אז אנחנו 4 בשנים ביחד וכרגיל חוגגים במבחן רישוי שנתי

xfwind

New member
אז אנחנו 4 בשנים ביחד וכרגיל חוגגים במבחן רישוי שנתי

והפעם: ה-פ-ת-ע-ה.

אחרי הרבה (מאוד) שנים של מבחן שנתי בסגנון חצי דקה של "תדליק אורות, תן צופר, סע ועצור, תודה ולך למשרד",


באדיבות משרד התחבורה - עברנו (הפתעה עבורי) לבחינה שכוללת בדיקת בלימה ואורות עם מכשירים יעודיים
, הסמכות של 2 בוחנים ופרוצדורה מייזעת
.

"שלושים אלף שקל הייתי צריך להשקיע במיכשור והתשלום נשאר 35 שקלים לבדיקה..." כך בעל המכון....

זה מה יש.


העניין הוא שבמכון החביב עלי לא היה הטסטר/אסטרונאוט המוסמך ולא ידעו מתי יבוא ובכלל היה נראה שלא בראש שלהם.


עברנו את פרעה...
נעבור גם את הקיץ.

כל טוב
 

פרארי1

New member
כבר היה נסיון עם זה בעבר

יצא לי לפני כמה שנים לעשות טסט שהייתה בו גם בדיקת בלימה, משהו דומה לזה של המכוניות, עם גלילים מסתובבים.
אני זוכר שהיו סיפורים שרוכבים נפלו מהאופנוע על המתקן ושהוציאו אותו משימוש.
כנראה שמצאו משהו יותר בטיחותי, או שסתם לא אכפת להם שיעופו והחליטו להחזיר את זה.
תכלס, יש בזה הגיון לעשות בדיקה שנתית לבלמים, בלי זה, כמו שכולנו יודעים, הטסטים היו סתם חותמת גומי מטופשת.
 

xfwind

New member
מעכשיו הבדיקה מתבצעת על גבי משטח מתכת שעליו עוצר הבוחן

לא משהו דרמטי אבל כנראה מדוייק. צג מחשב גדול גם מראה נתוני משקל/לחץ של סרן קדמי ואחורי.
במקרה שלי הבוחן היה עדין והנסיעה + עצירה היא של כמה מטרים.
 

xfwind

New member
תראה איך זה נראה. כמו משקל כזה...

המשטח מחוספס והבוחן נסע מאוד לאט ונעצר עליו.
 
למעלה