אחרי 13 שנים על 125 ( ו 50 של פעם) אני רוצה לשדרג

hofnoan

New member
אחרי 13 שנים על 125 ( ו 50 של פעם) אני רוצה לשדרג

ההודעה פורסמה במקור בפורום קטנועים אך שואל גם כאן כי מדובר גם על אופנוע.
קצת נמאס לי מה 125... חשבתי על ימאהה איקס מקס 250 או שבכלל קוואסקי נינג'ה 250....
אני במשבר A1

בכל אופן קראתי כל מיני מבחני דרכים ואחרי פיז'ו 50 סמ"ק 2 ג'ויריידים 125 ודיאלים 125 הגעתי למסקנה שאני רוצה לנסות יפני. לא קימקו ולא קוראני אחר.
כמובן שאני אקח נסיעת מבחן והצרכים שלי הם ככה:
בגדול עד לפני חודש וחצי הייתי מהנדס בניין בעבודה מסודרת והקטנוע היה רק בשביל הכיף בסופי שבוע. עכשיו אני שליח פיצה (כן, שליח פיצה ונהנה מכל רגע
) והקטנוע משמש ככלי תחבורה היחיד שלי להגיע לעבודה וחזרה וקניות והכל בעצם.
אני לא יודע מה יהיה איתי בעתיד אז אם אמצא עבודה הקטנוע/אופנוע יהיה לפאן ואם לא גם ישמש ליום יום. אני גר בבאר שבע והתנועה אמנם התגברה ב 5 שנים האחרונות אך לא מתשווה לגוש דן חוץ משעות ממש מסויימות בכבישים ממש מסויימים.
אז אם לא תהיה לי עבודה הקטנוע/אופנוע ישמש גם ליום יום.
מה אומרים?
וכמובן אפשר להציע דגמים אחרים אולי בכל זאת תשכנעו אותי?
 

מנשה ש

New member
מדוע שאנחנו נטרח לשכנע אותך מלכתחילה? ובכלל,

אנחנו כאן במנוחת צהריים משנת 2014, ואתה רק מפריע.
תישאר עם קטנוע, זה מתאים לרוח הדברים שלך. זה יותר זול, פרקטי, לא משחרר ברגים במוח. בקיצור אחלה.

 

hofnoan

New member
אני לא בן אדם שמבין בדיחות אז לפני שאני מגיב

תסביר אם צחקת
 

מנשה ש

New member
פאן? הונדה CBR1000RR. השאר פשרות

אה, כן, גם קאוואסאקי ZX-10RR או שאר השישיה הפותחת את הליטרים, המתרגמת 1 ק"ג ל-1 כ"ס, יעשו משהו דומה לגמרי.
סיפור ארוך פשוט. אתה משחק ב"נדמה לי". ברגע שתבין, ההחלטות שלך יהיו מוּשכלות. הפואנטה היא מיומנות רכיבה, והכלי שנותן ביטוי הולם למיומנויות שלך במשולב עם הַאִוּוּי שלך.
זהו, התעוררתי לסיגריה ועכשיו אני חוזר לנוח.

 
לפי הדיאגנוזה הנכונה
ברור שאתה

מהנדס אינטליגנט.
אם עדיין לא רכשת דו"ג אחר, ממליץ שתישאר עם שלך.
שלך משמש אותך רק להגיע למקום הפיצה ושם אתה מחליף קטנוע...
האם אתה מעוניין לעבוד בהנדסה?
לדעתי תדחה החלפת האופנוע כעת. שלך "עושה את העבודה" וזה לא דחוף...
 

hofnoan

New member
אני קונה נינג'ה 250 חדש

אם אני אשאר בפיצה אני אגיע איתו לעבודה ובסופשים אטייל איתו.
אם אמצא עבודה אטייל איתו כמה שיותר בשעות הפנאי.
בכל אופן אני הולך על אופנוע.
כעת ההתלבטות שלי בין 250 ל 300 כשההבדל המשמעותי כרגע הוא העוד 2000 ש"ח ביטוח. את שאר ההבדלים אבין בנסיעת המבחן ובפייסבוק לשם עברו הפורומים... פה אין חיר
 
הבדל בהחלט משמעותי הביטוח

ויתרה מכך. ההבדל הזה "נסחב" איתך (ליתר דיוק עם האופנוע, אבל איתך כל זמן שאתה בעליו) כמו "אות קין".
יפה שאתה מבין את ההשלכות של עלות הביטוח. גם זה מוכיח שאתה מהנדס אינטליגנט...
&nbsp
תזכיר מה נפח הקטנוע הנוכחע שלך?
זה יעזור לי להמליץ לך.
מה המצב של מצאי העבודה בתחום הנדסת הבניין כיום?
 

hofnoan

New member
הקטנוע היה 125

זה היה הרשיון שלי. למעשה הרשיון היה בכלל ל 50 סמק אני כבר 13 שנה על קטנועים שהתחלתי ב 50 ואז עברתי ל 125 והיו לי כבר 3 כאלה.
אני חושב שאני הולך על ה 300 וזהו אני לא רוצה להתבאס אחכ שקניתי אותו וגם אני רוצה לנרכוב מחוץ לעיר בלי לחנוק את המנוע שהוא לקראת המקסימום שלו אלאלשייט במהירות הזאת (הזאת.... כן הבנת)
 
מנשה, הכל בסדר איתך?


