אחריות על מוצר שנמסר פגום ותוקן
האם יש חוק/תקנה הקובעת שתקופת האחריות על מוצר מתחילה רק בתום התקנה מלאה של המוצר לשביעות רצון הלקוח?
באופן ספציפי: רכשתי דלת פלדה וכבר בהתקנה נתגלו בה פגמים ולכן לא חתמתי שהותקנה לשביעות רצוני. עקב סיבות שונות (אצל המוכר) התיקון בוצע רק אחרי שלושה חודשים. האם שנת האחריות לדלת מתחילה מההתקנה הראשונית (שלא הייתה לשביעות רצוני) או מהתיקון שאחרי שלושה חודשים (אז לראשונה הדלת הותקנה באופן מלא)?
במידה והאחריות על הדלת כולה מתחילה מההתקנה הראשונית, האם על התיקונים הספציפיים שבוצעו (כגון הדבקת פסי קישוט שהגיעו רופפים או התקנת מנעול חדש) יש אחריות של שנה מביצועם?
תודה.
האם יש חוק/תקנה הקובעת שתקופת האחריות על מוצר מתחילה רק בתום התקנה מלאה של המוצר לשביעות רצון הלקוח?
באופן ספציפי: רכשתי דלת פלדה וכבר בהתקנה נתגלו בה פגמים ולכן לא חתמתי שהותקנה לשביעות רצוני. עקב סיבות שונות (אצל המוכר) התיקון בוצע רק אחרי שלושה חודשים. האם שנת האחריות לדלת מתחילה מההתקנה הראשונית (שלא הייתה לשביעות רצוני) או מהתיקון שאחרי שלושה חודשים (אז לראשונה הדלת הותקנה באופן מלא)?
במידה והאחריות על הדלת כולה מתחילה מההתקנה הראשונית, האם על התיקונים הספציפיים שבוצעו (כגון הדבקת פסי קישוט שהגיעו רופפים או התקנת מנעול חדש) יש אחריות של שנה מביצועם?
תודה.