אחים יקרים תצילו את החיים שלכם

אחים יקרים תצילו את החיים שלכם

מהרי``ל דיסקין ביאור הקבלה מהמהרי``ל דיסקין אודות המלחמה האחרונה קבלה מהחפץ חיים סיפר המשגיח, שמעתי ממרן ראש הישיבה רבי אהרון קוטלר זצ``ל, שיש לו קבלה מהחפץ חיים, שהמלחמה האחרונה תהיה אתחלתא דגאולה. ובן תורה אמיתי, שמובדל ומנותק מן הגויים, אין עליו שום שליטה. ומצינו במצרים, שהיו שתיים ששתו מאותו כוס, אחד שתה דם, והשני שתה מים, והיינו דבמציאות אין שום שליטה, על יהודי שמובדל מן העמים. דברי מרן החפץ חיים עוד סיפר המשגיח, בשם מרן ראש הישיבה רבי אהרון קוטלר, שיש לו קבלה מהחפץ חיים! שבשעת מלחמת העולם הראשונה, הלכו הרבה להחפץ חיים ושאלוהו, אם זהו הקץ ומלחמת גוג ומגוג, אמר החפץ חיים, אחרי מלחמה זו יהיה הפסק, אח``כ שוב תהיה מלחמה, ושוב תהיה הפסקה, ואח``כ תהיה שוב מלחמה, ועם מלחמה זו יבא משיח. דיבורים על פצצת אטום כשהיו דיבורים על פצצת אטום, ואנשים דברו וחששו איך אפשר להנצל ממנה, אמר המשגיח שיחה שלימה לבני הישיבה, ואמר בתמיהה, איך בן תורה שואל שאלות כאלו, בן תורה שמובדל ומופרש מן העמים, אין לו שום חשש סכנה! מאה אחוז מובטח שיהיה ניצל, אין בזה שום מקום שאלה, ולא עצבנות ולא ספיקות! ``והבדלתי אתכם מן העמים להיות לי`` ובחז``ל ``אם אתם מובדלים מן העמים, אתם שלי, ואם לאו אתם של נבוכדנצר וחבריו`` ביאר המשגיח, אם מובדלים מהגויים, נמצאים ברשות של הקב``ה, ואין שום שליטה, אתם נמצאים בפלנטה אחרת!!! קבלה מהמהרי``ל דיסקין אמר המשגיח, יש לי בקבלה איש מפי איש מרבי יהושע לייב דיסקין זכותו יגן עלינו ``שבמלחמה האחרונה קודם ביאת המשיח כל אלה שמובדלים מן העמים ינצלו``. לא מדובר פה, להיות אחד מלו` צדיקים, אלא אם מובדל מחוקות העמים, ואין לו שייכות עם התרבות שלהם עם העתונים שלהם, והמוזיקה והספרים שלהם, ומנותק מהם, אז אומר הקב``ה ``אתם שלי!`` ונמצאים ברשות אחרת, ואין שום שליטה עליכם משפטו של הגר``א מרן ראש הישיבה רבי אהרון קוטלר זצ``ל היה מספר תמיד על הגר``א מוילנא זכותו יגן עלינו, שהיה לו משפט גדול ונורא בוילנא, והנהגת הגר``א היתה, שכשבאו אליו השופטים ודברו עמו, הוא לא הסתכל עליהם, ולא ענה להם כלל על שום דבר מדבריהם, דהמקבל עליו עול תורה, מעבירים ממנו עול מלכות ועול דרך ארץ, וסבר שלא יהיה להם עליו שום שליטה, ולכן לא התייחס אליהם כלל וכלל. ובספרי העיר וילנא כתבו לדורות, איך שרבי אליהו מוילנא היה לו משפט, והתביעה עליו היתה, שלא הכיר בכלל במשפט, ולא התייחס לזה כלל וכלל, הוא ביזה את כל השופטים והמלוכה, ועיקר התביעה עליו היתה, מה שלא ענה לשופטים, ולא התייחס אליהם, וזה