אז מה, סיכום שנה?

אז מה, סיכום שנה?


בואו ספרו על השנה האחרונה שלכם!

החלפתם מקום עבודה?
חלו שינויים מהותיים במקום העבודה שלכם? בוס שהתחלף, מכרז שיצר שינויים, שיפוץ במשרדים?
קיבלתם קידום כלשהו? התנאים שודרגו?
מי היה הלקוח המעצבן של השנה?
מי היה הלקוח המקסים של השנה?
מי היה הקולגה המעצבן של השנה?
מי היה הקולגה המקסים של השנה?
איפה אתם רואים את עצמכם בעוד שנה?


מצפה לתגובות... כמובן שגם מי שכבר לא עובדים בשירות לקוחות רשאים לענות


HAPPY NEW YEAR!
 

nofi1456

New member
השנה שלי


החלפתי מקום עבודה באמצע השנה. ממלצרית למתדלקת - ועבדתי 3 חודשים במקביל בשתי העבודות. ישר הרגשתי את השינוי..פתאום משלמים הכל כחוק וסופסוף ראיתי משכורות נורמליות שעברו את המינימום (כל מיני בונוסים למיניהם).

לפני חודש התחלף המנהל שלנו. מרגע הראשון ששמעתי על זה נפל עולמי. כל כך הייתי רגילה למנהל הקודם והוא תמיד היה נותן לי 5 משמרות (כי בשביל 6 צריך אישור מיוחד) וידע מה אני שווה. תמיד היה שם אותי בשבתות וחגים לפי בקשתי ולא נותן לי משמרות קצרות. ביאס אותי שאחרי עבודה כל כך קשה במשך כל כך הרבה זמן, אני אצטרך להוכיח את עצמי מאפס.
אבל!
מסתבר שהמנהל החדש הרבה יותר טוב ונותן לי 6 משמרות בשבוע! מעריך הרבה יותר את העבודה שלי ומתייחס מאוד ברצינות למה שאני אומרת. ובכללי, רואים שיותר אכפת לו מהמקום עבודה ושרמת ההצלחה של התחנה מבחינת תפקוד עלתה מאוד.

האמת שקיבלתי קידום שייכנס לתוקף רק בינואר. העלו לי את המשכורת ל-25 ש"ח לשעה (במקום מינימום - 23.12). כנראה שעבודה קשה משתלמת :)

הלקוח המעצבן? כולם!! כווווווווללללללםםםםם!!!!!!!!
לא אומרים שלום, לא אומרים בבקשה, לא אומרים תודה.
צועקים לי מרחוק "שימי לי 95 מלא!" כאילו אני המשרתת שלהם או משהו.
לא מנתקים את הפלאפון בתחנה, לא מכבים את הסיגריה...אנשים פשוט סתומים.

יש גם כמה לקוחות מקסימים... הכי זכורים לי לטובה הלקוחות שבמקום להשאיר טיפ קונים לנו משהו לאכול או לשתות. זה התבטא בעיקר בימים החמים של הקיץ שהיינו מתים מחום בחוץ במשך 8 שעות.
היה איזה זקן חמוד שתמיד היה קונה לנו גלידות ופעם מישהו קנה לנו פחיות שתייה..באמת כיף :)

מי יכול לזכות בתואר הקולגה המעצבן של השנה אם לא האחמ"שית?
גם בתור המלצרית שהייתי וגם בתור היותי מתדלקת, האחמ"שים היו עד עכשיו הנטל הכי גדול שסבלתי בעבודה.
אה כן וגם- איזה מישהו שבא לעבוד אצלנו ואולי נראה טוב אבל מה לעשות, אין שכל..חוסר תבונה בעליל. לא יודע כלום לא עושה כלום לא מבין כלום. שומעים בדיבור שלו שכל מה שיש זה שרירים.
הרבה עובדים התלוננו עליו ואחרי חודש גג העיפו אותו :)

אחד האנשים שעובדים איתי בתחנת דלק פשוט מקסים! המשמרת עוברת בכיף..תמיד צחוקים ובדיחות, בעיקר על חשבון הלקוחות חח (אבל לא בקטע רע כמובן)..
הכי כיף להעביר איתו את המשמרת כי הוא גם עובד טוב ולא מתחפשן כמו הרבה עובדים אחרים.

ולסיכום..אין לי מושג איפה אני אהיה בעוד שנה..אולי לקראת לימודים או משהו כזה. אבל שנת 2013 הייתה מדהימה!!! מאוד נהניתי להיות מלצרית והלוואי שייצא לי מתישהו לעשות את זה שוב כהשלמת הכנסה, ואני גם מאוד נהנית בתחנת דלק!!
תחום שירות הלקוחות זה משהו שלדעתי חובה לכל אחד לעבור כי זה כל כך מחשל ומלמד. אתה מכיר את הטיפוסים הכי הזויים, רואה עולם, מבין על עצמך הרבה דברים...
וכיף לבוא לפה לפעמים ולהזדהות עם הסיפורים ההזויים של כולכם ולקבל עצות ;)

שתהיה שנה מדהימה לכולם, נטולת לקוחות מעצבנים ובוסים מעצבנים
 
מסכמת שנה

חלו שינויים מהותיים במקום העבודה שלכם? בוס שהתחלף, מכרז שיצר שינויים, שיפוץ במשרדים? לא היו שינויים ממש מרחיקי לכת, היו כמה תחלופות של עובדים כולל בכירים, אבל עלי זה פחות השפיע כי הסתגלתי לעובדים החדשים מהר יחסית.

