אחריות ושירות לאחר מכירה
רכשתי מכשיר סלולרי בחודש מרץ, לאחר מספר ימים הוא הפסיק לעבוד (פשוט תקוע), המכשיר נמסר לחנות לתיקון והוחזר לאחר שבוע, באותו היום הפסיק לעבוד בשנית, כך קרה גם בפעם השניה.
בפעם השלישית המכשיר שוב נמסר לתיקון והיה בחנות למעלה מחודשיים ושוב הוחזר לא תקין,
החנות טוענת שבגלל שפשוף (לא שבר ולא מכה) שיש על המכשיר לא ניתן לתקן אותו במסגרת האחריות (וזאת רק לאחר שאמרתי שאני מקליט את הכל, פשוט לפני זה הוא התעלם ממני).
כששאלתי מי היבואן של המכשיר ובקשה למסמך מאשר שהמכשיר היה במעבדה המוכר פשוט התעלם ממני ולא סיפק לי את הנתונים של המעבדה ולא מי היבואן.
כחלק מהסכם האחריות נכתב שאין לגשת למעבדה אחרת כי האחריות תבטול, אך אין לי מסמך שאומר שהמכשיר אכן היה אצלם במעבדה והוא לא תקין.
מאז אני עם מכשיר לא תקין שנראה חדש לחלוטין עבד ימים ספורים ואיני יודע לאן לפנות.
בנוסף בדקתי מול היבואן הרשמי התגלה כי המכשיר לא יובא ממנו - למרות שהמוכר אמר לי אחרת (אבל אין לי דרך להוכיח זאת).
בפורום חוק ומשפט נאמר לי כי אני יכול לתובע בתביעות קטנות את עלות המכשיר,
כיצד אני יכול לעשות זאת ?
רכשתי מכשיר סלולרי בחודש מרץ, לאחר מספר ימים הוא הפסיק לעבוד (פשוט תקוע), המכשיר נמסר לחנות לתיקון והוחזר לאחר שבוע, באותו היום הפסיק לעבוד בשנית, כך קרה גם בפעם השניה.
בפעם השלישית המכשיר שוב נמסר לתיקון והיה בחנות למעלה מחודשיים ושוב הוחזר לא תקין,
החנות טוענת שבגלל שפשוף (לא שבר ולא מכה) שיש על המכשיר לא ניתן לתקן אותו במסגרת האחריות (וזאת רק לאחר שאמרתי שאני מקליט את הכל, פשוט לפני זה הוא התעלם ממני).
כששאלתי מי היבואן של המכשיר ובקשה למסמך מאשר שהמכשיר היה במעבדה המוכר פשוט התעלם ממני ולא סיפק לי את הנתונים של המעבדה ולא מי היבואן.
כחלק מהסכם האחריות נכתב שאין לגשת למעבדה אחרת כי האחריות תבטול, אך אין לי מסמך שאומר שהמכשיר אכן היה אצלם במעבדה והוא לא תקין.
מאז אני עם מכשיר לא תקין שנראה חדש לחלוטין עבד ימים ספורים ואיני יודע לאן לפנות.
בנוסף בדקתי מול היבואן הרשמי התגלה כי המכשיר לא יובא ממנו - למרות שהמוכר אמר לי אחרת (אבל אין לי דרך להוכיח זאת).
בפורום חוק ומשפט נאמר לי כי אני יכול לתובע בתביעות קטנות את עלות המכשיר,
כיצד אני יכול לעשות זאת ?