היתה תביעה יותר גדולה מעצם הדבר שדנו אותו! סוף דבר היה, שהגר``א הוריד את כיסוי ראשו, וראו את התפילין עם השם הויה, ונפל עליהם אימה ושחררו אותו. אמר המשגיח [בערך בנוסח כזה] הרי הגר``א היה בכוחו לבטל את כל הגלות, (כמו שהיה מזכיר תמיד דברי המהר``ל, שצדיקי הדורות יכלו לבטל את הגלות, רק קבלוה מרצון) ואפילו אם הוא לא ביטל, אם כן למה הוא עצמו לא גרס את השופטים. ביאר המשגיח, כלל ישראל היה להם שייכות לגויים לכן היו ברשותם! אבל הגר``א לא היה לו שום שייכות כלל, לכן לא היה להם שום שליטה עליו. איך התחיל השעבוד במצרים איך נשתעבדו היהודים במצרים, מובא בחז``ל: פרעה לקח לבנה ויצא לעבוד, וכלל ישראל יצאו עמו לכבוד המלך, אפילו שלא הכריחו אותם, וזו היתה נפילה גדולה שגרמה לשעבוד! ביאר המשגיח, למה אתה יוצא לעבודה כשהם יוצאים! מה השייכות?, המלך פרעה, הוא גם גוי, רק עם כתר על הראש, ומה הגיוועלד...ומיד השתעבד בהם פרעה. איך שבט לוי ניצל שבט לוי לא יצאו עם פרעה, הם לא הלכו אחרי הגוי הזה, ולכן לא היה לפרעה שום שליטה עליהם! כל הי``א שבטים היו בשליטת המצריים, בשעבוד קשה ונורא, ועליהם לא שלטו כלל! כפי שמובא שם בחז``ל, עד כמה שהם הבדילו עצמם מן הגויים, ולא חיקו אותם לא היה להם עליהם שום שליטה. תיפול עליהם אימתה ופחד סיפר המשגיח, כשהצבא הפולני נכנס לוילנא, הם רצו לעשות פוגרום ביהודי וילנא, אך המארשאל הפולני לא רצה פוגרום, והוציא כרוז, שהוא מבקש שלא יתחילו עם יהודי וילנא, כי הם יודעים לצעוק והעולם ישמע צעקתם, וזה לא כדאי לצבא והמלכות הפולנית. ונהיה שקט! ואכן, יש תפילה שמבקשים כל הדורות ``תפול עליהם אימתה ופחד, עד יעבור עמך ה```, עד שעם ישראל יעברו את כל הגלות, יש להם פחד להתחיל עם יהודים, וכל זה מתי, כשאין שייכות עמהם!!! לא נפרדים מאנשים זרים לבן הארמי טען ליעקב אבינו (בראשית לא, כז) ``למה נחבאת לברוח ולא הגדת לי, ואשלחך בשמחה ובשירים בתוף ובכינור``. ביאר המשגיח, באים להפרד ממי שיש קשר עמו, אבל לא מאנשים זרים! כגון בחור שעוזב את הישיבה, וכי יעלה על דעתו ללכת להפרד, מראש העיר הגוי של לייקווד, הרי אין לו שום שייכות והתקרבות עמו! ולכן יעקב אבינו בדווקא לא נפרד ממנו, כי לא היה לו שום שייכות וקירבה עם לבן. כמו שרחל ולאה אמרו לו, ``הלא נכריות נחשבנו לו``. רהיטים של יהודי פעם אמר בוועד לחתנים, צריך לשמור על הצורה של הבית, שיהיה ניכר שזה בית של יהודי. ומצינו שיעקב אמר ללבן, ``כי מששת את כל כלי מה מצאת מכל כלי ביתך``. יעקב אמר ללבן הרהיטים בבית שלי, אינם רהיטים של גויים! וכי מצאת איזה רהיט בביתי, שהוא משתייך לבית לבן... כל אחד צריך לדאוג שהרהיטים בביתו, יהיו של בית יעקב ולא של בית לבן!! מזכירים לנו פעם כשיצא מן המקווה עבר לידו גוי שהיה מקלל, אמר המשגיח, הערל הזה מזכיר לנו שאנחנו יהודים. סיפר המשגיח, נגש אלי אברך ושאל אותי: ``הציעו לי ולחברי משרה, וסוף דבר היה שאני לא קבלתי משרה זו, למה?