מפליא שלא אימצו נוסחה של יחס קבוע בין המחירים.
אכן, לפני שמתחילים לתכנן אפליקציה כזו, השלב הנגנז של רפורמת
האזורים הכרחי לביצוע לקביעת תעריפי נסיעה בודדת מתחנה באזור X לתחנה באזור Y, לפי המפה של האזורים התקופתיים
אחרת אם נשאר עם אותה כפילות של שני מערכות תעריפים שונות, כשאחת מהן מסובכת להפליא ולרוב גם אף לעתים הנהג לא יודע איזה תעריף לגבות לך, יהיה הרבה בלאגן
מפליא שלא אימצו נוסחה של יחס קבוע בין המחירים.
הדגמתי בעבר את יחסי המחירים בנוסחה הלונדונית, יחסים קבועים שהמחיר בין תקופות הנסיעה השונות הוא פשוט פונקציה של היחסים ומחיר בסיס לפי האזור.
 
במערכת הלונדונית יש יחס של 1:0.97 בין 3 נסיעות ער"ץ בודדות לתשלום יומי, כלומר - מ 3 נסיעות תחתית ומעלה הגבייה היא לפי המחיר היומי. במערכת הרכבתית הפרברית מחוץ ללונדון כרטיס הלוך ושוב לאותו היום עולה פחות מפאונד יותר מכרטיס בודד, כך שיחס המחירים לחופשי יומי בינאזורי בארץ לעומת מחיר שתי נסיעות בודדות נופל במקום טוב באמצא.
 
כשכל המחירים נגזרים מאותה הנוסחה לפי אותם אזורים אין אבסורדים של מערכות תימחור מקבילות ומחירים שונים בפראות זה מזה.