אז כמה סוכר?

עופר ב.ה

New member
אז כמה סוכר?

במקרה שלי, קפה נמס מגורען רגיל (18 קאראט, למשל) אני שותה עם חצי כפית. בבית קפה אני מעדיף קפה חזק, אספרסו קצר או מקיאטו כפול (אין לי מכונה בבית...), ואותו אני שותה ללא סוכר. מקלקל, לדעתי. אני באמת לא מבין את השותים עם סוכרזית. ה- 20 קלוריות שיש בכפית סוכר הם לא מה שישמין אתכם, ובנוסף הטעם מגעיל וזה פחות בריא.
 

אילן די

New member
אספרסו נהוג לשתות עם סוכר

למרות שזו העדפה אישית, אבל בבתי אספרסו מסורתיים באיטליה, האספרסו מוגש כבר עם הסוכר בפנים. הסוכר ממתן קצת את הטעם המריר (האלוהי) של האספרסו.
 

עופר ב.ה

New member
מובן שהוא ממתן

ולכן אני מעדיף בלעדיו. דווקא גרתי באיטליה יותר משנתיים, אבל זה היה קצת לפני שהתחלתי לשתות קפה
 

Springy

New member
סוכרזית

זה בסה"כ עניין של הרגל. אצלי בבית שותים עם סוכרזית ומשקאות עם ממתיק מלאכותי מאז שאני ילדה קטנה, ולכן זה הטעם שאני רגילה אליו. מי שרגיל לסוכר, לא יכול לסבול את הטעם של ממתיק מלאכותי, וההפך. בדיוק כמו שמי ששותה קולה לא ישתה דיאט קולה, ומי ששותה דיאט קולה לא מוכן לגעת בקולה רגילה. הכל עניין של הרגל.
 

אושר מ

New member
עופר!! נדהמתי. חצי כפית?

שתיים מינימום אצלי. אחרת זה לא נכנס לי לפה, זה לא נוגעים בזה אפילו עם קצה הלשון. הפעמים היחידות בהן זה קרה זה כשהייתי עם חבורה של איטלקים והם ניסו ללמד אותי לשתות אספרסו.. וסוכרזית זה מגעיל.
 

דרור22

New member
ואם כבר מדברים על סוכר....

פעם קרה לכם שקמתם בבוקר הרתחתם מים שמתם קפה- ואין סוכר???? זה קרה לי ביומיים האחרונים אתמול והיום לא היה סוכר- זמן למכולת אין השתגעתי.... אבל הנה כמה טיפים - סוכרזית לא! אם יש תחפשו אבקת סוכר- (אומנם צריך לשים קצת יותר מהמנה הרגילה ) אבל זה עובד- אם אין אז לכו למכולת... דרור, שבנתיים כבר השיג סוכר, 22 ואני שותה עם 2 סוכר....
 

עופר ב.ה

New member
אחד היתרונות בלחיות עם ההורים

הוא שאין צורך לדאוג לסוכר, הוא פשוט תמיד נמצא שם
 

אושר מ

New member
הא טעות. אתמול בבוקר לא היה לי סוכר

אבל במקרה שלך תמיד אפשר ללכת לדודה...
 
למעלה