אז החלטתי שאני רוצה להתגרש

Mo and Curly

New member
לא לא. בטוח נחיה קרוב. זה חשוב לשנינו.

ולי באמת לא איכפת מהריכולים. זה בגלל שאני חוששת שהדברים האלה יגיעו לילדים שגם ככה יהיה להם קשה...
אבל אני בהחלט מסוגלת ותמיד שמה על זה קצוץ
 

Mo and Curly

New member
אז החלטתי שאני רוצה להתגרש

שני ילדים בני 8 ו-10 בעלי לא רוצה אבל הוא משתף פעולה ואנחנו חברים טובים (מקווה שנישאר ככה גם). החלטנו שניקח מגשר אבל עוד לא התחלנו תהליך.
אנחנו גרים במקום מרוחק יחסית אבל לא נוכל להישאר שם עם שני בתים כי זה איזור של בתים יקרים ואף אחד מאיתנו לא יוכל להחזיק בית כזה לבדו.
שנינו מסכימים על משמורת משותפת אז זה אומר שנרצה לגור קרוב אחד לשני. זה גם אומר להוציא את הילדים מהבית ספר שלהם ולהעביר אותם ליישוב/עיר אחרת לגמרי. איך עושים כזה דבר?? ועוד במקביל?? יש עיצות טכניות שיקלו על המהלך? אני יודעת שהילדים ייפגעו אבל אני מנסה לחשוב על איך אנחנו ממזערים את הפגיעה למינימאלית.
 
אצלנו

גרושתי נשארה לגור ברעננה ואני עברתי בשל אילוצי תקציב לכפר סבא הזולה יותר. הילדים נשארו ללמוד ברעננה. אבל אז משמורת משותפת הייתה מאד נדירה ככה שלפחות בהתחלה הם היו הרבה יותר אצל האמא. כשהגיעו לסביבות גיל 13 התחילו לצפצף על הסדרי המשמורת והיו באים מהבי"ס לאן שהתחשק להם באותו רגע. הבן הגדול בסביבות גיל 15 עבר בפועל לגור איתי ורק כשאני הייתי בחו"ל לצורך עבודה היה הולך לאמא.

נכון שהורים מעבירים ילדים בית ספר מכל מיני סיבות, זה לא סוף העולם. אבל פה זה נופל עליהם ביחד עם הגירושין אז זה יותר רציני. כדאי לחשוב על פתרון פחות דרסטי. ברוב המקומות האלה עם בתים יקרים יש הרבה יחידות דיור להשכרה. אולי תצליחו בכל זאת למצוא פתרון שישאיר אותכם שם. למשל שאת נשארת בבית שלכם ודוחים את מכירתו. האבא ישכור יחידת דיור וההוצאה הנוספת שנופלת עליו תובא בחשבון בחישוב המזונות. או שניכם תשכרו יחידות דיור. להערכתי שווה את המאמץ.
 

Mo and Curly

New member
תודה על התגובות. אני בהחלט אשקול שכירת יחידות דיור באיזור

שלנו. אמנם רציתי להתרחק ממנו גם כי זה מרוחק מעט מהמשפחה והחברים שלי וגם בגלל שזה יישוב קטן עם רכילויות גדולות. אבל אני גם חושבת שאם זה ייקל על הילדים אולי זה יהיה השלב הראשון ורק שנה לאחר מכן נעבור למקום אחר. כך שזה יהיה בהדרגתיות לפחות.
 
למעלה