אז מה ה שלכם לשבוע ?TOP FIVE CHUNES

Carcass

New member
אז מה ה שלכם לשבוע ?TOP FIVE CHUNES

Gregory Issacs - Night Nurse,חריש עמוק הבאתי על הצ'ון. Ernie Smith - Duppy Or A Gunman,1973...קלאסיקה... Burning Spear - Step It,הלהיט הכי גדול לדעתי מהאלבום החדש. Buju Banton - Everyone A Bawl,על ה shoot out riddim. Aidonia - Bang Bang Dem על ה לוליפופ רידים. אז אם לא שמתם לב לא הייתי פה קצת זמן,פה ושם כל מיני עיסוקים וגם נתתי גיחה קצרה לאילת ..היה בנז :) שיהיה לכולם אחלה תקופת אחרי החגים,לאלה שחוזרים לצבא,לאלה שמתחילים וחוזרים ללמוד וכ'ו..
 

DuBsYs

New member
top5

Heptones - Revolution stranger cole - the time is now Lee "Scratch" Perry & The Upsetters -Tight Spot Heptones feat.Baba Leslie - Version Leroy Sibbles - Total Destruction ללא ספק אחד הרידדימים החזקים!
 
../images/Emo57.gif

Luciano-Come Away חרשתי על ישנים של לוצ'י השבוע, כמו גם על הzion gate riddim. אולי לא הטיון הכי טוב על הרידים, אבל עדיין, טיון ענק בעיניי. The Mighty Maytones-Boat To Zion איזה הרכב מדהים, אחד השילובי קולות היפים שהיו ברגאיי בכלל לדעתי. היו כל כך הרבה שירים בג'מייקה על הפלגות מרוכזות של ראסטות לאתיופיה, אנשים שאין להם כסף לאוכל וחולמים להגיע לאנשהו. זה הטוב ביותר אם תשאלו אותי. Capleton - Dis Marcus מה עוד יש להגיד? Junior Ried-Cross Over The Border גרסת הראב א דאב. אם למישהו יש גרסא ישנה יותר (הייתה כזו, שמעתי אותה בדאבפלייט לג'ארו פעם), מוזמן בשמחה ליידע אותי. ולסיום: Alton Ellis-Live & Learn לא שכחנו. ינוח על משכבו בשלום.
 

ב ז ו ק ה

New member
Top 5IVE

Vybz Kartel - Overdose Me Bankbook Beenie Man ft. T.O.K. - Tapped Mad Cobra - Nuh Fraid Demarco - Perseverance - אחד הטובים ביותר שלו. Bounty Killer - They Dont Know
 

real hothead

New member
mad top five

Munga - Forever עוד שיר ענק על מגזין רידים Self Defense Riddim - מובאדו vs. קרטל הסאגה נמשכת לדעתי קרטל חיסל שוב את מובאדו והראה שליריקלית אין אף אחד שיכול להתקרב אליו כרגע (אולי אידוניה) demarco - go easy דאמרקו מנסה להרגיע I-Octane - Run Yet פשוט ענק mavado - caa bad mi up חייבים לסיים עם מובאדו המלחמה הזאת מוציא את המיטב מהם
 
למעלה