השנה שלי
החלפתי מקום עבודה באמצע השנה. ממלצרית למתדלקת - ועבדתי 3 חודשים במקביל בשתי העבודות. ישר הרגשתי את השינוי..פתאום משלמים הכל כחוק וסופסוף ראיתי משכורות נורמליות שעברו את המינימום (כל מיני בונוסים למיניהם).
לפני חודש התחלף המנהל שלנו. מרגע הראשון ששמעתי על זה נפל עולמי. כל כך הייתי רגילה למנהל הקודם והוא תמיד היה נותן לי 5 משמרות (כי בשביל 6 צריך אישור מיוחד) וידע מה אני שווה. תמיד היה שם אותי בשבתות וחגים לפי בקשתי ולא נותן לי משמרות קצרות. ביאס אותי שאחרי עבודה כל כך קשה במשך כל כך הרבה זמן, אני אצטרך להוכיח את עצמי מאפס.
אבל!
מסתבר שהמנהל החדש הרבה יותר טוב ונותן לי 6 משמרות בשבוע! מעריך הרבה יותר את העבודה שלי ומתייחס מאוד ברצינות למה שאני אומרת. ובכללי, רואים שיותר אכפת לו מהמקום עבודה ושרמת ההצלחה של התחנה מבחינת תפקוד עלתה מאוד.
האמת שקיבלתי קידום שייכנס לתוקף רק בינואר. העלו לי את המשכורת ל-25 ש"ח לשעה (במקום מינימום - 23.12). כנראה שעבודה קשה משתלמת
הלקוח המעצבן? כולם!! כווווווווללללללםםםםם!!!!!!!!
לא אומרים שלום, לא אומרים בבקשה, לא אומרים תודה.
צועקים לי מרחוק "שימי לי 95 מלא!" כאילו אני המשרתת שלהם או משהו.
לא מנתקים את הפלאפון בתחנה, לא מכבים את הסיגריה...אנשים פשוט סתומים.
יש גם כמה לקוחות מקסימים... הכי זכורים לי לטובה הלקוחות שבמקום להשאיר טיפ קונים לנו משהו לאכול או לשתות. זה התבטא בעיקר בימים החמים של הקיץ שהיינו מתים מחום בחוץ במשך 8 שעות.
היה איזה זקן חמוד שתמיד היה קונה לנו גלידות ופעם מישהו קנה לנו פחיות שתייה..באמת כיף
מי יכול לזכות בתואר הקולגה המעצבן של השנה אם לא האחמ"שית?
גם בתור המלצרית שהייתי וגם בתור היותי מתדלקת, האחמ"שים היו עד עכשיו הנטל הכי גדול שסבלתי בעבודה.
אה כן וגם- איזה מישהו שבא לעבוד אצלנו ואולי נראה טוב אבל מה לעשות, אין שכל..חוסר תבונה בעליל. לא יודע כלום לא עושה כלום לא מבין כלום. שומעים בדיבור שלו שכל מה שיש זה שרירים.
הרבה עובדים התלוננו עליו ואחרי חודש גג העיפו אותו
אחד האנשים שעובדים איתי בתחנת דלק פשוט מקסים! המשמרת עוברת בכיף..תמיד צחוקים ובדיחות, בעיקר על חשבון הלקוחות חח (אבל לא בקטע רע כמובן)..
הכי כיף להעביר איתו את המשמרת כי הוא גם עובד טוב ולא מתחפשן כמו הרבה עובדים אחרים.
ולסיכום..אין לי מושג איפה אני אהיה בעוד שנה..אולי לקראת לימודים או משהו כזה. אבל שנת 2013 הייתה מדהימה!!! מאוד נהניתי להיות מלצרית והלוואי שייצא לי מתישהו לעשות את זה שוב כהשלמת הכנסה, ואני גם מאוד נהנית בתחנת דלק!!
תחום שירות הלקוחות זה משהו שלדעתי חובה לכל אחד לעבור כי זה כל כך מחשל ומלמד. אתה מכיר את הטיפוסים הכי הזויים, רואה עולם, מבין על עצמך הרבה דברים...
וכיף לבוא לפה לפעמים ולהזדהות עם הסיפורים ההזויים של כולכם ולקבל עצות
שתהיה שנה מדהימה לכולם, נטולת לקוחות מעצבנים ובוסים מעצבנים