אז מה אתם אומרים?

אז מה אתם אומרים?

הפורום הזה חשוב לי מאוד, אבל כבר כמה חודשים הוא לא ממש פעיל. אנשים כן נכנסים לפורום, אבל לא כותבים, לא מגיבים. אני מנסה לענין אנשים חדשים מפורומים אחרים, אבל זה לא ממש עוזר.

המסקנה שלי היא שהפורום לא מספיק מענין. איך הופכים אותו למקום שמענין לקרוא בו, מענין לחלוק בו? איך מחזירים את הפורום הזה למקום אטרקטיבי שוב? למישהו יש רעיונות? כי לי אין
 

alphadelta

New member
אין לי רעיון עדיין

אבל רציתי להגיד שאני מאד נהנת מהפורום
ותודה על כל העבודה שלך
 
נירית

את חייבת גם לקחת בחשבון שימי הפרדס גם ככה ספורים, ולכן אנשים באופן כללי פחות ופחות נכנסים לתפוז ....
 
לפלטפורמה של תפוז יש כמה דברים יחודיים שאין במדיות אחרות

כמה שאני מכירה. לתפוז בעלים חדשים מלפני כמה חודשים והם יעשו הכל להחזיר לתפוז את היתרונות של מדיה חברתית טובה ושימוש נוח בממשק.

הבעיה של הפורום שלנו בעיני שאין פה מספיק ענין, אין פה מספיק אנשים שיחיו את הפורום, שהדיונים יתפתחו למשהוא מענין ואני לגמרי מבינה שמדובר בפורום פתוח וזה לא פשוט. כן יש כניסות לפורום ואנשים צופים בפוסטים, אבל לא מגיבים ואת הסיבות העיקריות אנחנו יודעים
 
למרות הייחודיות של תפוז

אין דבר שאין לו תחליף.
למרות הבעלים החדשים, אני חושבת שהפלטפורמה מיושנת, ועושה רושם שכבר לא מחזיקה מים ולכן אנשים מצאו ודאגו לתחליפים אחרים.
 
נכון אבל

הפעם זה מרגיש קרוב מאי פעם מכיוון שפורצים האקרים לקומונות מידי שבוע ומפילים את האתר.
בכל מקרה, אני יודעת שלפחות לקומונה בארה"ב יש כבר תחליף בפייס ...
#רקאומרת
 

Lhuna1

New member
להכל יש תחליף בפייסבוק

אני לא בקומונות, אבל ראיתי כבר פורומים "מתים" ונסגרים בעבר, והפלטפורמה הזאת ממשיכה לשרוד.
יש לה כמה יתרונות משמעותיים שמשאירים פה מספיק אנשים בשביל להחזיק אותם.
זה לא אומר שזה ימשך לנצח, אבל אני לא רואה כרגע סיבה לחשוב שזה קרוב יותר מלפני שנה למשל.
&nbsp
 

een ogenblik

New member
יותר מאשר לפני שנה אולי לא

אך יש הבדל מדהים לעומת מה שהיה בעבר.
קצת דומה למה שקורה בעולם האימוץ הבינלאומי. לפני שנים היו מאות אימוצים בשנה דרך כמה וכמה עמותות מכמה וכמה מדינות. בשנים האחרונות יש בין 30 ל-40 אימוצים בשנה דרך שתי עמותות ממדינה אחת.
מאמצי העבר מדברים על סגירת שערים. מאמצי ההוה לא מבינים למה, "כי הרי יש אימוצים כל הזמן".
ההבדל בין היקף פעילות העבר להיקף פעילות ההווה הוא העצם העניין, לא עצם פעילות ההוה לכשעצמה.
 
למעלה