אז ככה

SiM GirL

New member
אז ככה../images/Emo53.gif../images/Emo92.gif../images/Emo93.gif../images/Emo122.gif

טוף, רובכם שמתם לב שאנלא פה כבר ממזמן.... למההה??? ככה: היתה לי מין תקופת שפל ודכאון כזאת, נו זאת שפתאום מתחיליםם להבין שכל העולם הוא סתם חרא שאלוהים חירבן אחרי ארוחת צהריים גדוללהה.... אבל זה בקטנה, כע?? אם עדיין לא שמתם לב להודעה שפרסמתי קצת מזמן אבל לונורא: לחצו כאן או פשוט לחצו על הקישורית הבאה: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1140&msgid=45743603 כן, כן... מי שקרא את ההודעה ששמתי הנ"ל בטח חושב שאני חסרת חיים משועממת, הינה עצה בשבילכם - אתם יכולים להמשיך לחשוב, אני לא אושפע ואני לא אזיז אצבע מההודעות המעצבנות, מפגרות ומראות על כך שאתם הם חסרי החיים! סיימו לעשות לי את הניתוח להסרת הגידול, ואני שמחה שכך... הכל עבר בהצלחה, ויש שמועות שונות ולבטים שונים שאולי התסמונת תעבור, זה נס רפואי כי המציאו המצאה חדישה מאוד שיכולה להפסיק את התסמונת, אולי אפילו לצמיתות... החברה הזאת שלי לשעבר בר כבר לא מקובלת מאוד ואני מתכננת לעשות עליה חרם כי רוב הכיתה לא סובלת אותה (אני גרמתי להם לא לסבול אותה בזה שהסברתי להם מה שהסברתי לכם) וכן, התשובה הגדולה למי שמתלבט - אני כן כזאת שמחפשת צומי, אבל תחשבו לרגע: -אם תאמללו חיים של אחרים, זה לא אומר שלכם יהיו חיים טובים יותר, אם תעצבנו מישהו אחר, זה לא אומר שתהיו רגועים יותר, אם תהפכו בנאדם אחר לשנוא, זה לא יהפוך אתכם לאהוב יותר... -כל אחד לא מושלם, בכל אחד יש פגם קטן גם באופי, גם ביופי ומכל הבחינות. תאמינו או לא - על כל אחד תוכלו למצוא את הקללה או מילת הגנאי האידיאלית (זה שמן, זה מקל, זה ג'ירפה, זה צלחת, זה כושי, זה עארס, זאת פרחה, זאת רוסיה מסריחה, זאת זולה, זה חננה ממושקפת, זה חוליגן וכו'...), אז במקרה יצא שאני מחפשת צומי, אולי לכם יש פגם גרוע יותר כמו פרפקציוניסט-יתר או פאנקיסטית?! מקווה שהבנתם, הפנמתם ואתם הולכים להגיב!
 

SiM GirL

New member
אין כוח להגיב, כן?

