"אז זהו זה?"

ענבר.

New member
"אז זהו זה?"

שלושת המילים המסיימות את הפרק האחרון בסידרה "חברים". שאלה שנזרקה לחלל הריק, על רקע תפאורה ריקה – דירה מרוקנת מכל תוכן (?), מכל אביזר ורהיט שהוא. סידרה חביבה "חברים". קל להתחבר אליה, על אף הרקע המנטלי החוצלארצי שלה, ולו רק בגלל העובדה שהיא מדברת בגובה עיניים חבריות. יחד עם זאת, כצופה מושבעת של הסידרה, מצאתי את עצמי, לא אחת, תוהה, באם מערכות יחסים חבריות, כפי שהוצגו בסידרה, אכן יכולות להתקיים במציאות. אז מה זה בעצם חבר? • אחד שאתה נותן לו את מפתח הדירה שלך? • כזה, שגם אם יגבב מלל סתום ולא הגיוני, תמשיך לחייך אליו? • שגם אם אתה מרגיש שהוא מתיש אותך, לא תנתק את הקשר? • מישהו לשבת איתו בבית הקפה השכונתי? תהיות בנושא חברים בפיתחה של שנה חדשה. בוקר טוב ושנה טובה.
 

magy

New member
אז זהו זה?

עברה עוד שנה? בעצם, זה פחות שנה למניין שלנו.... מה שרציתי להגיד זה שקראתי כתבה בווינט.. שמדברת על היום בערב.... "משפחה לא בוחרים".. ועדיין, טוב כשעדיין יש משפחה....מאשר להשאר לגמרי לבד בעולם..... בידיעה שכולם מתכנסים ביחד.... לטוב או רע.... כתבה למחשבה....
 

magy

New member
...ושנה טובה לפורום הצעיר

לגולשים ולמנהלת...... שנה טובה
 

magy

New member
אני מצפה לראות את הגולשים פה

גם בחג.......החג הזה ארוך כמו הגלות.......... ובעצם, כל החודש הולך להיות עונש נוראי........
 

magy

New member
חברות?

גם כשניתק הקשר לשבועות, חודשים או שנים וחוזרים לאותה נקודת מוצא כאילו הזמן לא עבר, זו חברות. ואולי לא. אולי חברות היא עשיה, אחד למען השני, ולא דיבורים, בירבורים "פארולה, פארולה, פארולה" (דלידה - מילים). המסוגלות לשמוח בשמחתו ולהתעצב בעצבותו.... לעודד אותו ולתמוך גם כשאתה בשפל המדרגה, בעצמך.... וכן, גם להקשיב לשטויות (יש לך חבר שמדבר שטויות?
) כשאין לך סבלנות ונדמה לך שבעיותיו בטלות בשישים לעומת שלך... לקבל אותו עם חולשותיו כי למדת שלא תוכל לשנות אותו.... ולהתרכז בתכונותיו הטובות ..... מי יודע מה זו חברות......? רק אחרי שלושים שנה, אתה בעצם יודע אם זו היתה חברות או לא.
 

ענבאך

New member
אממ..

חברה- כשאני שבורה וכואבת, אז גם לה פתאום נעשה עצוב נורא, ולמרות זאת היא יודעת בדיוק מה להגיד כדי לגרום לי להרגיש שהכל לא חשוב, וזה הכל שטויות.
 
למעלה