אז מי ייקח את סטינג 2010?

MUSIC DESIRE

New member
לא הספקתי להסתכל אפילו,אבל..

הייתי חייבת לשתף בקצת בוג'ו שודאג לא לאכזב.. http://www.youtube.com/watch?v=WqAglP3Xx-I
 

ב ז ו ק ה

New member
חסרים הרבה שמות ברשימה..

מקווה שיהיה יותר מעניין משנה שעברה. איפה מרסילס? קפלטון?.. לא ברור.
 
שימו ../images/Emo23.gif שגם גולי גאד לא ברשימת המופיעים...

אין ספק שאין הייפ גבוה סביב סטינג 2010. שנה שעברה כולם כולל כולם היו צמאים לקלאש בין באונטי לקארטל. הקלאש הזה כמובן לא קרה בסוף, כל אחד הופיע לעצמו ואם תשאלו אותי, אידוניה לקח את סטינג הקודם. שנה שעברה פרסומות לסטינג רצו באיירי אף אם כבר מאוקטובר. אנחנו ב-8.12, ההופעה עוד שבועיים וחצי ורק יצא הפוסטר. האם ג'אם וורלד פורטמור יהיה מלא השנה? לא ברור... מה שכן אם הייתי בג'מייקה לא הייתי מחמיץ את ערב הרגאיי הגדול בעולם. ויש אחלה הופעות, לא? טווין אוף טווינס בד"כ מספקים תסחורה, בגזרת האריות יש לנו את קיפריץ' שתמיד תמיד יוצא מלך בהופעות, אייג'נט ססקו, אידוניה, ביני, באונטי, קארטל. יהיה שמח. גם האומנים שרשומים בקטן הם ברובם לא כאלה שאפשר להתעלם מהם ובגיבוי של להקה חיה נקבל מחלקם הופעות נהדרות. אני מדבר על: רומיין וירגו, זמונדה, ריינו, צ'ארלי בלאקס, נאצ'רל בלאק, אנדרו ו-וואדה בלוד. יאמאן מי ייקח את סטיג???
 
אגב

אם רגע השיא של סטינג השנה הולך להיות הופעה משותפת של באונטי וביני, אולי הגיע הזמן לסגור את הבאסטה. ראינו מספיק מזה, בפולי לואדד האחרון (ששמעתי שהיה בזבוז זמן מוחלט חוץ מה"איחוד" המדובר), זה לא מעניין יותר. יאללה, חדש!
 
תמיד עולים לינקים פיראטיים להאזנה לייב

לפעמים גם וידאו, אבל האיכות בד"כ מאוד נמוכה. אנחנו נעדכן ביום המופע. צריך לזכור שהמופע מתחיל בסביבות 4-5 בבוקר שעון ישראל וממשיך עד שעות הצהריים המאוחרות (כל הלילה לפי זמן ג'מייקה).
 

Carcass

New member
אמרו לפני כמה ימים שמבאדו לא מגיע

אתמול הודיעו גם שלא יהיה קלאש ישיר בין קארטל לאידוניה.... סה'כ יהיה סטייג' שואו גדול ומפואר,אבל בזה זה יסתכם.
 
למעלה