אז הנה אנחנו ביוסטון
הי לכולם ונעים מאוד.... אנחנו אחרי קבלת הגרין קארדטיסה בטורקיש עם כל כך הרבה מזוודות שאין פלא ששתיים הלכו לאיבוד....הגענו ליוסטון טקסס, רשמנו את הילדים עוד מהארץ לבית ספר יהודי פרטי שקיבל את שלושת הילדים ( גילאי 8, 6, 4) ושמחנו על כך... עדיין לא הכנסנו את הילדים למסגרת אבל יש לי חששות / התלבטות ואשמח לשתף אתכם.מאחר ולבית הספר אין תכנית של ESL אנגלית כשפה שניה... אמנם בית הספר מתבסס על ערכי היהדות אבל אם אין לו את התכנית הזאת כיצד ילדי יקודמו וילמדו את השפה האנגלית?ברישום לבית הספר ביקשתי כי:הבכור בן ה 8 יכנס לכיתה באת האמצעי בן ה6 לא מהרתי להעלות לכיתה א והשארתי שנה נוספת בגן ( בעברו התחיל לדבר מאוחר ובארץ הוא נתמך במסגרת גן שפה... מאז צמצם פערים מאוד יפה וכיום מביע נכונת ללמוד אנגלית סקרן ורוצה ללמוד)ובת ה4 מאמינה שתסתדר בגן ותקלוט די מהראשמח לתובנות שלכםקצת חוששת מלבזבז זמן ומעברים כפולים בין בית ספר פרטי ואחר כך ציבורי באם לא ישתלבו טוב ומנגד אם לא ננסה לא נדעתודה על התמיכה!
הי לכולם ונעים מאוד.... אנחנו אחרי קבלת הגרין קארדטיסה בטורקיש עם כל כך הרבה מזוודות שאין פלא ששתיים הלכו לאיבוד....הגענו ליוסטון טקסס, רשמנו את הילדים עוד מהארץ לבית ספר יהודי פרטי שקיבל את שלושת הילדים ( גילאי 8, 6, 4) ושמחנו על כך... עדיין לא הכנסנו את הילדים למסגרת אבל יש לי חששות / התלבטות ואשמח לשתף אתכם.מאחר ולבית הספר אין תכנית של ESL אנגלית כשפה שניה... אמנם בית הספר מתבסס על ערכי היהדות אבל אם אין לו את התכנית הזאת כיצד ילדי יקודמו וילמדו את השפה האנגלית?ברישום לבית הספר ביקשתי כי:הבכור בן ה 8 יכנס לכיתה באת האמצעי בן ה6 לא מהרתי להעלות לכיתה א והשארתי שנה נוספת בגן ( בעברו התחיל לדבר מאוחר ובארץ הוא נתמך במסגרת גן שפה... מאז צמצם פערים מאוד יפה וכיום מביע נכונת ללמוד אנגלית סקרן ורוצה ללמוד)ובת ה4 מאמינה שתסתדר בגן ותקלוט די מהראשמח לתובנות שלכםקצת חוששת מלבזבז זמן ומעברים כפולים בין בית ספר פרטי ואחר כך ציבורי באם לא ישתלבו טוב ומנגד אם לא ננסה לא נדעתודה על התמיכה!