``- ענה לו המשגיח, החבר שלך לא קרא ולא למד שום ספרים של גויים, לכן הוא זכה במשרה. השומעים נרעשו, ואמרו, לפי דברי המשגיח, כולנו יש בנו משהו מן הגויים. ענה המשגיח, גם אני בתוכם... שתיקתו של החפץ חיים סיפר המשגיח, פעם המתין החפץ חיים עשר דקות בשתיקה, קודם שברך שלא עשני גוי. וביאר החפץ חיים את הנהגתו, בדקתי את עצמי היטב, אם אין בי שום נקודה של גוי! ורק אח``כ בירכתי את הברכה. אסור שיהיה אפילו משהו של גוי, והיה אומר, הרי חז``ל תבעו את אחר שהקשיב לזמר יווני, ויש כאלו שמקשיבים לניגונים שלהם, ורוקדים בחתונות עם ניגונים של גויים רחמנא ליצלן. פעם אמר, כשמגיע סנטור ערל לחתונה, יש כאלו שאצלהם זה כבוד גדול, אבל זה שקר, שהרי הוא ערל ככל הערלים רק יש לו כובע יפה ונעלים. הפטרת הפרשה הראשונה של גלות בהפטרה של פרשת ויצא נאמר ``שובה ישראל עד ה` אלוקיך`` ביאר המשגיח, כל יחיד יעשה תשובה על חטאיו, אבל התשובה הראשונה, לומר בפה מלא, אין לנו שום שייכות עם אשור, לא עם הסיסטם של המלכות שלהם, ולא עם הפצצות שלהם, דעד כמה שיש שייכות עמהם, זה החטא. מתנות לעשו מובא במדרש שהיתה טענה על יעקב שנתן מתנות לעשו, ודרשו הפסוק (משלי כו) ``מחזיק באזני כלב עובר מתעבר על ריב לא לו``. והטענה היא, למה נתן לו מתנות ודרש בשלומו, אם הלה בא למלחמה, צריך לתת לו דורון, אבל לפני שבא, הוא כלא היה! הוא לא נמצא, ואין לו מציאות כלל!!! ביקור סנטור פעם היה ביקור של סנטור בישיבה, ונתנו לו כבוד לפי צורך הענין, אך המשגיח אמר אח``כ `ועד`, והרעיש הרבה, על שיש איזה רגש, והערכה וכבוד לערל הזה. סיבת הגלות נובעת, ממה שנתנו הכרה לגויים, כמובא במדרש תנחומא פרשת ויצא, על יעקב אבינו, שהראו לו בחלום, את שרי האומות, שהיה להם ירידה לבסוף, אמר לו הקב``ה ליעקב עלה, ``כיוון שאתה עולה שוב אינך יורד``, אך יעקב אמר, תאמר כשם שיש לאלו ירידה כך יש לי ירידה ``ולא האמין ולא עלה`` ונקנסה גלות על זרעו. ולכאורה מה הטענה, הרי לא היה חסר באמונה, כמו שנאמר: ``האבות לא הרהרו אחר מדותי``, וגם אין הבטחה לצדיקים בעולם הזה, אלא הטענה בדקוּ ת הייתה, שאמר ``כשם`` שיש לאלו ירידה, מה יש לך עם גויים, אין לך שייכות כלל וכלל, ``הן גויים כמר מדלי, וכאין וכאפס נחשבו`` שוב חשיבות!! ואם יש לך שייכות, הילדים שלך צריכים להיות בגלות עמהם.
 
