אז מה היה לנו?

  • פותח הנושא magy
  • פורסם בתאריך

magy

New member
אז מה היה לנו?

יהורם גאון - אההההההההההה ........נגיד....... שום חידוש...... ואופנה חדשה......חתן כלה רוקדים כאילו הם צוות הבידור של האירוע...... ארץ נהדרת - צחקתי..... לא רע....... ההתחלה שעסקה בפרודיה על רצח רבין.......הזניקה אותי ישר להומור השחור שלהם....... מה זה השטויות האלה - עדי אשכנזי...... נו........ אצל יאיר לפיד היא שיכנעה אותי יותר...... ושוב....... חתונות ותעשיית החתונות........ והמשפט החוזר....... "איך היא נראֵתַה" את זה אהבתי....... זה משלים את הביטויים......: גביש במקום כביש משאז במקום מסאז' שטרֵץ במקום סטרץ' ג'ַמס במקום זַמש לא זֵהֵתי אותו - במקום לא זיהיתי אותו ניסֵתי - במקום ניסיתי עשיתי לו - במקום אמרתי לו הלכתי הבית - במקום הלכתי הביתה (לא האמנתי שיש ביטוי כזה) טפו, חמסה חמסה, בעזרת השם.......... כפרה , נשמה........................ למי שיש עוד חומר.....בבקשה להוסיף........ הא???????????
 

ענבר.

New member
מחיר החתונות עולה,

במקביל לירידת ערך המוח. לראות ולהאמין !! אלה הכלות שעומדות ללדת את דור העתיד?
 

magy

New member
להגיד לך משהו קשה?

אני שמחה שלא אאלץ לראות ולהתמודד עם דור העתיד הזה. אין לי כח אליו ואל הוריו...... והרבה יותר מזה........ זו כבר מזמן לא המדינה שלי...... מזמן............ זו אמריקה שראיתי פעם בסרטים כשהייתי קטנה היום, היא כבר לא כזותי..... אבל ישראל נהייתה כזותייייייייייייייייייייייי פר'חלאנד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

ענבר.

New member
טוב, נו, מה את רוצה

אנחנו לא כל כך טובים באנגלית...אז יש לנו קצת איחור בלהעתיק... מענין שאתמול בגלל ויכוח על חניה בקניון, הבת שלי אמרה - איזה מדינה פרחית יש לנו.
 

magy

New member
להגיד לך משהו?

אני מאושרת שהבת שלך אמרה את זה את רואה שלא רק אני חושבת ככה????????? וכמה שאת צודקת בענין ההעתקה..........המאוחרת
 

ענבר.

New member
הבת שלי, אה...

קצת גזענית...לא יודעת מאיפה באו לה הגנים האלה.
 
למעלה