אחרי 4 חודשים עם 018 הם הוציאו אותי מדעתי

Beetlejuice68

New member
ברור ששלחתי פניה למשרד התקשורת

אני לא מוותר, אני שלחתי מכתב עם כל ההתנהלות אבל אתה יודע.. הרבה זה לא יעזור..
&nbsp
 

Beetlejuice68

New member
אחרי 4 חודשים עם 018 הם הוציאו אותי מדעתי

אז 4 חודשים לערך אני עם 018 בבאנדל של ספק ותשתית
בשבועיים האחרונים חוויתי לא מעט ניתוקים בשל אי זיהוי ראוטר ל DSL.
ביום ההמתנה לנציג טכני מעל 30 דקות שרק תרוצים ובדיקות לא מקצועיות
בלילות המתנה של בין 50 דקות לשעה ושוב חוסר מקצועיות ברמה גבוהה שלנציגים פשוט לא מעניין אותם מה הבעיה, תשובות של "תוציא חשמל ממקרר ותחבר את המיקרוגל" פשוט הזוי
גם לא מעניין אותם שזמן ההמתנה לנציג טכני הוא כשעה זה פשוט לא מזיז להם והם אומרים שעוד אני במצב טוב של זמן המתנה
הם לא יכולים לשלוח טנכאי כי אין להם והעבודה שלהם מול בזק כמעט בלתי אפשרית
אין לי מושג מי שם מכשולים אבל ההרגשה ש018 באמת לא מתאמצת לטפל בלקוח.
אפילו שוחחתי במקרה בפייסבוק עם מנהלת השיווק של החברה וגם לא ממש עניין אותה שהחברה פשוט זוועתית מבחינה שירותית

החלטתי לחתוך מ018 ב69 שקל לחודש וחזרתי לבזק (בלית ברירה) ב99 שקל לחודש והתקנה (נו חירטוט כל שהו) של 100 שקלים.
לפחות 199 מנסיון עבר לא זלזלו בי ותמיד נתנו לי שירות ואפילו שלחו טכנאים בצורה מהירה במידה והייתה תקלה
כבר 24 שעות עם בזק לאחר ניוד מ018.

באמת בכאב עזבתי את 018 כי אני מאוד תומך בחברות הקטנות ונגד המונופול של בזק שעשקה אותנו במשך שנים אבל אפילו הנציגים של 018 אמרו לי בפנים שהחברה פשוט על הפרצוף ועדיין לא מוכנה לקהל גדול של לקוחות ושירות... כן כן נציגים של 018 אמרו לי את זה בפה מלא.
שמתי לעצמי תזכורת בטלפון בעוד שנה שבזק ירצו להעלות את המחיר פשוט להתנתק ולבדוק בעוד שנה את שאר החברות הקטנות בתקווה לא להשאר בבזק

בכל מקרה ממש מבאס שאי אפשר להלחם בבזק אבל 018 כבר הוציאו אותי מדעתי ובשביל הפרש של 30 שקל זה שווה לי את שעות ההמתנה לנציג
 

rafid1

Active member
מנהל
מצער לשמוע, אבל די צפוי

כנראה שיש פה גם עניין של מזל-ססטיסטי. לקוחות עם תשתית ללא בעיות (למזלם) המעבר יהיה חלק יותר, פשוט כי לא צריך תמיכה מאף אחד.... ול-018 לא שווה להשקיע בבעייתיים.
&nbsp
&nbsp
 

carmonle

New member
למה שלא תצטרף לשוק הסיטונאי דרך בזב"ל

עברתי לחבילה שלהם שמהווה מבחינתי חיסכון של 50 ש"ח לחודש ואין כל בעייה עד כה בשבוע הראשון מקבל כ-82 בבדיקת מהירות ושילמתי 120 לבזק + 30 לבזב"ל על מהירות 100.

כאמור תמיד אפשר לחזור לבזק גם באם העלות לחיבור 99 ש"ח חד פעמי

החבילה בשוק הסיטונאי של בזב"ל למהירות 100 היא בעלות 99 שח לחודש כאשר חודש ראשון חינם, המחיר לשנה

ערן
 

Beetlejuice68

New member
כי אני מרגיש שעדיין לחברות הבאנדל אין שירות מתאים

חשבתי על האפשרות של 012 או בזק בינלאומי אבל החלטתי שאני רוצה "ראש שקט" בשנה הקרובה" גם ככה המחירים לא כל כך משמעותיים ואני לא צריך 100 מגה (אין לי גם תשתית ברחוב)
אז שיהיה השנה הקרובה עם בזק בבאנדל של 99 שקל לחודש אני חייב מענה מהיר במידה ויש תקלה ולא להתייבש על הקו
התיש אותי ההמתנה של שעות על שעות שכבר מרטתי שערות מרוב עצמים
לכן לא אנסה בשום אופן את החברות של הבאנדל שעובדות מול בזק, שבזק בעצמה נראה כך ששמה פס על החברות צד שלישי.
שנה הבאה אני מאמין שכבר לא יהיה בחיתולים העסק הזה ונעבור..
&nbsp
 

rafid1

Active member
מנהל
אותי מסקרן - מי הספקית של הבאנדל שלך כעת?

