אז אתן מקשיבות כולן???? (פרק ב')

אז אתן מקשיבות כולן???? (פרק ב')

כל המפגרות שלא יודעות לנהוג, או בקיצר, בנות יקרות, להלן מס' אתרי מתכונים: תפוז מתכונים מתכונים2 זולו מתכונים תקראו קצת ותלמדו לעתיד... עכשיו, יש לי ידידה, שהחליטה להפסיק את כל הקטע הזה של השוביניזם אצלי, אז הזמינה אותי לבוא אליה לבשל. אז מה היא רוצה?! שאני אראה לה שאני מבשל יותר טוב מבנות!? כאילו, אני יכול ללמד אותה לבשל, אבל זאת העבודה שלה... פשוט טמטום.. (של בחורה)... יש עוד משו מטומטם שאני לא מבין: נכון יש את השלט "נהגת חדשה"?, אז אני לא מבין אותו! מה זה משנה אם הנהגת חדשה או וותיקה??!! שירשמו נהגת! וזהו!!! זה לא שאני שונא בנות, או שאין לי כבוד אליהן, פשוט יש לכל אחד תפקיד, או כמו שאיש חכם אחד בפורום מתגייסים אמר: "בשביל מה הבנות בצבא? בשביל המוראל. ובשביל מה הבנים בצבא? בשביל להרים את המוראל!"
 

Ella175

New member
אוף אל תהיו כבדות...

מוניות בצבא קקה! אחלה מאמר... אני צחקתי..
 

m a n k o

New member
וואלק זה שיא הבולשיט אבל

רב הידידים שלי יודעים לבשל יותר טוב ממני יותר נכון.. כל הידידים שלי אני לא יודעת להכין אפילו חביתה כן כן יש גם כאלה בנות :))
 
שאלה לי אליך-

מה עדיף:
אישה שלא יודעת לנהוג?
גבר עם אגוטריפ נוהג? אני מעדיף את האישה!!! מאישה אני יכול להתחמק עם האופנוע- מגבר לא... עובדתי, אם אישה היתה בסיטואציה של התאונה שלי- היא היתה יוצאת מאותו רחוב צר ל-ע-ט אותו גבר|סדגש שיצא מולי הגיע במהירות גבוהה מאוד (יחסית לתנאי הדרך) התנגש בי וריסק לי את צד שמאל של האגן... אתה רוצה לדבר על נהגים גרועים? דבר- אבל אל תפריד ע"י אישה או גבר, גברים נוהגים אותו הדבר ולפעמים אף גרוע יותר... וזה בא מפיו של גבר!!!
 
על הנהיגה

הוגי תורת הנהיגה חילקו את הנהגים לשלושה מעמדות: הגברים הנשים הנערים בני 17 (שאני נימנה עימם). הגברים, בעלי התפיסה המרחבית, נוהגים בנונשלאנטיות, ביד אחת, בממוצע של 5 עד 10 מעל החוק, אבל אחרי שהם עברו כבר תאונה או שתיים בחיים שלהם, ו10 שנות נהיגה,יש להם ניסיון והם מתחמקים מכל מצב מסוכן. הנשים לא יודעות מה הן עושות, הן מחזיקות את ההגה בכל הכח שלא יברח להן, מתחילות למלמל לעצמן דברים עצבניים כל פעם שיש מצב מלחיץ, נוסעות באיטיות מופרזת, ונוטות לתקוע את כל התנועה כשהאוטו נכבה להן ברמזור, עם זאת, רוב התאונות שהן עושות הן ביציאה מחניה, או במהירויות שואפות לאפס, ולכן בעצם הן הנהגות הבטוחות ביותר. הקבוצה השלישית היא הנערים בני ה17, מכיוון שאף אחד לא יכול לראות איזה כלי גדול יש להם, הם מסתפקים בלהתלהב עם הרכב שלהם, הם נוסעים פי 3 מעל המהירות המותרת, מתחילים בתהליך הבלימה חצי מטר לפני שהוא אמור להסתיים, בורחים קדימה בכל רמזור ועושים סללומים מסוכנים. חלק עושים את זה כי הם נהנים לשמוע מהבנות שיושבות לידן על כמה שהם גברים, ויש כאלו שנהנים לשמוע מהבנות שלידן "תעצור את האוטו אני לא נוסעת איתך יותר בחיים". כמובן שאלו הנהגים הכי גרועים שיש, ואני מאמין שלמרות שאני נהג חדש, ולמרות שאני לא ממש שומר על חוקי המהירות, אני לא כזה ואני בכל זאת זהיר.
 
למעלה