אחת המהפכות הראשיות הנדרשות וכמובן דורשות תקצוב מיוחד, תהיה חוק חינוך חינם מגיל 0 ועד סיום תואר ראשון

בין שנת הלימודים וחצי הקריטית שבוזבזה ופגעה בעיקר בלומדי ונבחני הבגרויות והתלמידים בכיתות א' עד ד', ועד עדרי רפי השכל שהתגלו פה ושם...החינוך הוא כלי ראשי לריפוי חברה שלמה ושסועה שלא יהיה בכוחה לממן את החינוך של דור ההמשך...
 

ai27

Well-known member

אחת המהפכות הראשיות הנדרשות וכמובן דורשות תקצוב מיוחד, תהיה חוק חינוך חינם מגיל 0 ועד סיום תואר ראשון​

בין שנת הלימודים וחצי הקריטית שבוזבזה ופגעה בעיקר בלומדי ונבחני הבגרויות והתלמידים בכיתות א' עד ד', ועד עדרי רפי השכל שהתגלו פה ושם...החינוך הוא כלי ראשי לריפוי חברה שלמה ושסועה שלא יהיה בכוחה לממן את החינוך של דור ההמשך...
איך זה קשור למשהו?
הרי את ה"מהפכה" הזאת תמיד דרשתם.
הדרישה להחריב את החינוך ולסבסד לרפי השכל וחסרי היכולת תארים חסרי תועלת כמו שעושים בכל רחבי העולם הערבי - לא תורמת כלום.

שנת הלימודים נפגעה בעיקר - בגלל התנגדות הוועדים ההסתדרותיים להסתגל למציאות המודרנית.
דרישתם לא ללמד מרחוק, ובלימוד מרחוק להתמקד בעיקשות עקרה על למידה פרונטלית ב"זום" השנוא
והימנעות משימוש בכלים המעולים שמשרד החינוך פיתח.
המהפכה הנדרשת היא - להעביר את המורים שנתקעו בשיטות המאה ה19 - למאה ה21.
להעביר יום לימודים אחד כל שבוע - ללימוד מהבית. לא ב"זום" פרונטלי עלוב - אלא כחלוקת משימות מוכנות מראש - לפי התקדמות אישית של כל תלמיד.


החינוך היום הוא כלי להחדרת מנטליות בינונית - כופים על 20 תלמידים ללמוד בקצב של 5 התלמידים הגרועים ביותר בכיתה,
ואז שובתים בטענה שצריך להפחית את כמות התלמידים, כי התלמידים לא מצליחים לשבת וללמוד בפעם העשירית אותו חומר.
את זה - חייבים לתקן,
ולצורך כך חייבים לקחת מוועדי מורים את המונופול שגורם להם לכפות חינוך בינוני.
 
ואם הוא ביביסט שעושה 5 שנים כיתה א וחמש שנים כיתה ב,? גם לו אנחנו צריכים לממן תואר ראשון בגיל 40?
 
למעלה