אז מה אתם אומרים?

t i m i 8 8

New member
אז מה אתם אומרים?

רציתי לעלות כאן נושא ולשאול את דעתם עליו.. מה דעתכם/ן על התנדבות ? הרי שכפר סבא בורכה בהון האנושי ויש לנו כ-64 אירגוני התנדבות..
האם פעם התנדבתם/ן?
האם זה היה מרצונכם/ן?
איך הגשתם/ן אחרי ולפני (אם הכריחו אותכם/ן..) ?
והאם באמת חשבתם/ן לעשות משהו אם לא..?
והאם הייתם קוראים לחבר/ה שמתנדב/ת "פראייר/ית" או מסיתים אותו/ה מן התנדבות ?
ומה אתם/ן חושבים/ות שהיה מניע אתכם/ן להתנדב?
אם יש משהו/מישהי שרוצה להוסיף שאלות בבקשה!
כמובן אשמח לשמוע את דעתכם/ן על הנושא! אז זהו..., יום מקסים=)
תימור מקמל
 
אני אומר שיהיה טוב..

האם פעם התנדבתם/ן? כן האם זה היה מרצונכם/ן? לא ממש איך הגשתם/ן אחרי ולפני (אם הכריחו אותכם/ן..) ? ביזבוז זמן טוטאלי והאם באמת חשבתם/ן לעשות משהו אם לא..? חשבתי ללכת לישון עכשיו והאם הייתם קוראים לחבר/ה שמתנדב/ת "פראייר/ית" או מתסיתים אותו/ה מן התנדבות ? שכל אחד יעשה מה שבא לו , מיותר לציין שאף אחד לא מתנדב בשביל ההתנדבות נטו... הבנים מתנדבים בשביל להכיר מתנדבות.. הבנות מתנדבות בשביל לא להרגיש בודדות. וכמובן בשביל הסיפוק העצמי. ומה אתם/ן חושבים/ות שהיה מניע אתכם/ן להתנדב? תגמול נאה
 

ba r2 0 1 0

New member
וואו למה זה מ'זה לא הפתיע אותי...

וממש ידעתי שזה מה שהולך להיות כתוב עוד שראיתי את השאלות ושהגבת להן... אבל זכותך לחשוב מה שאתה רוצה ולכתוב אותו כל עוד זה לא פוגע במישהו אחר... דרך אגב... אם אתה "מתנדב" בשביל תגמול זאת לא התנדבות... זאת עבודה.
 

ba r2 0 1 0

New member
ממ... התנדבות../images/Emo70.gif

התנדבות... מפעל חשוב ביותר לחברה מתוקנת וששאופת להיות טובה. מה היינו עושים בלי אלפי המתנדבים בצורות שונות בארץ...?! פשוט המדינה לא יכלה להתקיים... אולי יכלה... אבל אני בטוח שפחות טוב משעכשיו... האם פעם התנדבתם/ן? כן. האם זה היה מרצונכם/ן? כן. איך הרגשתם/ן אחרי ולפני (אם הכריחו אותכם/ן..) ? טוב מאוד. כיף!
והאם באמת חשבתם/ן לעשות משהו אם לא..? לא הבנתי את מהות השאלה... איפה חשבתי לעשות משהו? והאם הייתם קוראים לחבר/ה שמתנדב/ת "פראייר/ית" או מסיתים אותו/ה מן התנדבות ? לא. ומה אתם/ן חושבים/ות שהיה מניע אתכם/ן להתנדב? ממ... אולי אם זה כולל מסגרת חברתית...?
 
תורי לענות!!!!!!!!!!!!!!!

מה דעתכן על התנדבות ?הייתי רוצה לגדול בחברה שכל אחד נותן מעצמו למען הכלל, ואפילו לא היו צריכים לקרוא לזה התנדבות
האם פעם התנדבתן?כן, כל החיים שלי.
האם זה היה מרצונכן?בהחלט כן.
האם הייתן קוראות לחבר/ה שמתנדב/ת "פראייר/ית" או מסיתים אותו/ה מן התנדבות ? לא, אף פעם לא, אני קוראת לאנשים שעובדים משמונה בלילה עד תשע בערב פרייארים. אני חושבת שבכל מקום שתיתן תקבל, גם אם לא באופן מידי, גם אם לא ברור לך בתחילה מה תקבל.
ומה אתן חושבות שהיה מניע אתכן להתנדב? כל מרום שיכול לשפר את רמת המחייה שלי ושל הסובבים אותי .
 
למעלה