המשיח קרוב מאוד הצילו את חייכם!!!

מסכת סוטה דף מ``ט סימנים שקבלו חז``ל בתורה שבע``פ ונכתבו בתלמוד לפני כאלף וחמש מאות שנה, אודות מאפייני הדור שיחיה בתקופת טרום-הגאולה, מתגשמים לעינינו בדיוק מעורר השתאות. סימנים אלו עומדים בניגוד גמור למקובל בכל הדורות. מסכת סוטה דף מ``ט; בעקבות המשיח (בסוף הגלות לפני ביאת המשיח):  חוצפה יסגי (החוצפה תרבה).  ויוקר יאמיר (אינפלציה).  הגפן תתן פריה (ולא כלפני כן שהארץ הייתה שוממה).  והיין ביוקר (ובכל זאת מחיר היין יהיה יקר ביחס לשפע יבול הענבים).  ומלכות תהפך למינות (כלומר, תהיה אז ממשלה בישראל ולא כבזמן הגלות, אך הממשלה תהיה ממשלת כפירה ולא תנהג על פי ההלכה היהודית).  ואין תוכחת (יהיה קשה להוכיח אדם. במקום להתבייש ולהתנצל הוא יגיב בעזות).  בית הועד ( מקום שמתוועדים בו לחוקק חוקים) יהיה לזנות. (במקום שיחוקקו בו חוקים האוסרים נדה ועריות וכפירה, ידברו שם בעדם. בניגוד גמור לאמור בתורה: ``ולא תתורו אחרי לבבכם[אלה מחשבות כפירה] ואחרי עיניכם [זו זנות העיניים] אשר אתם זונים אחריהם``).  והגליל יחרב (קטיושות והפצצות על אצבע הגליל) והגולן יאשם (יהיה שממה).  ואנשי הגבול יסובבו (משמר הגבול?) מעיר לעיר ולא יחוננו.  וחכמת הסופרים (תלמידי חכמים) תסרח (בעיני הבריות), ויראי חטא (ציבור שומרי המצוות) ימאסו (תדמיתם תהיה מאוסה. וכפי שעינינו רואות את המתרחש בהשפעת התקשורת התשקורתית).  והאמת תהא נעדרת.  נערים פני זקנים ילבינו (יביישו).  גדולים יעמדו מפני קטנים.  בן מנוול אב, בת קמה באמה, כלה בחמותה.  אויבי איש אנשי ביתו.  ופני הדור כפני הכלב. (א. הדור יהיה עז פנים וחצוף. ב. מה הכלב אמנם רץ לפני אדוניו, אך מסובב את ראשו לראות את כיוון האדון שמאחריו, ומפנה עצמו לרוץ לאותו כיוון, כן מנהיגי אותו הדור, במקום לרוץ לפני העם ולהנהיגם כראוי כפי שהאמת מחייבת יסובבו תמיד את ראשם לשמוע את דעת הקהל וישנו את דעותיהם בהתאם לסקרים. ג. מעניין. בגן הפעמון בירושלים התקיימה לפני מספר שנים תחרות כלבים, אשר נושאה: הכלב הדומה ביותר לבעליו. תמונות הזוכים בשלושת המקומות הראשונים פורסמו בעיתונים בסמוך לתמונת בעליהם).  והבן אינו מתבייש באביו.
 
שלוש דברים כל חבלו של משיח

שלש דברים מסופר בשם ה``נועם אלימלך`` על ``חבלו של משיח`` 1. בדור שלפני הגאולה ירמסו את החרדים באופן כזה שאם היו עושים זאת בדור של ה``בעל שם טוב`` לא היו מסוגלים לשאת זאת מחמת עדינות נפשם. אך בדור שלפני הגאולה ירדו נשמות שיש בהן טמטום הלב עד שלא יהא איכפת להם כל כך ויוכלו לשאת את מצב ההשפלה והרמיסה. 2. בדורו של משיח ימתח הקב``ה כביכול חבל ארוך מסוף העולם ועד סופו וכל בני ישראל יאחזו בו, והקב``ה ינענע החבל ויטלטלו ולא כולם יוכלו להחזיק בטלטול זה ורבים יפלו ארצה. השוטים יאמרו: אם ה` מטלטלינו אנו עוזבים את החבל, ויפלו ארצה. רק החכמים יחזיקו בכל כחם בחבל נחלתו וידבקו בו בכל מאדם וכחם וזהו ``חבלו של משיח``. 3. בדורו של משיח יהא בלבול גדול מאד בין טוב לרע, והבירור האחרון יהא כניפוי בכברה. בתחילה הכל יהיו נחבטים בנפה - טובים ורעים, לאט לאט הקמח הנקי יפול למטה למטה והפסולת תרקד מלמעלה. החרדים יפלו ויושפלו למטה למטה והרשעים ירקדו מעליהם מלמעלה, אך לא לאורך זמן כי בסוף ה` ינערם בבת אחת כזריקת הפסולת מחוץ לנפה.
 