קיבלתם קידום כלשהו? התנאים שודרגו? הקידום שלי זה כבר משהו ישן, אבל נתנו לי עוד קצת תחומי אחריות והפקיעו ממני חלק, שזה לא דבר רע בהכרח כי מה שנעשה זה חלוקת תחומי אחריות מחדש למטרת גיוון ויעול.

מי היה הלקוח המעצבן של השנה? אצלי אין ממש לקוחות, למרות שאני נותנת סוג של שירות לעובדים בחברה (עובדת במחלקת משאבי אנוש), אז אני אשלב את זה עם הקולגות:
מי שהכי עצבן ועשה את זה בצורה מוכשרת במיוחד זה מנהל מחלקה שהאשים אותי ועוד שתי בנות שעובדות איתי בטעויות שעשתה עובדת זמנית שיצרו השלכות בעייתיות, ולא הסתפק בהאשמות אלא פיזר לכלוכים וקטל אותנו בפנים במשך תקופה. מתישהו כמה אנשים העירו לו שהוא מגזים ושההתנהגות שלו רק גורמת לו להיראות רע, אז הוא הפחית את המינון, אבל עדיין נשאר מעצבן ומגעיל גם אם פחות.

עוד קולגה מעצבנת, למרות שהייתי מעדיפה להגדיר אותה אחרת, זו אותה עובדת זמנית שיצרה את כל הבעיות שבגללן הסיפור עם העובד הקודם התחיל מלכתחילה, סיפרתי על זה בזמנו (לפני יותר מחצי שנה) - היא דווקא הייתה נחמדה, אבל התעלמה מהנחיות והערות שנתנו לה ובגלל שלא השאירו אותה בסוף עם תקן קבוע היה לה כנראה פחות אכפת מהעבודה, והיא יצרה המון נזקים שעבדנו מאוד קשה לתקן אותם כמו שכבר סיפרתי.

מי היה הלקוח/קולגה המקסים של השנה? בגדול - המנהלת הישירה שלי. אחרי הסיפור המדובר היא הוכיחה לנו כמה שהיא אנושית וכמה שהיא נטולת אגו: היא מאוד תמכה בנו גם אישית וגם מקצועית, הגנה עלינו כמו לביאה בפני עובדים ובכירים אחרים שהאשימו אותנו, נתנה לנו עצות מקצועיות ואישיות איך להתמודד עם כל הפרשה - לכולנו ביחד ולכל אחת לחוד, עזרה לנו לטפל ביעילות בנזקים כולל לעשות בעצמה דברים שהיא לא עושה בדרך כלל ולעבוד איתנו בשעות שהיא בדרך כלל לא עובדת בהן, היא נשארה לעבוד איתנו שעות נוספות עד שעה מאוחרת יחסית כדי שלא נצטרך לעבוד בערב חג (מה שאומר שהשאירה את הילדים שלה עם שמרטפית - לא מובן מאליו), וגרמה לנו להרגיש קצת יותר טוב, כי אחרי כל הקטילות שעברנו היינו כל כך צריכות את המילה הטובה.

איפה אתם רואים את עצמכם בעוד שנה? האמת שאני לא יודעת. אני אוהבת את מקום העבודה שלי, אבל היו לי השנה מחשבות לפרוש, גם בגלל המשבר וגם כי אני מרגישה שאולי קצת מיציתי, אם כי השינויים שבוצעו יצרו עניין חדש והרגשה של גיוון. חוץ מזה, בהתחשב במצב השוק אני לא חושבת שיהיה חכם מצידי לעזוב.

שנה אזרחית טובה לכולם!
 
השנה שלי

החלפתי מקום עבודה בדיוק לפני שנה, למקום עם תנאים טובים יותר ואנשים טובים יותר (חשוב!)

מלבד החלפת העבודה, חלו שינויים במקום העבודה החלקי שלי - המנהל הראשי התחלף, מה שהיה קצת קשה בהתחלה כי כולנו מאוד אוהבים את המנהל הקודם, אבל המנהל החדש כזה מקסים אז "התגברנו".

העבודה החדשה נחשבת לקידום כולל שדרוג תנאים. גם במקום השני שודרגתי, קיבלתי תחומי אחריות נוספים ושדרוג נוסף בגלל חילופי המנהלים, מצאתי את עצמי על תקן חצי מנהלת.

מי היה הלקוח המעצבן של השנה? אין לי ממש לקוחות, אבל יצא לי לעבוד מול אנשים שהחליטו משום מה שאני עובדת בשבילם ואמורה לתת להם שירות שממש לא בתחום אחריות ובאו בדרישות הזויות. חלק מהמתנדבים גרמו לי להתעצבן בגלל קטעים מסוימים. השיא היה מתנדב שמאוד סמכנו עליו ומינינו אותו לאחראי על קבוצה מסוימת, ובפועל הוא החליט להגדיל ראש ופעל בצורה הפוכה לחלוטין ממה שהדרכנו אותו והנחה את המתנדבים האחרים לפעול באותה צורה, מה שיצר כמה נזקים שאי אפשר כל כך לתקן (גם כלכליים, גם אחרים). קטע שהזכיר לי לקוחות קרה עם מתנדבת לשעבר שקיבלה צ'ק על החזר הוצאות ופעילויות שביצעה, אבל היא לא באה לקחת אותו למרות שהזכרנו לה את זה כמה פעמים, ובסוף פג תוקפו של הצ'ק, וכשיידענו אותה שמועד התוקף קרוב היא התעצבנה ואמרה שהיא לא ידעה שלצ'ק יש תוקף ולמה לא אמרנו לה את זה...
 
למעלה