והאם ניסית לפנות אליהם ולקבל מענה זריז ומקצועי?
 

Beetlejuice68

New member
אבל כתבתי..

חזרתי לבזק..
ולא פניתי אליהם כי לפתע.. הכל עובד
אין בעיות
אין תקלות
אין ניתוקים
&nbsp
המעניין הוא שאני בדיוק בדיוק אותו דבר
ספק 018
תשתית בזק
אבל אחרי שעברתי לבזק אין שום בעיה הכל עובד כמו שעון ולכן לא פניתי כלל לבזק.
אולם מנסיון העבר שלי עם בזק כן הייתה המתנה הזמן האחרון שהמתנתי להם זה היה 8 דקות.
יש את ההבדל בין הזמן "הסביר" לבין כשעה המתנה... בשביל שיהיה לי שקט נפשי, ולא מתן מענה אחרי שעה ה30 שקל הפרש שווים לי שלא יהיה לי ניתוקים כבעבר.
&nbsp
 

rafid1

Active member
מנהל
אהה, לא הבנתי שנשארת ב018 כספקית

חשבתי שהצטרפת לבאנדל *של* בזק עם ספקית מטעמם.
כעת כש"הכל עובד" - אולי תחזור ל018? ותתייחס לסיבוב הזה כשיטה לטיפול בתקלות... ב360 ש"ח שתחסוך כל שנה, תוכל נניח לשדרג לנתב טוב יותר אולי..
 

Beetlejuice68

New member
ומי יתן לי מענה לתקלה 018?

מוכן לשלם את ה360 שקל ולא להיות שעות על שעות בטלפון עם נציגים דפוקים שאפילו לא רוצים לעזור
&nbsp
 

noa_f

New member
תנוח דעתך, לפני כמה שבועות היתה לנו בעיה טכנית בקו בזק

קודם לקח כמה שעות לתפוס אותם בטלפון ואז הם תיאמו טכנאי - לשלושה ימים מאוחר יותר. כלומר, שלושה ימים בלי קו טלפון תקין (אינטרנט עבד).
&nbsp
אז שירות אין גם לבזק.
 

Beetlejuice68

New member
אוי כמה שאת טועה

שוב התחילו לי הבעיות (פעם ראשונה פונה לבזק) 8 דקות המתנה לנציג של 166
כרגיל בדיקות, ,תוציא כבל, תכניס כבל, תוציא שקע של מקרר, תכניס שקע של מיקרו גל ועוד..
נו יש צורך בטנכאי, מתי...?
הופ יש לי למחרת בין 8-10 אמר הנציג ב166
למחרת בשעה 9 הגיע לכאן טכנאי, הלך לארון, בדק, פתח את השקע של הטלפון בבית
אין לי מושג מה הוא עשה עם עוד איזה נציג טלפוני, העביר פורט, העביר שרת מבחינתי שיעביר גם את הכתובת של הדירה.. לקח לבחור איזה שעה להיות אצלי
וואלה 48 שעות אין אף ניתוק עובד כמו שצריך
אני מבחינתי קיבלתי את השירות שהייתי צריך לקבל
&nbsp
עם אקספון זה לא היה קורה בחיים
למה? כי הם סומכים על בזק, בזק קובעת להם בסדר עדיפות מאוד נמוך את הטנכאי (ככה אני מרגיש) הכל לא עובד כמו שצריך ובכלל שעה שלמה להמתין לנציג של אקספון שדבר אחרון הוא רוצה להתעסק עם בזק כמו שזה נראה
&nbsp
&nbsp
 

Beetlejuice68

New member
בעבר לא היה לי שום בעיות בתשתית

הכל החל מלפני שבועיים שכבר התיאשתי מרוב תקלות ובעיות ונראה שמישהו ב018 שם עלי פס גדול מאוד
דיייי נמאס לי כבר את שעות ההמתנה האלה, לא הגיוני שאני צריך לחכות לנציג כשעה כל פעם שאני מתקשר
ש 018 יעבדו על השירות שלהם, מענה טלפוני ועבודה נכונה מול בזק ואז זה יהיה שווה. בנתיים אני מחוץ לעסק הזה..
&nbsp
 
למעלה