אתה "נשמע" לא כל כך "על הפסים"...

במקום לחלק לו עצות גרועות, האם למדת כבר איך להזהר בעצמך ברחובות ת"א הקטנים והצפופים?
אני זוכר שפעם בשד' בן גוריון בת"א רכב יצא מרחוב צדדי. לא היה מגע אבל זה הספיק: החלקת.
אופנוע כבד ! (מדי?)
 

מנשה ש

New member
אתה כנראה מבלבל אותי עם מישהו אחר.

מעולם לא החלקתי בשד' בן-גוריון. החלקתי בארלוזורוב בכדי לא לדרוס חתול (12 שנה); כמו כן מעכתי דלת למכונית שעשתה עלי פניה שמאלה מהמסלול לימין שלי באבן-גבירול, אך לא נפלתי (10 שנים). לי ולנהגת שלום. מכונית נכנסה בי מאחור בעמידה באור אדום בארלוזורוב, שנגמר בנזק גדול לאופנוע וקטן לי. מאז לא עומד יותר על קו עצירה (8 שנים). האופנוע נפל לי בשד' רוטשילד כי שכחתי להוריד את הרגלית (7 שנים) מכות יבשות ברגל ובדיחה טובה על חשבוני. זה בערך הקורות אותי בתל-אביב.
גם אין לי אופנוע כבד מדי, דווקא אחד הקלים לקבוצת הסמ"ק שלו למרות שהוא מרובה סוסים.
אני דווקא בסדר ועל הפסים, מרוויח החלקות אחורי חינם. תודה שאתה שואל. מה שלומך? דיברנו אי-פעם בעולם הממשי?

ולעצם העניין, מדוע העצות שלי גרועות? הוא מבלבל לעצמו ולנו את המוח. אני חושב שהייתי מנומס, ממוקד ותמציתי בתשובתיי. או שגם אתה אוהב לשחק ב"נדמה לי" כאשר מדברים על פאן (ולא על יעילות, כדאיות וכו')?

 
אותך אי אפשר לבלבל עם איש

את המקרה בארלוזורוב לא זכרתי במדויק (כעת אני מבין ממך למה: בכל זאת 8 שנים ארוכות חלפו)
זה היה עם הקטמ ?
 
12, 10, 8, 7 שנים אלה החלקות בתא

זה מה שהיה, ככה אני מבין, רק בת"א
כמה הם עלו לכיס ?
ומה היה מחוץ לת"א?
פעם ראיתי ושמעתי אופנוע שלך ואז הבנתי שגם לתחזק אינך יודע ושהמוסכים הטהורים שלנו כאן, או שגם הם לא יודעים וזה עגום או שהם קלטו שאתה לגמרי לא מבין ולכן לא איכפת להם וגם זה מאד עגום. מה יותר עגום?
 

hofnoan

New member
אגב הקטנוע המדובר יקר יותר בהרבה מהאופנוע המדובר

ואני הולך על האופנוע כניראה.
ציפיתי לקצת עזרה ודעות של אנשים ...בעסה....
 

hofnoan

New member
יאמהה איקס מקס

אבל אני בסוף הולך על ה 300 אז זה מתקרב למחיר.... עדיין יותר זול אגב
 

Vaderom

New member
אל תכעס, הפורום קצת מת כמה שנים טובות..

בכל אופן, לשאלתך - למה לא בעצם?
אופנוע 250 יהיה דומה באחזקה לקטנוע שלך, הבדל לא משמעותי.
מבחינה פרקטית - הקטנוע שימושי יותר מהרגע הראשון (יש ארגז מובנה, אוטומטי וכו')
האופנוע כיף יותר.
&nbsp
אם זה רק לפאן של סופשים - נינג'ה או CBR250 יסדרו אותך יופי.
אם זה בעיקר ליום יום - קטנוע 250, רובם די טובים. תקרא איזה מבחן השוואתי בפולגז ותקפוץ לסוכנות טרייד, תשב על כמה ותראה מה מדבר אליך.
&nbsp
אפשר גם לקחת אופנוע, להרכיב עליו ארגז אחורי ולקבל סוג של משני העולמות.
כל אחת מהאופציות טובה.
&nbsp
לא שאלתי אפילו - מה התקציב? אתה רוצה לשדרג נפח גם או רק איכות?
 

hofnoan

New member
אין יותר CBR 250 חדש

אני מתכוון לקנות רק חדש מהניילון.
בעיקרון תקציב "לא מוגבל" ואני רוצה לשדרג נפח וגם איכות.
אני ממש רוצה אופנוע כבר אחרי ששנים זה לא עניין אותי... פעם אחת ישבתי על נינג'ה של חבר והתנוחה היתה מאוד מוזרה למה שאני רגיל...מין הסתם... אני מקווה שזה משהו שמתרגלים אליו ושזה לא יהיה לא נוח. כמובן שאני אקח נסיעת מבחן.
אגב החלפים שלו זולים?
עד עכשיו טיפלתי בעצמי בקטנוע ומאוד הייתי רוצה להמשיך לבד אבל יש פה מערכות שחדשות לי כמו שרשרת וקלאטש והילוכים שבחיים לא ראיתי או נגעתי.

אה ותודה על ההתייחסות
 
למעלה