אז מה, הצליחו למכור לכם?

T i l t a

New member
אז מה, הצליחו למכור לכם?

במסגרת תערוכת הצילום הבינלאומית "במבט חטוף", המציגה את עבודותיו של החייל החטוף אהוד גולדווסר, יתקיים פאנל בנושא "כוחו של העיצוב להשפיע" בהשתתפות אנשי פרסום ואסטרטגיה בכירים במסגרת אירועי התערוכה "במבט חטוף" (פרטים בהמשך) יתקיים במכללת "תילתן" שבקמפוס הנמל בחיפה פאנל מיוחד בנושא "כוחו של העיצוב להשפיע". במסגרת ההרצאה והדיון יעלו על המוקד נושאים מגוונים בנושא עיצוב ופרסום, כמו בניית תדמית, קונספט וויז'ואל. בפאנל ישתתפו עדלי סטוק, מעצב גרפי ובעל סטודיו, אריאל ברנסון, מנהל "אדלר עיצוב מותג" מקבוצת אדלר-חומסקי&ורשבסקי, ערן מרגלית, ארט-דיירקטור ומבעליו של פרסום לם-מרגלית בע"מ, ורועי אשכנזי, פלנר ויועץ שיווקי ובעבר מנהל השיווק של חברת Yes. הפאנל יתקיים ביום שלישי, 15.5.2007, בשעה 19:00. לפני כחודש נפתחה בגלריה החדשה ב"קמפוס הנמל" תערוכת הצילומים "במבט חטוף". בתערוכה משתתפים למעלה מ-80 צלמים-אמנים, המציגים את עבודותיהם יחד עם צילמו של אהוד גולדווסר, בהזדהות ותמיכה בחיילים החטופים ובמשפחותיהם. אירוע הפתיחה התקיים במעמד המשפחות ובהשתתפות ראש עיריית חיפה, יונה יהב. במשך כל זמן התערוכה יתקיימו פאנלים והרצאות. ביום רביעי האחרון, למשל, התקיים מפגש מיוחד בנושא "כוחה של התקשורת להשפיע". באירוע השתתפו פרופ' גבי וימן מהחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה, מנכ"ל רדיו חיפה, דני נישליס, מיכל אבן, מהחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה, ודוד רטנר, דובר בית החולים רמב"ם וכתב "הארץ" לשעבר. התערוכה תוצג במכללת "תילתן" עד סוף מאי. www.tiltan.co.il
 
למעלה