אחריות חנות למוצריה

raf101

New member
אחריות חנות למוצריה

שלום.
לפני כשלושה חודשים רכשתי "רולר סרפר" בחנות צעצועים בת"א.לא עבר חודש והגלגל התפרק לחלוטין.
חזרתי אל החנות והבעלים אכן הודו שיש פגם בגלגל,ניסו לשלוח אותי ליבואן,אך לאחר מכן לקחו את הגלגל.יותר מאוחר
יצרו עמי קשר ואמרו שהחברה רוצה את כל המכשיר.לאחר מס' ימים הבאתי אותו.
מאז,כבר כמעט חודש,שהסאגה נמשכת.בהתחלה הם טענו שהם מחכים שהסוכן יגיע אליהם.לאחר מכן הם טענו שהם מסרו את המכשיר לסוכן
ושהוא מגיע רק פעם בחודש.ביקשתי שיצרו קשר עם החברה ויעדכנו אותי,הבטיחו -ושום דבר.
שאלתי היא האם יש לחנות חובת אחריות על מוצרים שהיא מוכרת והאם יש איזשהו גבול זמן הגיוני/חוקי שבו ניתן לסחוב טיפול
והלא בקצב הזה ,הם יוכלו לטעון גם בעוד חצי שנה,שהם עדיין מטפלים בעניין.האם יש מקום לתביעה נגדם?
תודה.
 
הם חייבים לתקן את זה תוך זמן סביר. מציע

לפנות אליהם בכתב, ולבקש תיקון באופן מיידי, או ביטול עסקה והשבת הכסף.
 
למעלה