אחרי כל גבר מצליח עומדת אישה תומכת/דוחפת

רותי 11

New member
אחרי כל גבר מצליח עומדת אישה תומכת/דוחפת

האם זה נכון גם לגבי נשים מצליחות? מה דעתכם ? האם גם אחריהן עומד גבר תומך/דוחף?
 
כן זה נכון

אני חושב שגם האישה זקוקה לגבר טוב בחייה וזוגיות בהחלט יכולה לעזור לה בהצלחה ובקריירה, וגם הגבר באותה מידה יכול להיעזר באישתו או זוגתו כדי להצליח בהרבה תחומים בחיים. שני המינים בהחלט צריכים אחד את השני כדי להחזיק מעמד ולהצליח בעולם שלנו שלא פעם צריך להיאבק כדי להצליח. גם כאשר בני זוג פועלים ביחד מדובר במוחות כפולים ונשמות כפולות, ולכן הרעיונות וההצלחות של בני הזוג יכולים להיות רבים יותר
 

רותי 11

New member
זה המצב האידיאלי הבעיה היא שבשטח

זה לא בדיוק ככה רוב הגברים די חוששים מההתפתחות של האישה.
 
נכון, לא חשבתי על זה

זה נכון, ולא חשבתי על מה שאת אומרת פשוט כי בזוגיות שלי עם אישתי אני זה שדוחף אותה ללמוד קורסים ולפתח קריירה כלשהי, והיא דווקא זאת שלא מעוניינת. אך כפי שאמרת, יש הרבה מאוד גברים עם דיעות פרימיטיביות שחושבים שהתפקיד של האישה זה לבשל, לשטוף כלים ולגדל את הילדים, והם מפחדים שאם האישה תפתח קריירה היא לא תעזור מספיק בבית, או לחילופין תהיה כל כך מוצלחת שהיא תלך עם גבר אחר. זה ממש שטויות, לאישה יש זכות לפתח קריירה, ללמוד או להיות אשת עסקים בדיוק כמו שלגבר יש את הזכות הזאת.
 

רותי 11

New member
לצערנו זה נכון - אבל

המגמה הולכת ומשתנה ושינויים לא תמיד הולכים בקצב שאנחנו רוצים. ואני חושבת שהרבה זה תלוי באישה עצמה והכוונה היא שאם היא רוצה מאוד אז מאוד יכול להיות שבאמת בהתחלה הגבר לא יהיה שם עבורה אבל ככל שהיא תרצה ותראה לעצמה ולסביבה שהיא רצינית גם הגבר שלה יתמוך בה.
 
אחרי כל אישה מצליחה עומדת.......

אמא שלה.......זה מה שאני חושבת .מעטים הגברים כמו יוסי . לצערי אני לא מכירה כאלה.
 
למעלה