איאם במופע בחירות מיוחד חמישי 16.2

shukiman

New member
איאם במופע בחירות מיוחד חמישי 16.2

!!!! להקת איאם במופע בחירות מיוחד!!!!
אין אמונה בפוליטיקאים
מופע פותח: תמימי דעים להקת רגאיי מהצפון
בתקליטיה: ראס פזr.p.g.שחוגג יום הולדדת. 007crow: סלקטה טובא!! סלקטהsyndrome !! m.c.נצ'י נץ' !! ולקינוח ו\או ומנה עיקרית:
A-MAR SOUND SYSTEM
קולטורה 16.2 יום חמישי 24:00 פתיחת דלתות הרצל 154
 

RasPazG

New member
יאמאאאאאאאאאאאאאאן

מצפים לראות כל אחד מכם בקולטורה ביום חמישי כי אנחנו הולכים לשרוף את כל האוויר שיהיה שם וברדיוס 100 קילומטר משם לפחות!!!!!!! דאנס יומהולדת(שלי) מיוחד שהולך להיות מטורף!!!!!!! תביאו ספליפים, בלאנטים וצ'ילומים כי הולכת להיות הרבה אש שתדליק לכם אותם!!!!!! פשוט תבואו:) Blessed R.P.G
 

טובא

New member
אל תדאג ראספז

הולך להיות שורף לגמריי (יש לנו כמה הפתעות עם הסט שלנו...)
 

RasPazG

New member
i man nuh worrie Selassie I know!!

הולך להיות שורף חברים תבואו כמה שיותר הכל מתחיל בחצות והליין אפ עמוססססססססס like it should BLESS UP
 
!!!!!!!!!!!!!Action For Election

מסע בחירות אלטנטיבי לצדק פוליטי! הדמוקרטיה הישראלית של היום היא שוק מגעיל של ספסרי קולות, תן וקח של טובות הנאה וכספים לאור יום וללא בושה. כדי להיבחר לרשימה מפלגתית חייב אדם ללכלך את ידיו בזוהמה. עוד כחודש, כל אחד מאיתנו אמור לשלשל את הפתק לקלפי ולתרום להנצחת המצב המזעזע הזה. אז זהו... שלא!!!!!!! להקת איאם יוצאת ל"מסע בחירות" כדי לשיר את הדברים באור אחר. אסור לנו להסתנוור מקמפיין הפרסום הראוותני של - המפלגות הגדולות והעשירות שמלכלכות לנו את הסביבה והנוף- בשלטי ענק עם מסרים שקריים!! מפלגות שבשורותיהן עבריינים במוצהר, עם תיק במשטרה או אחרים תחת חקירה וחשד. שימו לב למפלגות הקטנות שבראש סדר העדיפויות שלהן עומדים: חופש הפרט וצדק חברתי. מפלגות נקיות כפיים. כי כמו שאמר הנסיך הקטן: "הדברים החשובים באמת סמויים לעין....." -לכל המעוניינים לעזור במסע ולהצטרף אל הדרך אנא פנו אל- נדב נישרי, קולטורה - 052-5571818 מקווה לראות אותכם מחר =) -כשף!
 
למעלה