אחרון - הבלדה על רון ארד-© כל הזכויות שמורות

יותר מ-600 יום מצוי בשבי גלעד שליט בגלל פשלה

כל המחדלים והמאבקים בין כל הנוגעים בדבר פשוט מקומם וכואב. איפה המודיעין שלנו? וכל המאבק על יוקרה בין השב"כ ואגפי המודיעין השונים גרמו לנו לאיבוד האופציה להחזירו לחיק משפחתו. כל עיכוב נוסף במו"מ לשיחרורו יגרום לנו לפרשת רון ארד 2. למה גלעד שליט צריך לשלם בחירותו בגלל הכשלים של כל אחד ואחד משרשרת הפיקוד? הבזיון הזה קורע את הלב,במיוחד מקוממת העובדה ששבוע לפני חטיפת גלעד שליט מאיזור "כרם שלום" התריע השב"כ על חפירת מנהרה שנחפרת מתחת לכרם שלום !!! ולא תגידו שצה"ל לא יכל להצילו... הרי ראו אותו ואת החוטפים במצלמות האבטחה,אבל התירוץ שהם לא ירו בגלל הפחד לפגוע בגלעד שליט זה תירוץ עלוב ולא מקצועי ובניגוד להוראות פתיחה באש.
 
מכתב אישי לגלעד שליט אחי ורעי.

מכתב אישי לגלעד שליט אחי ורעי. בזמן ששמרת עלינו הגיעו אליך אנשים רעים וחטפו אותך,שתדע לך... אולי על פניו נראה שהאדישות חוגגת אצל קברניטי המדינה,אצלינו האזרחים אנחנו מנסים ומשתדלים לא להוריד מסדר היום את עניין השבי שלך אצל בני העוולה ששם מחזיקים אותך אותם פחדנים חדלי אישות. עברו חלפו להם כלאחר יד 600 ימים קשים לנו למשפחתך וכמובן לך. שים את מבטחך באל למרות שזה אולי נדוש,אבל חשוב לא לאבד את התקווה. נשבע לך שאתה נמצא במחשבתינו ובליבנו,המון עצרות למענך מתקיימים פה במדינה,יום הולדתך גם חגגנו כל איש ואישה לפי הבנתו,אם בפרהסיה ובריש גליי או בצורה אינדיוידואלית. גם בפורום זה של תפוז לא שוכחים אותך ומחכים בקוצר רוח לשובך אלינו.(ושל שאר השבויים והנעדרים.) לסיום אחי ורעי. החזק מעמד,אנחנו איתך ועם משפחתך האוהבת. שלך ברחשי כבוד גבר נרדף
 
הבלדה על קרב סולאן יעקב- © כל הזכויות שמורות

© כל הזכויות שמורות אי שם בצהרי היום, שמש בלבנון דום וירח בעמק סולטאן יעקב. ירד משמים ברוע כנפיים, טרור בסולטאן יעקב. יד רשעית גדעה לאחיי את החופש, יד רשעית עצרה מלכת את חייהם, לב דואב וחבול במחוזותינו, לב כואב ומצפה לאות חיים. רעם תותחי הטנק נדם, אחיי ורעיי נחטפו, מה רבו מעשיך אלוהים, החזר הביתה את שלושת הגיבורים. חצי יובל העם מתאבל, עשרים וחמישה קייצים אתם נעלמים, הוריכם דואגים,הוריכם סובלים ומתים, אבל שלושתכם רחוקים.
 
הבלדה על גיא חבר וגלעד שליט- ©

© כל הזכויות שמורות בין צפון לדרום, בין חלקי ארץ שונים, הלך לו לאיבוד חייל שחום עור, נחטף חייל עדין בהיר עור. תעלומה אופפת את העלמותו של גיא חבר, מחדל מקומם גרם לשבי של גלעד שליט, הורים מודאגים,הורים לחוצים, חבריכם לנשק בוכים. מחוגי הזמן עמדו מלכת, הכל בגלל הוראות מדמשק, לו יהי רק רגע קט, שהם יוכלו לישון מעט. שקט שלווה,אחינו לא בנמצא, בואו הבייתה מהר, אמא ואבא במשבר. אתם חרוטים עמוק בליבנו,יגיע הרגע שתהיו איתנו.
 
אחרון - הבלדה על רון ארד-© כל הזכויות שמורות

© כל הזכויות שמורות עוד יעלה ירח, רון ארד עדיין בשטח, מי מילל ומי פילל, שכך השבי יתגלגל. עלם חמודות נחטפת, עלם חמודות בליבנו נותרת, כל איש ואישה בישראל, מחכים לשיחרורך עלם חמודות. יש בליבי כמיהה, יש בליבי חזון, חזור אחי מלבנון, חזור אחי לחיק אהוביך. עברו חלפו להם 21 סתווים, עברו חלפו להם השנים, אתה בליבנו לעד, אותך לא נישכח.
 

רגב ת

New member
השיר

השיר מאוד יפה ונוגע ללב אבל שירים ואמפטיה לא מבטיחים לנו שמקרה כמו רון ארד לא יחזור על עצמו סליחה על הציניות
 

goldy

New member
אים עשיתה צבא אתה יודע את האמת

ואים לא אשמח ליכתוב אותה ע"פי בקשה.
 

goldy

New member
האמת ש../images/Emo7.gif

הצבא "לא אחראי על זה" אלא אים כן מקבל הוראה מילמעלה.
אים הממשלה הייתה רוצה הייתה מחזירה את השבויים ממש כפי שהחזירה את שליח המוסד לעינייני חדירות לחיזבל'ה.
אים המישפחות רוצות ליראות את יקיריהן עליהן לילמוד ערבית וליסוע למדינות ערב בעצמן.
העם הצבוע תומך פומבית אך לעולם לא יצביע למיפלגת החטופים.
חגית גולדווסר היא "תמי ארד 2".
גילעד יחגוג יומולדת 30 בשבי והוריו עדיין יסמכו על הממשלה שעושה 'הכל' כדי לשחררו.
 
זו האמת שלך בלבד אחי

הצבא אחראי על זה בריבוע,לא הממשלה היא זו שנלחמת בשטח. זו ממשלה רופסת. אם המשפחות יסעו לארצות ערב ישחטו אותם שם. מי צריך מפלגת חטופים? עוד מעט תרצה מפלגת עניים,מפלגת נפגעות תקיפה מינית,מפלגת אוליגרכים,מפלגת הפשע המאורגן ... חגית גולדווסר לא מעניינת אותי ולא תמי ארד,בעליהן הם אלו שמעניינים אותי ואת העם. עוד השנה גלעד שליט משתחרר,זכור מה שאמרתי לך. שבת שלום.
 
למעלה