חוקי המדינה מחייבים מתן אחריות שנה אחת (למעט כמה יוצאים מהכלל), כלומר היבואן לא עובר על החוק (לא פרטת איזה מוצר אז אני מניח שמוצר חשמלי סטנדרטי) איני יודע מה ההסכם של היבואן עם היצרן בקשר למתן אחריות מעבר לשנה ואם אתה חושב שעלול להיות שהיבואן מקפח אותך אתה יכול לפנות ליצרן ולהתלונן, סביר שתקבל תשובה ואולי אפילו כזאת שתשמח אותךאני רואה מוצרים שבאתר שלהם היצרן כותב 2 שנות אחריות, פה בארץ היבואן מוכר ונותן שנה אחת. וזה לא רק על מכשיר אחד, רואה בחברות שונות (למשל יש אירופאיות שנותנות אחריות לכל החיים אפילו) יש חובה של היבואן לתת את אותה אחריות או שהוא מייבא ומתנה נהלים משלו?
חובה של מי?אני רואה מוצרים שבאתר שלהם היצרן כותב 2 שנות אחריות, פה בארץ היבואן מוכר ונותן שנה אחת. וזה לא רק על מכשיר אחד, רואה בחברות שונות (למשל יש אירופאיות שנותנות אחריות לכל החיים אפילו) יש חובה של היבואן לתת את אותה אחריות או שהוא מייבא ומתנה נהלים משלו?
אם כך אולי תשתף אותנו מי זה "הם"?רכשתי DVD (אני מאלו שנאמנים למוצר הזה) ברשת מכובדת. בחשבונית רשום שנה אחריות ואילו על קרטון האריזה רשום באנגלית באותיות גדולות שנתיים אחריות.
פניתי לחנות בעניין זה ולאחר שיחה שלהם עם היבואן ושיחה איתי שהייתה די תקיפה הוחלט לאפשר לי החזר המוצר וקבלת זיכוי כספי מלא או לחלופין לקבל החזר כספי חלקי מסויים ולהשאיר את המוצר אצלי ולקבל שנה אחת אחריות. בחרתי באפשרות השנייה ולאחר כשלושה שבועות המכשיר התקלקל. פניתי שוב ,החזרתי הכל לחנות וקיבלתי זיכוי מלא . שירות הלקוחות שלהם ראוי לציון ואשאר לקוח שלהם .
מה שאני לא מבין זה הם אמרו לך אנחנו נותנים שנה, אז זה לפנים משורת הדין לתת עוד שנה או חובה? אני לא רוצה להסתמך על נחמדות שלהם"הם" רשת אייבורי חיפה. חשוב היה להם כנראה לא לאבד לקוח למרות שהיקף הקנייה היה קטן מאוד. בפעם הבאה אותו לקוח(אני) ירכוש בהיקף גבוה בהרבה וישפיע לטובה על אחרים . מקווה שימשיכו לתת שירות טוב גם להבא. אז הנה כתבתי גם דברים טובים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.