אז זה האתר של ענת?

מהנדס 32

New member
את האמת...אני מסכים איתך!!!

ענת - אחרי כל הרעש שעשית כאן....זה ממש לא משו! מעבר לכך ענתי היקרה - יזמים בד"כ כמוני עובדים בשקט מתחת לפני המים ולא מחוללים סערות הוריקן כאלה ואחרות. שיהיה לך בהצלחה
 
כנראה שלא הבנת מהו המיזם

המיזם בעקרון מאוד פשוט, הוא בסך הכל אינדקס שמרכז את המבצעים שפזורים ברשת ועוזר לגולש למצוא מרוכז במקום להתחיל לעשות השוואות ולרשום על פתקים. ישנו שם סוכן וירטואלי שמאתר את המבצעים לפי התקציב שיש לגולש להשקיע וישנה מערכת לניהול מבצעים של הגולש. מה שחשוב כאן זה הדרך להקמתו, עליות ומורדות וכיצד מגייסים כסף חוץ מזה מאחורי המיזם הזה עומדת גם חברת כרטיסי אשראי שהסכימה להושיט יד ואת זה אף אחד עדיין לא יודע וגם לא למה זה קשור חבל שמסיקים מסקנות בחצי עבודה.
 

mluggy

New member
אז זה האתר של ענת?

http://www.dealcenter.co.il מההודעות אפשר להבין שמדובר באותו רעיון. פורטל חדשני, ספקים, מבצעים. דווקא נחמד - בטח יעבור שיפוץ עד סיום "חבלי הלידה", אולי יחליפו גם דומיין או רקע, אבל למה ללכת סחור סחור - היית נותנת לנו את הכתובת והיינו מגיבים בשמחה.
 
מוזר ומעניין....

בדרך כלל - כל אתר אינטרנט המכבד את עצמו, והמכיר בחשיבות אמינות המידע, ונוהג כלפי משתמשיו בהגינות, נוהג לפרסם מידע (בדרך כלל תחת התוית "אודות") אודות מפעלי האתר, כישוריהם, ניסיונם ועוד.. משום מה, באתר של ענת - אין את המידע הזה. מישהוא יודע מדוע???
 
שלום לך mluggy- המיזם שלי

המיזם אכן באוויר, אך כרגע הוא רק נבדק מבחינה טכנולוגית ישנו שיתוף פעולה עם חברת אשראי מסויימת ואנחנו מכניסים עוד אפליקציות מעניינות המיזם שראית הוא הבסיס של הרעיון שמתפתח לטלויזיה אינטראקטיבית כרגע לא רציתי לחשוף את המיזם מפני שהוא אמור לקבל את אישורי הספקים שהזינו את מבצעיהם, במערכת יש לנו יותר מאלף מבצעים שמפוזרים ברחבי האינטרנט והגולשים כלל לא מודעים להם. ישנו סוכן וירטואלי שמחפש עבורך מבצעים לפי הגדרות פרופיל אישי של הגולש ומערכת ניהול לגולשים לנהל את מבצעיהם המועדפים. לספקים נבנתה מערכת ניהול שהם יכולים להיות בקשר ישיר עם הגולשים הפורטל הינו B2B תקשורת בין עסקים לעסקים B2C תקשורת בין עסקים לגולשים C2B תקשורת בין גולשים לעסקים רוב התכנים אינם עדיין באוויר, ישנן המון כתבות ערך מוסף, מבצעי טיסות של חברה שקונה ליינים של טיסות ומוכרת לסוכנויות נסיעות נכנסה שותפה במיזם, מבצעי טיסות אלו תוכל למצוא רק אצלינו מכיוון שאנחנו המקור לטיסות קונים ליינים לאירופה ולמזרח, המחירים יהיו כמעט חמישים אחוז הנחה מהשוק, כי אנחנו המקור לטיסות אלו, יש לנו מטוסים שאנחנו מחכירים לחברות תעופה, במשך הזמן חברתי לאיש עסקים שרק שמע מדוע אני רוצה להקים את המיזם ואת חזוני, כאן הוא נכנס לפעולה מבחינה עסקית, אני לא יודעת לנהל ואין לי את הניסיון שלו, אך אני בהחלט יודעת את חזוני ואת צעדיו אליו בברכה עינת בר-און
 
לא ענת , אלא עינת

אתה בטח אומר מה זה משנה ? ובכן ידידי , יחי ההבדל הקטן - זה מאוד משנה . שמו של אדם ולומר אותו נכון - מאוד חשוב לאדם . זה ענין של התיחסות , הערכה , כדברי השיר : לכל איש יש שם ...שנתנו לו אביו ואמו . בתורת המכירות חשוב מאוד לפנות לללקוח בשמו , זה בונה אמון , יחס , ויחס הוא הכול .כנ"ל הקשבה - לא רק לשמוע , אלא להקשיב , לקבל את הדברים , להראות הזדהות עם האומר , לעכל את הדברים , לא רק שיחלפו ליד האוזן . רק היום נכנסתי פעם ראשונה לפורום הזה , קראתי הודעות קודמות והקשבתי למה שעינת כתבה . היא כתבה בפירוש שמאחר והאתר של המיזם שלה עדיין לא גמור , רק בהרצה , לא התכוונה לגלות את האתר , אלא מישהו מהכותבים כאן גילה אותו לפורום . אז היא לא הולכת סחור סחור כדבריך . רצונה להראות את המיזם כשהוא גמור - כבודה . אסיים בטיפ מספרי "איך להצליח בחיים" (בסטימצקי): לכל אחד יש שלט התלוי לו מצוארו ואומר : " עשה שארגיש חשוב " לעולם אל תשכח מסר זה ביחסיך עם אנשים ובמכירות . ATTITUDE IS EVERYTHING
 
למעלה