אז מה כ"כ מיוחד בגברים מן העידן

אסקורט

New member
אנחנו מנסים לענות על השאלה ביחד

הרעיון, כמו שאני מבינה אותו, הוא שהמהפכה הפמיניסטית שינתה את הנשים ועכשיו תורם של הגברים להסתגל לשינוי הנ"ל... לגברים שייטיבו להסתגל יהיה יתרון על פני גברים שלא ישכילו להסתגל לפחות בכל מה שקשור להשגת בחורות... האם השגת בחורות זו מטרה שווה מספיק בשביל שגבר ירצה להסתגל לשינויים???
 

s u p e r mind

New member
אהה... מגבר פטריאכלי, לגבר "מכני"

שאץ ורץ אחרי הנשים, ומוכן לקבל כל פשרה רק על מנת להשיג אישה "שווה" (במובנים רבים) ~ והדבר מתבטא בהתנהגות "כנועה" ו"קולית" ביחסים עם הנשים. וואלה, גם אני גבר ששייך לעידן הזה.
 

אסקורט

New member
זו כבר פרשנות

אם אתה חושב שהדרך להשיג נשים היא בהתנהגות "כנועה" ו"קולית" זו כבר פרשנות שלך... אני רק אמרתי שהמטרה לדעתי להשיג יותר נשים ולא אמרתי איך... אישית אני אוהבת את הגברים שלי כלהלן: 1. מטורפים על ילדים (כן כולל ניגוב קקי ופיפי) 2. מדברים על רגשות (אבל לא כי אני רוצה שידברו עליהם אלא כי הם רוצים לדבר על הרגשות שלהם) 3. מפרגנים ללא בושה (דהיינו לפחות עם נשים לא מנהלים תחרות "למי יש יותר גדול") 4. מלאים חום ואהבה אני לא חושבת שגבר כזה הוא "קול" ו"כנוע", בעיני גבר כזה הוא "בול" ו"קולע" (לפחות לסל שלי יש לו סיכוי לקלוע...:))
 

s u p e r mind

New member
ולדעתך, גבר אינו יודע מה אישה רוצה?

הרי חלקם מתנהגים כך במכוון, וזוהי התנהגות "כנועה" שמטרתה להשיג מטרות מסויימות.
 

אסקורט

New member
זאת לא אמרתי...

שמע הפורום הזה הוא קודם כל של גברים ואנחנו הנשים (או לפחות אני) נהנות להקשיב לכם ומדי פעם גם לנסות להשפיע בדרכים דמוקרטיות על זן הגברים החדש המתהווה כך שיענה גם על הצרכים שלנו. אבל הפורום הוא שלכם ובשבילכם, אז על תיתן לי להפריע לך בפרשנות על מיהו ומהו גבר מודרני... מניסיוני האישי (וזה התרומה היחידה שאני יכולה להציע כאן) הגברים שאני נתקלתי לא ידעו מה בעצם אני מחפשת וגם כשניסיתי להסביר להם הם לא הבינו (ולכן גם לא יכלו "לעבוד עלי") אני חושבת שיש דברים שאי אפשר לזייף אם לכך רמזת בתשובתך וטיפול בילדים בעיני הוא מבחן אמת שכזה...
 

s u p e r mind

New member
הבהרות.

לכל אדם, אישה או גבר, יש אישיות מגובשת - לכל אדם יש תכונות טובות, ותכונות פחות טובות; כישורים מפותחים, ופחות מפותחים... אם ובמידה לגבר כלשהו חסרים התכונות או הכישורים הנחוצים לו "לכבוש" אותה, הרי שהוא מסוגל בפוטנציה לזייפם ~ היינו, להתנהג באופן לא טבעי, בדומה ל"משחק" בתיאטרון, למשל. התנהגות זו, תורמת לו להשגת מטרותיו. אין זה אומר כי אין לו תכונות או כישורים אחרים שהאישה כן תעריך, ואלה יעזרו לו "לכשף" אותה. יש בין השאר, גברים לא נבונים במיוחד, פסיכולוגים בתלוש... שמנסים לרגל אחר התפריט הזהוב של בחירת לבו, אך הוא נשגב מהם - ולפיכך הם מתנהגים באופן טבעי בקרבתה, ולעתים, כאשר האישה סלקטיבית למדי, היא דוחה אותו, אם אינו עומד בקריטריונים שלו. בעבר, הגבר שלט ביד רמה; מאידך, לא היה צריך להתאמץ בכדי להשיג את מה שהוא רצה. כיום כידוע, המצב שונה, הגבר צריך לאלתר. "על תיתן לי להפריע לך בפרשנות על מיהו ומהו גבר מודרני"- אדרבא, אשמח אם תפריעי לי, הרי יש צורך בשניים על מנת לקיים דיון. "אני חושבת שיש דברים שאי אפשר לזייף אם לכך רמזת בתשובתך וטיפול בילדים בעיני הוא מבחן אמת שכזה... "|סדגש- נכון, אך הדברים שכן ניתן לזייף, קריטיים בכל הנוגע למערכת היחסים העתידית.
 

אסקורט

New member
ראה דיון (שרון סטון) בנושא זיוף

בענייני זיוף כבר דובר פה. אבל הרעיון הוא שבמאה העשרים ובמאה העשרים ואחת השתנה מאוד מערך הציפיות מנשים, וכתוצאה גם השתנה מערך הציפיות של נשים מהגברים... השינויים הם מהירים ונראה לי שגם גברים שלא מעוניינים לזייף כדי להשיג בחורות אלא רק מעוניינים שמערכת יחסים לא יתפרקו להם בין הידים לא כל כך מבינים מה הולך סביבם ומה בעצם נשים מצפות מהם... אז ככה האיש שהקים את הפורום חושב שהוא מבין קצת יותר מרוב הגברים ורוצה לחלוק את הידע הזה וגם רוצה ללמוד ממי שחושב שיש לו רעיונות טובים... וזו מטרת הפורום כפי שאני מבינה אותה... לחלוק את הידע והתובנות הקיימים כדי שגברים יוכלו להנות ולא לסבול מהמהפכה הפמיניסטית והשינויים המהירים שהיא הביאה בכנפיה...
 
למעלה