אחרי שהתפתח דיון ארוך אני מעדכנת
בסופש האחרון היה מפגש משפחתי, הגיסה ואני שוב דברנו על נושא הילדים כרגיל, שאלתי איך הולך לילדה בכיתה לאור הקשיים ששיתפה אותי בשיחתנו האחרונה. לצערי, עדיין קשה ואף מחריף
.
אמרתי לה שחשבתי על הדברים שאמרה לי בשיחה הקודמת שלנו, ושאולי כדאי לשתף אחד מאנשי המקצוע שהיא נפגשת איתם בכך שהילדה "לא יודעת לקרא את התמונה החברתית" בכיתה, ושאולי זה גם משהו שיעזור לאבחן ולסייע במה שעובר עליה.
תגובתה היתה שאכן לילדה יש "בעיות רגשיות" כהגדרתה, ושהיא חושבת לטפל בזה.
שיתפתי אותה גם שכשאני מתלבטת אם התנהגות מסוימת של ילדיי נראית לי לא תואמת לגילם או כל דבר שנראה לי חריג מזוית ראייה שלי, אני מתייעצת עם יועצת ביה"ס ופעם אחת גם התייעצנו עם הפסיכולוגית של הגן ושזה מאד תרם לנו.
מבחינתי עשיתי את שלי. הפניתי את תשומת לבה למה שנראה לי חריג לגיל הילדה, וזה עבר בדרכי נועם. הרגשתי שהשיחה ממשיכה כרגיל, ללא אנטגוניזם (גם באמת לא היה על מה, הכל נאמר בצורה באמת עדינה), ובשיתוף הדדי. לי זה מספיק.
תודה לכולן
בסופש האחרון היה מפגש משפחתי, הגיסה ואני שוב דברנו על נושא הילדים כרגיל, שאלתי איך הולך לילדה בכיתה לאור הקשיים ששיתפה אותי בשיחתנו האחרונה. לצערי, עדיין קשה ואף מחריף
אמרתי לה שחשבתי על הדברים שאמרה לי בשיחה הקודמת שלנו, ושאולי כדאי לשתף אחד מאנשי המקצוע שהיא נפגשת איתם בכך שהילדה "לא יודעת לקרא את התמונה החברתית" בכיתה, ושאולי זה גם משהו שיעזור לאבחן ולסייע במה שעובר עליה.
תגובתה היתה שאכן לילדה יש "בעיות רגשיות" כהגדרתה, ושהיא חושבת לטפל בזה.
שיתפתי אותה גם שכשאני מתלבטת אם התנהגות מסוימת של ילדיי נראית לי לא תואמת לגילם או כל דבר שנראה לי חריג מזוית ראייה שלי, אני מתייעצת עם יועצת ביה"ס ופעם אחת גם התייעצנו עם הפסיכולוגית של הגן ושזה מאד תרם לנו.
מבחינתי עשיתי את שלי. הפניתי את תשומת לבה למה שנראה לי חריג לגיל הילדה, וזה עבר בדרכי נועם. הרגשתי שהשיחה ממשיכה כרגיל, ללא אנטגוניזם (גם באמת לא היה על מה, הכל נאמר בצורה באמת עדינה), ובשיתוף הדדי. לי זה מספיק.
תודה לכולן