אחריות על עכבר מיקרוסופט.

x u m

New member
אחריות על עכבר מיקרוסופט.

שלום, רכשתי עכבר אלחוטי של מיקרוסופט בקספ. עכבר התקלקל אחרי חודשיים. פניתי לקספ שהפנו אותי למיקרוסופט ישראל. מיקרוסופט ישראל הפנו אותי למיקרוסופט עולמית. מילאתי כמה טפסים וקיבלתי הודעה על זיכוי כספי מלא. אחרי חודש קיבלתי מחו"ל החזר כספי בניכוי עמלת בנק של 20$ (עמלת מינימום) בנוסף המרה לשקלים תחיוב בעמלה נוספת. פניתי שוב למיקרוסופט והם טענו שעמלות שיש בדרך לא מעניינות אותם. למעשה אחריות של מוצרים קטנים של מיקרוספוט לא קיימת, כי הם לא מוכנים להחליף או לתקן מוצר, אלה רק לשלוח זיכוי מחו"ל שכרוך בעמלה. אני באופן עקרוני רוצה להתלונן על התנהלות של חברה. למי פונים? איזה משרד ממשלתי?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
מה כתוב בתעודת האחריות ?

עקרונית - שילמת בשקלים - מגיע לך החזר בשקלים, את הסכום ששילמת או סכום שניתן לקנות בו עכבר, ובכלל - לא ברור לי מדוע הופניית למיקרוסופט העולמית - קנית בישראל ויש להם נציגים בארץ
 

x u m

New member
תעודת אחריות מדברת על תיקון או החלפה או החזר כספי

מוקד שירות לקוחות בארץ רק מקבל שיחות. כל השאר מתנהל בהתכתבות מול מיקרוסופט עולמית באנגלית. האם מבחינת חוק הגנת הצרכן התנהלות כזאת תקינה?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
יש כאן לכאורה עבירה על החוק

ראשית - חוק הלאום קובע שהשפה הרשמית במדינה היא עברית, חיוב התכתבות באנגלית זה בניגוד לחוק. בנוסף - מצרף קישור של הסבר המועצה הישראלית לצרכנות בעניין אחריות ושרות לאחר מסירה - שים לב שהיצרן/יבואן חייבים לקיים תחנות שרות והיכן, בנוסף קרא את השאלות הנפוצות, בעיקר את הראשונה - שם מוסבר שבמקרה שלא מתקנים ולא מחליפים יש להחזיר את מלא הסכום ששולם. נראה שכדאי שתפנה למועצה הישראלית לצרכנות להתיעצות לפני הגשת תביעה נגד המוכר וחברת מיקרוסופט https://www.consumers.org.il/category/service-and-warranty
 

צביקה101

New member
תעלה פוסט בדף הפייסבוק של מיקרוסופט ישראל

וגם בדף של מיקרוסופט העולמית. לפעמים זה עוזר
 
למעלה