מה כתוב בנביאים על גוג ומגוג?

התקופה שאנו עומדים בה, על פי כל הנבואות היא תקופה שנקראת בדר"כ תקופת "גוג ומגוג". כל הנביאים התנבאו על התקופה הזו, ולא במילים קלות. הנביא יואל (א-ב) קורא במצב הזה לבכי ולמספד, אולי הקב"ה ברחמיו יבטל את הגזירה. הנביא עמוס (ט) מתאר מצב של מלחמה שבו כולם מנסים לברוח ולהתחבא: "ראיתי את ה' ניצב על המזבח, ויאמר: הך הכפתור! וירעשו הספים ובצעם בראש כלם, ואחריתם בחרב אהרוג. לא ינוס להם נס, ולא יימלט להם פליט. אם יחתרו בשאול, משם ידי תיקחם, ואם יעלו השמים - משם אורידם. ואם יחבאו בראש הכרמל, משם אחפש ולקחתים. ואם יסתרו מנגד עיני בקרקע הים, משם אצוה את הנחש, ונשכם.". הנביא ממשיך ומסביר שזה יהיה חורבן שמיד אחריו תצמח הגאולה: "בחרב ימותו כל חטאי עמי האומרים: לא תגיש ותקדים בעדינו הרעה. ביום ההוא אקים את סוכת דויד הנופלת, וגדרתי את פרציהן, והריסותיו אקים, ובניתיה כימי עולם". הנביא זכריה (יג) מדבר על מצב שבו שני שלישים מהארץ נמחקים, והשליש הנותר עובר מצבים קשים: "והיה בכל הארץ, נאם ה', פי שנים בה יכרתו יגועו, והשלשית יוותר בה. והבאתי את השלשית באש, וצרפתים כצרוף את הכסף, ובחנתים כבחון את הזהב". הנביא מלאכי (ג) מדבר במדויק אודות תקופתנו, לגבי אנשים שאומרים "שוא עבוד אלוקים" (כלומר: שמירת תורה ומצוות היא דבר טיפשי, תבדקו בדיוק מה נאמר בנביא) ומסכם את דבריו: "כי הנה היום בא בוער כתנור, והיו כל זדים וכל עושה רישעה קש, וליהט אותם היום הבא, אמר ה' צבאות, אשר לא יעזוב להם שרש וענף! וזרחה לכם, יראי שמי, שמש צדקה ומרפא בכנפיה". לנביא דניאל (יב) נאמר ע"י מלאך: "ובעת ההיא יעמוד מיכאל השר הגדול העומד על בני עמך, והייתה עת צרה, אשר לא נהייתה מהיות גוי עד העת ההיא. ובעת ההיא יימלט עמך: כל הנמצא כתוב בספר". כלומר מדובר על צרה שלא היתה מאז תחילת קיומו של עם ישראל (כולל השואה). ומשה רבינו ע"ה מביא בשירת האזינו, שע"פ המסורת היא נבואה של כל הזמנים, את הפסוק הבא: "מחוץ תשכל חרב, ומחדרים - אימה. גם בחור, גם בתולה, יונק עם איש שיבה.". יש לזכור שבתנ"ך המושג חרב מתאר כל מצב של מלחמה. וברור שיש כאן תיאור מלא של החדר האטום!
 
