אז אפשר להגיד שהעונה שלנו היתה טובה משל מכבי?

AmiTutiT14

New member
אז אפשר להגיד שהעונה שלנו היתה טובה משל מכבי?

לא נראה לי. עונה לא נמדדת על פי כמה תארים לקחת אם העונה עצמה היתה גרועה. נכון שמכבי לא לקחה שום תואר אבל היא הגיעה להישגים גבוהים יותר. אנחנו סיימנו את העונה עם גביע אבל בלי רבע גמר גביע יול"ב, בלי פיינל פור (אפילו לא פיינל 5), ובעונה הבאה גם בלי יול"ב, בלי כסף, בלי ישראלים טובים, בנתיים בלי מאמן טוב... להבדיל ממה שהעונה הזאת עשתה לנו, במכבי העונה לא פגעה אלא חשלה. היא לא תפגע לתווך הארוך, בגלל שהיא מכבי. אגב, ההשוואה הזאת בין העונה שלנו לעונה של מכבי ממחישה בצורה מעולה את המהלך המטומטם של פיטורי גרנט מצ'לסי. יש לו 0 מ4 תארים, אבל זה אומר שהעונה של צ'לסי היתה גרועה? לדעתי, ממש לא. הוא הגיע עם הקבוצה להישגים הכי גבוהים שיכולים להיות, רק תארים לא לקח. אבל גם הישגים זה לא מבוטל!! בנוסף, הוא הגיע אליהם עם סגל שחקנים נתון, לא היתה לו אופציה לבחור, וזה גם מכשול לא קטן. לדעתי עונה לא נמדדת בתארים, צריך להסתכל על המכלול השלם.
 
ללא ספק אחת העונות הגרועות שלכם...

קבוצת בינים כמו אשקלון ניצחה אתכם 3 פעמים ושחקני מפתח אצלכם כמו ארנולד ובאוורס כבר לא מספקים תסחורה... ללא ספק זאת היתה השנה של הקבוצות הקטנות והמשניות... נהריה, אשקלון חולון... מבחינתי עדיף שאתם תתמודדו מולנו בגביע המדינה ולא חולון, כי דורסמן הזה באמת יודע לדרוס...
 

Pure M

New member
הכישלון של הפועל

התחיל בזה שלא ידענו לשמור על השחקנים הטובים, השארנו את הבינוניים, ואת הטובים שיחררנו. בצורה כזו אי אפשר להצליח. טפירו מת לחזור להפועל, מריו אוסטין הוא השחקן הטוב ביותר ששיחק פה בעשור האחרון, למה ויתרו עליהם ככה?! לקראת העונה הבאה צריך להיות חכמים יותר, להחתים שחקנים מוכשרים על חוזה ארוך טווח ככה שלא נגמר להם חוזה אחרי שנה וצריך לחדש להם ולהעלות את השכר כל פעם. את השחקנים הטובים להשאיר לטווח ארוך, ולהפסיק לשחרר חצי קבוצה בכל קיץ. בקיצור, די לשחק עם שטויות. לא איכפת לי מעונת תחתית אם אני יודע שאנחנו נבנים לעתיד. צריך ליצור קבוצה שהיא משפחה, לא משהו קר ומנוכר כמו בשנים האחרונות. תראו מה דורסמן עשה, קבוצה עם תקציב אפס, אבל שהיא משפחה, כזו שאיכפת לה, נותנת את התחת. התוצאות בהתאם.
 

bendelac

New member
../images/Emo45.gif

אני מסכים. צריך לקנות שלושה שחקנים זרים לטווח ארוך ולהפסיק לקנות שחקנים בני 30+. את הישראלים הייתי משאיר את כולם כאשר זר חדש בעמדת הסנטר ומחליפו יהיה מרקוביץ. לגבי שאר העמדות כולם יודעים בדיוק איפה הבעיות והיכן צריך לעבות/להחליף בשחקן זר. שנה הבאה תוכרז כשנה פיננסית גם בגלל שהפועל כנראה לא תהיה באירופה וגם בגלל שלא ברור מה הסטטוס של גיידאמק. כך תהיה שנה שלמה למצוא מקור תקציב חלופי אם גיידמאק יחליט להפסיק לתרום וניתן יהיה לבנות את סגל הקבוצה.
 
למעלה