אני מכירה את זה... זה בד"כ מועיד על חוסר אכפתיות לזולת, אבל, אתם יודעים - אתם חיות פרא, אפילו רצח לא יעצור אתכם! כשאין כוח להגיב, לתמוך, להשתתף ולשתף זה יכול לפתוח אצלי נורת אזהרה לכך שאתם אנשים עם אופי חוסר אכפתי......... אולי תנסו לקחת טיפול אצל פסיכולוג ולדבר על הבעיה שלכם שהחוסר אכפתיות בולטת אצלכם ולרוב אין לכם כוח להגיב לדברים כמו האזכרה לעפרה חזה ז"ל (2 שלושה תגובות בודדות של אנשים עם אופי סבבה)... אז אולי תתחילו להתחשב קצת??!! לא אבל אנלא כזאת אגואיסטית ואנוכית שאני מדברת רק על עצמי, אני מדברת בכללי - אתם צריכים לעזור לזולת רק בלקיחה של חלק מזמנכם, כ"כ קשה????? מה - אפילו אם תהיו הבנאדם האחרון בפלאנטה לא תסכימו לקחת כמה דקות מזמנכם ולהגיב לאיזה הודעה מטופשת אחת, או שתיים??? אתם עד כדי כך נואשים???? במקומכם הייתי מתביישת וחושבת לעצמי - איך אני יכולה להיות כ"כ כזאת?? אפילו אם אני עצלנית אבל זה דבר אחר - אני חוסר אכפתית??? למי שעדיין לא קלט - גם אתם צריכים להכיר בטעויות שלכם... לפעמים אנשים נהיים שתלטנים על מישהו למשל ולא מרגישים בבושה ואשמה - זה נקרה אדם בעל מגבלה, אדם מוגבל - אדם שלא יכול להכיר בטעויותיו. אם אנשים כאלה יתרבו, תארו מה יקרה - לאף אחד לא יהיה שמץ של אכפתיות אם הוא רצח בנאדם או תקע סכין בגבו של בנאדם, או העליב בנאדם, או אפילו שכח מהבנאדם... זה יקרא עולם זה???? מזבלה אחת גדולה!!! אז תתחילו להתחשב ולקחת את התוכן שבו ברצינות - ואני מקווה שקלטתם הכל כי אם לא היה כבר עדיף לא להקליק על ההודעה הזו... סיימתי את שלי, תתחילו את שלכם!
 

הדרוש13

New member
תירגעי-מה עובר עליך../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

אל תיקראי לי אנוכית ובטח שלא חיית פרא
תודה!! =] ו...חוץ מזה בקשר להודעה הראשונה שרשמת אז את צודקת...אבל מה את נזכרת? כאילו זה ברור ואני חושבת ככה אבל פתאום נזכרת?? טוב לא משנה אני חושבת כמוך....(לפי ההודעה הראשונה שלך)
הדר
 

הדרוש13

New member
אה...ועוד משו!!

ניראה לי שאת צריכה פסיכולוג..לא אנחנו!! אז קודם טפלי בעצמך-אח''כ תייעצי לנו!! ו...את בטוחה שלא עובר עליך משו? (ואני לא אומרת את זה כדיי לפגוע-אני רצינית!).
 

SiM GirL

New member
טוב, את לא ממש מעודכנת...

אולי תקראי קודם את זה: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1140&msgid=45743603 ואם אין לך כוח - אז אני אביא לך בקטנה: יש לי כבר פסיכולוג מה לעשות שיש חסרי חיים שאין להם מה לעשות והם מתחילים עם כל השטויות שלהם כמו דניאל הזאת שחושבת שזה יעזור לה אם היא תרד עליי אה ועוד דבר - כשאמרתי 'חיות פרא' וכל מיני לא התכוונתי לכולם ובכללי, התכוונתי לאלה שאין להם כוח להגיב להודעה... ואני לא מתכוונת לריב עם אף אחד! אין לי מושג מי זאת הדניאל הזאת אבל פשוט היא פרצה והתחילה לרדת עליי! לא עשיתי לה כלום, סתם שפכתי את ליבי והיא החליטה לתפוס לה עוד איזו כלבה חסרת חיים פאקצה משועממת שכותבת את קורות חייה....אני!!! אם למישהו יש בעיה עם זה וזה מטריד אותו שאני כותבת פה קצת ומשתפת אתכם (מה לעשות, סורי, לא ידעתי שזה לא חוקי) בעניינים הפרטיים שלי, שיגיד את זה עכשיו, ויפסיק לרדת עליי כמו איזה עארס/פאקצה!
 

SiM GirL

New member
סורי שרצחתי, בגדתי, הכתי ורצחתי../images/Emo70.gif

אני ממש מצטערת על זה שרצחתי בנאדם! אתם מתנפלים כאילו יום הדין קרב ורצחתי מיליוני אנשים! ומה סה"כ כתבתי? סתם הודעת המשך להודעה אחת שלי... וזאת היתה הודעה שבה אני חוזרת לפורום! תודה שקיבלתם אותי חזרה לפורום בצורה כ"כ יפה! נו מה יהיה איתכם, הא?
 
