אחרי שבוע בלונדון, תהיתי לעצמי
נותני השירות בלונדון אדיבים ועוזרים.
משגיח בתחנה של התחתית, נטש את עמדתו כי ראה שנתקעתי מול המפה, בא לראות איך הוא יכול לעזור, הוליך אותי למכונה להטענת הכרטיס המגנטי, והראה לי איך להשתמש בה.
אצלנו? לא סביר שהייתי מקבל יחס, ואם הייתי שואל, היו מצביעים על המכונה ונותנים לי להסתדר לבד.
הקופאים בחנויות, אוכפים את הסדר בתור ולא נותנים לאנשים סתם להידחף. אם מישהו הגיע ממקום שהוא לא התור, יאמרו לו באדיבות ש"התור מתחיל שם".
איך זה שבמקום אחר יודעים לתת (ולקבל) שירות בצורה טובה יותר?
שם זה גם נראה שהציבור לא מנסה לתחמן את נותני השירות ולחלוב כל מה שנראה לו ש"מגיע" לו.
נותני השירות בלונדון אדיבים ועוזרים.
משגיח בתחנה של התחתית, נטש את עמדתו כי ראה שנתקעתי מול המפה, בא לראות איך הוא יכול לעזור, הוליך אותי למכונה להטענת הכרטיס המגנטי, והראה לי איך להשתמש בה.
אצלנו? לא סביר שהייתי מקבל יחס, ואם הייתי שואל, היו מצביעים על המכונה ונותנים לי להסתדר לבד.
הקופאים בחנויות, אוכפים את הסדר בתור ולא נותנים לאנשים סתם להידחף. אם מישהו הגיע ממקום שהוא לא התור, יאמרו לו באדיבות ש"התור מתחיל שם".
איך זה שבמקום אחר יודעים לתת (ולקבל) שירות בצורה טובה יותר?
שם זה גם נראה שהציבור לא מנסה לתחמן את נותני השירות ולחלוב כל מה שנראה לו ש"מגיע" לו.