מיכי 10
Member
אז מה היה לנו הערב?
היינו ארבעה-עשר.
דורון התחיל את השיעור בהסבר על ההבדל בין שמות תואר שונים, ולאחר שנתבקש, עשה חזרה על נושא האקוזטיבו.
בהמשך ל-inta, anta, onta, שכבר למדנו וחזרנו בשיעורים קודמים, ושהם תארי השם, למדנו הערב ש-into, anto, onto הם שמות העצם המקבילים.
דורון עבר ללמד אותנו את השימוש במילית ajn, אשר נותנת אפשרות נוספת במשפטים מסוימים, שבהם היא מצטרפת אל קורלטיבים המתחילים באות K.
מיד לאחר מכן, עברנו למשפטי השוואה ...ju... des (ככל ש... כך...).
ולבסוף קיבלנו דפים עם הסיפור על "הזוג מצידון" ממדרש שיר השירים רבה, שאותו תרגם דורון בעבר מעברית לאספרנטו.
זה סיפור קסום ומהנה, עם happy end.
וזהו, וקיבלנו ערימת שיעורי בית.
תודה על השיעור המעשיר, דורון
*~*~*~*~*~*
לאחר שפינינו את הכיתה מנוכחותנו
, נתן אמיר את השיעור השמיני למתחילים, במקום אלדד, שלא יכול היה להגיע היום.
היינו ארבעה-עשר.
דורון התחיל את השיעור בהסבר על ההבדל בין שמות תואר שונים, ולאחר שנתבקש, עשה חזרה על נושא האקוזטיבו.
בהמשך ל-inta, anta, onta, שכבר למדנו וחזרנו בשיעורים קודמים, ושהם תארי השם, למדנו הערב ש-into, anto, onto הם שמות העצם המקבילים.
דורון עבר ללמד אותנו את השימוש במילית ajn, אשר נותנת אפשרות נוספת במשפטים מסוימים, שבהם היא מצטרפת אל קורלטיבים המתחילים באות K.
מיד לאחר מכן, עברנו למשפטי השוואה ...ju... des (ככל ש... כך...).
ולבסוף קיבלנו דפים עם הסיפור על "הזוג מצידון" ממדרש שיר השירים רבה, שאותו תרגם דורון בעבר מעברית לאספרנטו.
זה סיפור קסום ומהנה, עם happy end.
וזהו, וקיבלנו ערימת שיעורי בית.
תודה על השיעור המעשיר, דורון
*~*~*~*~*~*
לאחר שפינינו את הכיתה מנוכחותנו