רגע... רגע...רגע...

את לא יכולה לחייב אנשים שיענו... לא כולם ראו את זה, לא כולם קראו את זה, לא את כולם זה מעניין... אין מה לעשות ככה זה!!! אנחנו חיים ב-2005... לאנשים יש דברים אחרים לעשות חוץ מלענות על הודעה כזאת פה... אולי קשה לאנשים להתמודד עם מציאות קשה כמו שיש לך.. אולי הם לא בדיוק יודעים מה לענות (למה הם? אנחנו!), אולי אנחנו מפפחדים לא לענות את מה שאת רוצה לשמוע (או במקרה שלנו, לקרוא)... שמעי... זה שתבואי ותאשימי את כולנו פה בחוסר אכפתיותלא יעזור לך לקבל תגובות על מה שכתבת בהודעה הראשונה, אלא על השנייה... בדיוק כמו שאי חופרת לך פה עכשיו, מבינה??!?!? בקשר להודעה הקודמת.. אני מקווה שהכל יסתדר לך בחיים, לאפחד לא מגיע חיים חרא, בשפל... בתקופת ירידות כל הזמן במקום עליות..(אוו.. לא נשמע טוב) אבל ככה זה! אין מה לעשות, החיים קשים, אכזריים, מסובכים... ואני יכולה להמשיך עוד שעה ככה! הרעיון הוא ללמוד להתמודד עם כל זה! יפה שהחלטת לשתף אותנו במה שעובר עלייך ואני באמת מקווה שיבוא לך אושר, כי שומעים (קוראים) שמגיע לך! שיהיה לך המון בהצלחה בחיים... ותמשיכי לבקר אותנו! מקווה שתיקראי, סליחה על המגילה!
 
מה יהיה איתך????

רוצה עצה ידידותית?את משועממת? לכי להאכיל אוגר............. מה את רוצה מימני?????????????????????????????????????????? את כועסת על אנשים שלא מגיבים לך.... על מה תיכעסי עוד? שזאתי שיושבת מולך הפילה ת'ארטיק שלה??? לכי תימצאי חיים חמודה שלי, יש עכשיו מיבצע- קנה אחד קבל שני.... תוכלי מה שניקרא- להחליף פאנל....
 
מה יהיה איתך????

רוצה עצה ידידותית?את משועממת? לכי להאכיל אוגר............. מה את רוצה מימני?????????????????????????????????????????? את כועסת על אנשים שלא מגיבים לך.... על מה תיכעסי עוד? שזאתי שיושבת מולך הפילה ת'ארטיק שלה??? לכי תימצאי חיים חמודה שלי, יש עכשיו מיבצע- קנה אחד קבל שני.... תוכלי מה שניקרא- להחליף פאנל....
 

yuviz

New member
אין לי כוח לריבים השטותיים..

אני מאחלת לך החלמה מהירה, למרות שאם חס וחלילה גם לי היה דבר כזה לא הייתי רוצה שיירחמו עליי.. בטטח זה מה שאת רוצה. את נשמעת לי מישהי מאוד בטוחה בעצמה וזה טוב, כי את צריכה משהו שיעזור לך להמשיך לסבול. את בטח ממש חזקה! ואני מוכנה לעזור לך, ובטוחה שעוד הרבה יהיו מוכנים לעזור ולתמוך.. לילה טוב שיהיה לך. בהצלחה בהמשך החיים כמו שחברה שלי אומרת! :)
 

°°NaTaLi°°

New member
אני לא חושבת שאת חסרת חיים...

