריך להיות מרוצה? 570 ש"ח לזוג וילד לצימר המוזנח הזה. צריך לשים סוף לתופעה הזאת. נ.ב. האם הסגנון של התגובה שלך מותאמת לילד (כפי שמשתמע מהניק?). אם היית יודע שאמא שלו היא הכותבת האם היית מגיב אחרת. תודה, אמא של luzian