אזעקה נשמעה יותר מ182 אזורים בישראל.

Harrington

Well-known member
מנהל

dory30

Well-known member
היו שלושה שיגורים סך הכל. שמדובר בטיל בליסטי יש התראות בכל הארץ!
העסק שלנו מפרסם ספר שעוסק בהיי טק (עלילתי והדרכתי כאחד). בכל תוכנה, יש באגים. גם בתוכנות היירוט של הכטב"מים. צריך לשפר את הגרסה, הקודמת הייתה "מלוכלכת" (נסיונית על גבול החובבנית, זה מושג מקצועי).
 

משתפרת1

Well-known member
אולי תוצאה של שינוי מדיניות האזעקות, שכן כמות השיגורים כנראה לא הייתה גדולה במיוחד.

בניחותא בבית ונשארתי במקומי בגדול .
כולה 3 טילים, תופסים?
אנחנו בדרום והפעם יצאנו נשכרים, לא הוזעקנו. אבל הנכד שלי היה בדרכו הביתה באיזור חולון. כששמע אזעקה עצר את רכבו בשולי הדרך מתחת לגשר גדול, שלפחות חלק מסביבתו לא יהיה חשוף. זה הדאיג אותי הרבה יותר מאשר אילו היתה אזעקה בישוב בו הייתי.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
אתם יודעים איפה לא היו אזעקות ?
ב 193 מדינות אחרות.
זה גם המצב בשנה האחרונה
יווו... ואתה מצליח להתחלק בין כולן? או שאתה מסתפק ברק אחת מהן :)?

הסר דאגה מליבך למנר. היה ויבוא היום בו האדמה תרתח מתחת לרגליך באותה מדינה מתוך ה193 בה אתה מתגורר ביום מן הימים, 90% מגולשות וגולשי הפורום ישמרו עד אז על מדינת היהודים האחת והיחידה, ישמרו לך אותה, ייצבו ויחזקו אותה, כך שתוכל להיות גם אז מפלט עבורך ועבור אהוביך וקרוביך. Don't worry.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
שווה לעבור לגור ב193 המדינות שבהם לא נשמעה אזעקה :-): .
סתם להשכלה כללית והשכלתו של למנר, גם ברוב רובם של היישובים היהודיים באיו"ש לא נשמעה אזעקה וכך גם לא ברצועת עזה כולה :). בהתאם לדבריכם במשותף, אציע לכל תושבי ישראל לשקול מעבר להתנחלויות. בדחיפות.
 

שמלת תחרה1

Well-known member
סתם להשכלה כללית והשכלתו של למנר, גם ברוב רובם של היישובים היהודיים באיו"ש לא נשמעה אזעקה וכך גם לא ברצועת עזה כולה . בהתאם לדבריכם במשותף, אציע לכל תושבי ישראל לשקול מעבר להתנחלויות. בדחיפות.
התנחלויות וחוזרים בתשובנ, לעולם ישארו מתנחלים וחוזרים בתשובה.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
לא מזיז לי שערבים רואים בנו מתנחלים, מםריע לי שיהודים רואים במתיישבים מתנחלים.
לי אין בעיה עם המונח הזה. יש טרנד ב(עשרות ה?)שנים האחרונות להפוך מושגים ותיקים לבלתי מקובלים ולשנותם. אני לא שותף לטרנד הזה. לא רואה בעיה עם המילה כושי ומרגיש מצוין עם המושג "מתנחלים". הלא הקב"ה ציווה את עמנו "והנחלתם את הארץ". מרגיש מצוין בלהיות מתנחל בכל מקום ברחבי ארץ ישראל בו אתגורר.
 

dory30

Well-known member
אתם יודעים איפה לא היו אזעקות ?
ב 193 מדינות אחרות.
זה גם המצב בשנה האחרונה
נכון מאוד. צריך לעשות מה שהשדרותים עשו לתל-אביבים השאננים (הערה: גם אני תל-אביבי). פעם, כשטילים היו "רק הבעיה של הדרום" (2000-2014) , הם הלכו והשמיעו צבע אדום בשדרות רוטשילד. זה מה שצריך לעשות, הפגנה ליד פרלמנט בכל מדינה שלא ידידותית לישראל ולהשמיע אזעקות שיבינו מה זה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
היכן נתפסם?
היינו בבית וגם אם היה כאן "רק" שביב של אזעקה שנפסק מיד, אצנו לממ"ד.

אישית, איני מתפלא כשקורה אחד משני אירועים:
א. כשמדובר בטיל גדול או בטק"ק, ונעשה ניסיון ליירטו בעזרת טיל (או בעזרת מספר טילים) ישראלי(ים) גדול(ים), לוקחים בחשבון, שהטיל המיירט נורה ממרחק ולא בהכרח ממיקום יחיד, ועל כן מיקום ה"מפגש" וההתרסקות אינו ידוע או צפוי מראש. לכן, ההתראה היא מפושטת ונבנית עפ"י תחשיב של מסלול הטיל ואזור היירוט לאורכו פלוס מקדמי ביטחון.

ב. ניסיון העבר כבר לימד, שכאשר כטב"ם "נעלם" לו ממערכות הרדא"ר והצפייה, חשוב להתריע באזורים נרחבים, שכן מקום פגיעתו אינו צפוי, ועל כן מוטב להיות זהירים על כל צרה שלא תקרה. אבל הפרט הזה אינו קשור כנראה לאזעקה הנרחבת שהוזכרה כאן.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה