אחריות סופר למוצרים לאחר שיצאו ממתחם הקניות

שוKולד

New member
אחריות סופר למוצרים לאחר שיצאו ממתחם הקניות

היי,

יש לי שאלת התייעצות.
רכשתי אקונומיקה של אחד ממותגי רשתות הקניה הגדולות.
כשהגעתי הביתה גיליתי שלמרות שהבקבוק סגור עם הניצרה הוא טפטף והרס לי זוג מכנסיים.
הסופר טוען שמכיוון שהוא יצא מהמתחם שלהם אין זו אחריותם ואני טוענת שמכיוון שהמוצר עם הלוגו שלהם ועדין סגור, בהיותו חומר רעיל ובעייתי זו אחריות שלהם שלא יזול ולא יטפטף.

האם אני יכולה לתבוע את העלות של המכנס שנהרס?
איזה תחום משפטי מדובר?

תודה,
מאיה
 
גם היצרן וגם הסופר יכולים להיות אשמים. תלוי

באיזה שלב קרה הפגם במוצר.

בכל מקרה, תצטרכי להוכיח שהנזק נגרם בשל בעיה בבקבוק, ולא בגלל משהו שאת עשית.
 

שוKולד

New member
מה פירוש באיזה שלב?

המוצר עוד סגור, חדש, עם הניצרת ביטחון( הפלסטיק שיש להוציא כדי לפתוח את הבקבוק).
אני לא יודעת מתי זה בדיוק קרה, כשהעליתי את הקניות הביתה ראיתי שהפקק לא אטום ואקונומיקה טפטפה.

אם הבקבוק עוד סגור, האם זו נחשבת הוכחה שהנזק נגרם בשל בעיה בבקבוק?
 
ענת היא שותפתי למשרד, עניתי מהיוזר שלה


 

שוKולד

New member
כתבתי למוכר,

הם מוכנים לפצות אותי על המוצר (10 שקלים) ולא על המכנס המאד יקר שלי שנהרס.
זו הבעיה שלי ולכן השאלה האם ניתן לתבוע.

אני אנסה לכתוב מכתב גם ליצרן.

תודה על העזרה!
 
למעלה