אז חיכיתי וחיכיתי וחיכיתי......ומי לא בא?!

NETANELD

New member
אז חיכיתי וחיכיתי וחיכיתי......ומי לא בא?!

למי שזוכר לפני כ 3 שבועות פרסמתי פה הודעה על היחס ה"טוב" של שירות הלקוחות ומחלקת האבטחה של ebay. הסיפור בקיצור הוא שנרשמתי ל ebay רכשתי מוצר ואחרי כמה שעות החשבון שלי נחסם מסיבה לא ידועה עד היום.הסיבה היחידה שנאמרה לי זה כל מיני שטויות של ספאם וסיבות בטיחותיות. נדרשתי לשלוח להם כמה מסמכים על מנת לפתוח את החשבון שלי מחדש ופקססתי להם אותו,חיכיתי 5 ימים רק כדי שהם יגידו לי שהמסמכים לא קריאים כדבריהם.אחרי עצבים של שבועיים שלחתי להם בדואר את המסמכים,אחרי שבוע הם שלחו לי אימייל שהמסמכים הגיעו והנושא יטופל בהקדם,כעבור שבועיים ללא יחס מצידם שלחתי להם אימייל על מנת שיעדכנו אותי במצב החשבון,עברו 3 ימים מאז ועדיין הם לא ענו לי עד רגע זה. אני חייב לציין שיצא לי ליצור קשר עם הרבה מוקדי שירות לקוחות באינטרנט ומעולם לא נתקלתי באדישות וחוסר אכפתיות כזאת,היחס שלהם פשוט מתחת לכל ביקורת ואישית כבר ירד לי החשק לסחור שם,הם כנראה מנצלים את המונופול הכמעט בלעדי שלהם בתחום ומתייחסים ללקוח יחיד כאל אוויר. תגידו מה שתגידו על כדאיות האתר,הרווחים שאפשר להפיק ממנו ועל מגון המוצרים שמוצעים בו מדיי יום אבל בכל הנוגע ליחס ללקוחות ושירות הם פשוט בושה וחרפה שאין כדוגמתא!!
 

7575

New member
אין מה לעשות הם היחידים, המונופול שלהם הוא לא

כמעט בלעדי אלה הבלעדי
 

Nunatak

New member
א. מונופול זה דבר בלעדי, אחרת זה לא מונופול.

ב. אתה צודק, השירות שלהם ושל paypal הוא מתחת לכל ביקורת.
 

NETANELD

New member
מונופול או לא מונופול...

אין שום סיבה ליחס כזה,וההגדרה מתחת לכל ביקורת זו מחמאה בשבילם,שלחתי להם מייל,חיכיתי 3 ימים ולא ענו לי,שלחתי שוב פעם מייל ואז הם שלחו לי תשובה בדיוק אותה תשובה ששלחו לי לפני 3 שבועות שהם קבלו את הדואר וכו',ממש תודה,את זה כבר ידעתי!! שלא נדבר על ה live help שלהם שזה ממש קטסטרופה,נראה לי הם לא כותבים אף מילה בעצמם אלא כל התשובות זה העתק הדבק. הם עונים לך תשובות בלי קשר בכלל למה ששאלת וגם אחרי 5 פעמים שאתה אומר להם שעשית את זה כבר הם ימליצו לך לנקוט בצעד הזה. ממש מכה!
 

evilihi

New member
כן,

זה ידוע.... ומה לעשות, אם תרצה או לא תרצה - אתה צריך אותם יותר מאשר שהם צריכים אותך... עצוב אבל נכון...
 
למעלה