אחי היה בחדשות!!!!

אחי היה בחדשות!!!!../images/Emo22.gif

יא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני בשוק אני בהלם אני המומה!! אחי ואבא שלי הופיעו היום בחדשות 6 בערוץ 2! כן, כן, מי שראה, לפני נטליה אוריירו, את הכתבה על פרוייקט אתגרים הימי של הנכים,אז דיבר שם איזה ילד, ואבא שלו...אז אלה אבא שלי ואח שלי!!!! כן, הם נבחרו לייצג את הפרוייקט הזה והכתבה הזו אמורה גם להופיע בפרויקט יום טוב ב19.12 בערוץ2.. יו...כלכך התרגשתי לראות את זה! ואח"כ הבית היה מוצף טלפונים..
אני לא קולטת...הוא דיבר כלכך יפה על עצמו ועל התחושות שלו.. אני פשוט אוהבת את האח הזה שלי! דברים שלא ידעתי.. אמנם דיבר מעט, אבל אני כלכך גאה בו! ובאבא שלי!!! אה..זהו..התפרקתי..
 
לשלכת בסתיו היקרה!

אני כל-כך מתרגשת לקרוא את סיפורך, ראיתי את הכתבה המדוברת, והתרגשתי גם מהצפייה בכתבה. תודה על שיתוף חברי הפורום בסיפורך, אנחנו תמיד כאן איתך. אני אצפה גם בשידור החוזר שיהיה ב-19.12, תודה על האינפורמציה החשובה. את מוזמנת להתפרק כאן מתי שתרצי! ליאת.
 
שלכת בסתיו!

ראיתי את הכתבה, אני מכירה את עמותת "אתגרים" באופן אישי, כי הם באו אלינו מס´ פעמים לחממה, כדי להזיז לנו קצת את העצמות, והם באמת מ-ד-ה-י-מ-י-ם, מה אגיד? עמותה נפלאה. תודה על מילותייך החמות, ליאת.
 
למעלה