notification
Member
רכשתי כיור לפני שנה מחברה מוכרת וידועה. התחילו לי מעין שפשופים/שברים מסביב לכיור.
פניתי לשירות לקוחות ונאמר לי שאין בעיה בייצור אך הם יחליפו לי את הכיור לפנים משורת הדין אבל אני אחראי על ההתקנה והחלפה.
בדקתי- העלות מטורפת של 850 ש"ח! !! לא כולל אינסטלטור להחלפה של ברז.
האם זה חוקי לחייב אותי בעלות החלפה? אם הוחלט להחליף ,זה לא באחריות שלהם? למה אני צריך לספוג את העלות הגבוהה מאוד הזאת? ומה זה בכלל אומר "לפנים משורת הדין" - או שהנזק באחריותכם או שלא. בכל מקרה מדובר בעלות לא מבוטלת. יש עצות כיצד לנהוג?
מעבר לזה, הם דורשים לקבל הוכחה שביצעתי החלפה לכיור.
פניתי לשירות לקוחות ונאמר לי שאין בעיה בייצור אך הם יחליפו לי את הכיור לפנים משורת הדין אבל אני אחראי על ההתקנה והחלפה.
בדקתי- העלות מטורפת של 850 ש"ח! !! לא כולל אינסטלטור להחלפה של ברז.
האם זה חוקי לחייב אותי בעלות החלפה? אם הוחלט להחליף ,זה לא באחריות שלהם? למה אני צריך לספוג את העלות הגבוהה מאוד הזאת? ומה זה בכלל אומר "לפנים משורת הדין" - או שהנזק באחריותכם או שלא. בכל מקרה מדובר בעלות לא מבוטלת. יש עצות כיצד לנהוג?
מעבר לזה, הם דורשים לקבל הוכחה שביצעתי החלפה לכיור.