שלום,
לפני 4 חודשים רכשתי מקרר שסופק על ידי חברת לוגיסטיקה "א.א מחלב בע"מ"
נפעלתי קורבן לשיטת מצליח וחוצפה של סבלים. דרשו ממני תוספת תשלום של 60 ש"ח עבור פירוק דלתות כאשר זה היה ללא צדק לאחר שגיליתי שפירוק היה מיותר.
לפני שסבלים עזבו, אחד מהם התעקש על טיפ ולא היה לי נעים לסרב וזה לאחר העובדה שאני גר בקומה ראשונה.
בסוף עקב תמימות וטמטום שלי נתתי לו סה"כ 150 ש"ח. אחרי שהוא עזב הוא חזר ונתן לי ניילון עם ניירת של מקרר כולל 2 פלסטיקים מיועדים למקרר. לא יודע אם זה היה קורה אם הייתי מסרב לתת לו טיפ. מניח שאם הייתי מסרב ורב איתו הוא פשוט היה זורק את זה בפח כי דבר כזה יכול לקרות.
ובכלל לא הייתי רוצה להישאר תקוע עם מקרר בחוץ או לעבור חוויה לא נעימה של טלפונים והמתנה עד שיספקו לי מקרר שוב כי דברים כאלה קורים ארץ אם תקראו ביקורות בגוגל מפות.
לאחר מכן מצאתי עסק הזה בגוגל מפות ואחרי שקראתי ביקורות שליליות, הבנתי שאני לא לבד. הבנתי שהרבה הגישו תלונה נגדם במועצה לצרכנות. האם מדובר בתביעה יצוגית עתידית?
תודה
לפני 4 חודשים רכשתי מקרר שסופק על ידי חברת לוגיסטיקה "א.א מחלב בע"מ"
נפעלתי קורבן לשיטת מצליח וחוצפה של סבלים. דרשו ממני תוספת תשלום של 60 ש"ח עבור פירוק דלתות כאשר זה היה ללא צדק לאחר שגיליתי שפירוק היה מיותר.
לפני שסבלים עזבו, אחד מהם התעקש על טיפ ולא היה לי נעים לסרב וזה לאחר העובדה שאני גר בקומה ראשונה.
בסוף עקב תמימות וטמטום שלי נתתי לו סה"כ 150 ש"ח. אחרי שהוא עזב הוא חזר ונתן לי ניילון עם ניירת של מקרר כולל 2 פלסטיקים מיועדים למקרר. לא יודע אם זה היה קורה אם הייתי מסרב לתת לו טיפ. מניח שאם הייתי מסרב ורב איתו הוא פשוט היה זורק את זה בפח כי דבר כזה יכול לקרות.
ובכלל לא הייתי רוצה להישאר תקוע עם מקרר בחוץ או לעבור חוויה לא נעימה של טלפונים והמתנה עד שיספקו לי מקרר שוב כי דברים כאלה קורים ארץ אם תקראו ביקורות בגוגל מפות.
לאחר מכן מצאתי עסק הזה בגוגל מפות ואחרי שקראתי ביקורות שליליות, הבנתי שאני לא לבד. הבנתי שהרבה הגישו תלונה נגדם במועצה לצרכנות. האם מדובר בתביעה יצוגית עתידית?
תודה