וקראתי הכל והגבתי בהודעה הקודמת אבל זה לא נכון שאת חסרת חיים גם לי קרא מיקרא שפחתי הכל ותאמת עכשיו אני מרגישה הרבה יותר טוב וכולם אחרי ודרך אגב גילו שאני חולה בסינוזיטיס(זה נוזל בראש גם לאחותי יש) בגלל זה הכאבי ראש עוד דבר את לא צריכה לעשות חרם זה לא הפיטרון טאת יודעת את זה זה רק יחמיר. אבל זה עדין לא אומר שהחיים שלי קלים אף אחד פה לא יודע כמה קשה זה לראות את אמא שלי בוכה בזכות כל מה שקרה הבנתי מה זה התבגרות והתחלתי להתבגר, התחלתי לעזור בניקיון ביום שבת ההורים שלי לא צעירים כדי שינקו תבית הוא גדול ולא מוצאים מנקה ואמא שלי בוכה כל הזמן כי היא עובדת קשה ואין לה כוח. הם עובדים קשה אמא ואבא שלי התרופות שלי ושל אחותי עולות המון כסף ואנחנו כל הזמן בטיפולים... אבל חזרתי להיות הבן אדם שהיתי ואני מאושרת כרגיל הקטנים נטפלים עלי לא מזמן הכרתי גם ילדים חדשים בשכונה זה שתי שכונות מחוברות מאותו זמן(שתי ילדים בן, בן 5 וילדה בת 6) הילד כל הזמן בא עלי וזה חמוד חח קצת משגע אותי... ואני נורא שמחה שהכל מסתדר אצלך אבל חרם זה לא פיתרון תאמיני לי אני יודעת מאמי בהצלחה אני ממש מקווה שהפנמת אותי ולא תעשי חרם החלמה מהירה ותמיד תזכרי שאני לצידך!!!
-נטלי-
 

yuviz

New member
אין לי כוח לריבים השטותיים..

אני מאחלת לך החלמה מהירה, למרות שאם חס וחלילה גם לי היה דבר כזה לא הייתי רוצה שיירחמו עליי.. בטטח זה מה שאת רוצה. את נשמעת לי מישהי מאוד בטוחה בעצמה וזה טוב, כי את צריכה משהו שיעזור לך להמשיך לסבול. את בטח ממש חזקה! ואני מוכנה לעזור לך, ובטוחה שעוד הרבה יהיו מוכנים לעזור ולתמוך.. לילה טוב שיהיה לך. בהצלחה בהמשך החיים כמו שחברה שלי אומרת! :)
 

SiM GirL

New member
טנקס

בניגוד לאחרים את הבנאדם היחיד שהגיבה בצורה נעימה בלי ירידות והעלבות ולא איכפת לי אם אתם נגדי או בעדי - תשתדלו להמנע מהודעות פוגעות, כמו דניאל הזאת שנמאס לי ממנה כבר....כמו קרציה - עולה ולא יורדת ממני!
 

SiM GirL

New member
../images/Emo2.gifטוב אנשים, התדרדרתם...

התדרדרתם לרמה בלתי נסבלת! זאת היתה ההודעה שבה אני חזרתי לפורום, וככה אתם מקבלים אותי? ככה אתם אומרים לי ברוכה השבה? עזבו את העניין של אלה שמסכימים איתי ואלה שלא לרגע, אבל לשלוח כאלה הודעות פוגעות??? טוב, לפעם הבאה אני לא אכנס לפורום הזה! התדרדרתם לרמה כזו ששום דבר לא יחזיר אתכם למעלה! ואני מתכוונת לאלה שקיבלו אותי 'בברכה'!!! אתם ממש ילדותיים! חייבים להעליב רק בגלל שלא מסכימים????!!! בסדר, אז אני ילדה חברת חיים, ו...? אם תאמללו חיים של אחרים, זה לא אומר שלכם יהיו חיים טובים יותר! אם עדיין תמשיכו עם הדבר הדפוק הזה - אז אני כבר לויודעת... זה ההזוי שבהזוי!!!!
 
למעלה