אחים יקרים ואהובים זה הבירור האחרון

כן כל הסימנים בתנ"ך בזוהר בותלמוד מראים על כך גם הרבנים אומרים ברור זה הבירור האחרון מי שלא יציל את חייו עכשו לא יהיה לא צאנס יותר אחים יקרים הצילו את חייכם אחים יקרים, מי שרוצה לחיות בתקופה הזאת, כרגע כששקט קצת, אני מספר לכם מה ראש הממשלה שרון עוד לא יודע. מה הרמטכ"ל ושר הבטחון עדיין לא יודעים. הם יודעים מעזה, מחברון, מרמאללה, מג'נין. הם לא יודעים מה ניבא הנביא יחזקאל: שתהיה כזאת מלחמה, שמלחמת העולם השנייה תהיה קטנה ]ביחס[ למלחמה הזאת שתהיה. כל העמים יבואו על ירושלים. אתם יודעים מי אלה כל העמים? כרגע עוד שרון חבר טוב של בוש. "תבוא, שבוע הבא אמריקה...". אמריקה תבוא למלחמה לארץ ישראל. אמריקה וגרמניה וכל אירופה, מצד אחד זה הנוצרים, כל הישמעאלים, הערבים, איראן עיראק (...) ופקיסטן, כולם יבואו למלחמה על ירושלים. אני יכול לספר לכם עוד דבר. שגאון הגאונים, הגאון מוילנא ]זצוק"ל[ שנפטר לפני 203 שנים, אמר שהמלחמה הנוראה הזאת תהיה 12 דקות.12 דקות ונגמר! (...) מה יהיה עם יהודים? אני אגיד לכם מה יהיה עם יהודים חד וחלק. מי שיהיה צמוד לאלוקים, יהיה "ילד טוב", ותהיה "ילדה טובה", ממושמעים לאלוקים, יחיה. זה הברור האחרון! כך הם דברי הרב יוספי
 
המצב לא קל ומה יהיה?

"אומר הרמב"ם...אם אומרים מקרה באים מכות גדולות יותר. אם תגידו מקרה... הקב"ה אומר אני אתן פי 7 יותר גרוע!!!" "רבותיי המצב בכלל בעולם קשה, אם מבחינה כללית, מבחינה פרטית, הנה בוש... מי יודע כשיגיע לעיראק מה יהיה, כשיגיע לאיראן מה יהיה. אנחנו לא יודעים מה עומד לפנינו, אנחנו לא יודעים מה הקדוש ברוך הוא "מבשל", וסדאם חוסיין המחשבה הראשונה שלו זה טילים על ישראל..." "אני חוזר ואומר, פחד פחדים מה שאמר הרב ש"ך ע"ה לפני 6-7 שנים, הוא אמר: השואה שהייתה היא לא הייתה על שנה-שנתיים של עבירות, אלא על עשרות שנים של עבירות שהצטברו, זו הייתה השואה. אני דואג ופוחד, כל הפריצות וחילולי השבת שהחילוניים עושים איזה שואה הם מכינים לנו". "הקב"ה שם כלבים מסביבנו, ערבים שהם חיות טרף שאין להם טיפת מצפון ורגש, חיות טורפות. ברגע שאנחנו שוכחים את אבא הוא משחרר עלינו את הכלבים האלה... היום הכלבים משוחררים ואנחנו לא צועקים "אבא, אבא!" ולא רק לא אומרים אבא, אלא אומרים למה כל זה קורה, במה חטאנו?!" "והעולה על רוחכם היה לא תהיה אשר אתם אומרים נהיה כגויים כמשפחות הארצות, חי אני נאום ה' אלוקים אם לא ביד חזקה ובזרוע נטויה ובחימה שפוכה אמלוך עליכם.... רבותיי, שימו לב! בגדים - בגדי גויים, תסרוקות של גויים, שרים שירים כמו גויים, אוכלים בלי ברכה כמו גויים, לא שבת, לא תפילין, לא טהרת משפחה... מה שרוצים ככל הגויים בית ישראל - הקב"ה אומר היה לא תהיה!" כל מה שקורה עכשיו זה כלום לעומת מה שכתוב שצריך לקרות... יגיע בעם ישראל צרה שלא הייתה באומה הזאת מיום היותה לגוי!!! הקב"ה אומר היום של הגאולה יום של גוג ומגוג יום בוער כתנור והיו כל הרשעים קש! רבותיי אנחנו נמצאים עכשיו בתקופה שהקב"ה עושה כמו שזורקים את הזהב לאש - הפסולת יוצאת ונשאר הזהב הנקי. עכשיו הקב"ה הולך ובודק מי אתו באמת עד הסוף... אלו הם דברי הרב דניאל זר
 
"אלו הם דברי הרב דניאל זר"

דומה שקם נביא זעם מתחרה לו לצואת הכלבים אמנון יצחק. מדוע אף פעם לא מציינים "נביאים" אלה תאריך מדויק? מתי תפרוץ מלחמת גוג ומגוג? בינתיים - נא לדאוג שדני זר יקח התרופות כסדרן...
 
למעלה