אחת שאוהבת2
New member
איבד עבודה בגלל שלא שלט על העצבים...
ימים ארוכים בעבודה ימים של לפני נגשת תקציב 2008 אני הרבה במשרד עם ניירות עמודות טבלאות ונתונים ופחות בחנות עם הלקוחות וצוות העובדים. יש לי עובד צעיר יחסית קצת חמום מוח ערכתי עימו מספר שיחות במהלך השנה האחרונה על התגובות התוקפניות והעצבניות שלו ללקוחות "קשים" כמנהלת ניסיתי להעביר לו את המסר ש- "הלקוח לא תמיד צודק אבל הוא תמיד הלקוח" וכל עוד אנחנו נותנים שירות ואנחנו שכירים ברשת אנחנו נכבד את מקום העבודה ולא ניגרר לקטטות צעקות ומריבות... הערב נכנס לקוח , כנראה כבר עצבני מהבית.. לקוח שאנחנו מכירים כבר, בעללים של מספר בתי עסק מהסביבה לא יודעת למה ואיך פתאום אני שומעת קללות וצעקות בחנות לא מספיקה להגיע ושומעת בום.. (2 מיקרוגלים ומחשב עפו ממקומם) רואה את העובד שלי ואת הלקוח כמעט הולכים מכות בחנות וכל זה בשילוב של קללות וצעקות.. מנסה להרחקים ולהפריד הלקוח מזמין משטרה אני דוחפת את העובד אחורה למחסן מבקשת שלא ייצא ניגשת ללקוח מנסה לדבר עימו וההוא ממשיך לקלל ו"לברך" את המוכר המוכר מצידו לא שמע לבקשתי ויצא מן המחסן ועשה תנועה מגונה לעבר הלקוח הלקוח מצידו אומר לי - רואה מה עשה? עכשיו אני אז... אותו... תפסתי שוב את המוכר דיברתי אליו בשיא התקיפות שיעמוד במחסן ולא ייציץ עכשיו הלקוח בנתיים סיים לקנות תוך כדי קללות וניבולי פה.. המשטרה כבר לא הגיע... בבירור שערכתי עם עובד נוסף שהיה שם באותם רגעים התברר כי הלקוח על ההתחלה קילל והתייחס בזילזול ובביטויים מעליבים - קרא למוכר "בוא'נה יא אפס יא הומו תזיז ותביא לי.." אז נכון שהלקוח חרא (סליחה על הביטוי) ונכון שלאף אחד לא מגיע לספוג קללות ומילים מגיעילות אבל.. אבל אנחנו נותנים שירות אנחנו מוכרים אנחנו צריכים לדעת לקום וללכת כשאין כימיה עם לקוח ולא להיגרר למריבות עם לקוחות ככה.. בגלל לקוח שלא שוה עצבים נאלצתי לפטר את העובד ששוב לא הצליח להתגבר על האגו והכבוד שלו ונתן לעצבים שלו לדבר במקום להיות חכם , הוא ניסה להיות צודק כמו שבכביש זה אסור ככה זה כשאתה שכיר שמייצג חברה... אז זהו.. יום ארוך יום מתיש עצוב לי שהייתי צריכה לעשות את זה אבל לא נותרה לי כל ברירה.. הזדמנויות כבר נתתי לו המון עכשיו זה באמת כואב... המשך עבר נעים
ימים ארוכים בעבודה ימים של לפני נגשת תקציב 2008 אני הרבה במשרד עם ניירות עמודות טבלאות ונתונים ופחות בחנות עם הלקוחות וצוות העובדים. יש לי עובד צעיר יחסית קצת חמום מוח ערכתי עימו מספר שיחות במהלך השנה האחרונה על התגובות התוקפניות והעצבניות שלו ללקוחות "קשים" כמנהלת ניסיתי להעביר לו את המסר ש- "הלקוח לא תמיד צודק אבל הוא תמיד הלקוח" וכל עוד אנחנו נותנים שירות ואנחנו שכירים ברשת אנחנו נכבד את מקום העבודה ולא ניגרר לקטטות צעקות ומריבות... הערב נכנס לקוח , כנראה כבר עצבני מהבית.. לקוח שאנחנו מכירים כבר, בעללים של מספר בתי עסק מהסביבה לא יודעת למה ואיך פתאום אני שומעת קללות וצעקות בחנות לא מספיקה להגיע ושומעת בום.. (2 מיקרוגלים ומחשב עפו ממקומם) רואה את העובד שלי ואת הלקוח כמעט הולכים מכות בחנות וכל זה בשילוב של קללות וצעקות.. מנסה להרחקים ולהפריד הלקוח מזמין משטרה אני דוחפת את העובד אחורה למחסן מבקשת שלא ייצא ניגשת ללקוח מנסה לדבר עימו וההוא ממשיך לקלל ו"לברך" את המוכר המוכר מצידו לא שמע לבקשתי ויצא מן המחסן ועשה תנועה מגונה לעבר הלקוח הלקוח מצידו אומר לי - רואה מה עשה? עכשיו אני אז... אותו... תפסתי שוב את המוכר דיברתי אליו בשיא התקיפות שיעמוד במחסן ולא ייציץ עכשיו הלקוח בנתיים סיים לקנות תוך כדי קללות וניבולי פה.. המשטרה כבר לא הגיע... בבירור שערכתי עם עובד נוסף שהיה שם באותם רגעים התברר כי הלקוח על ההתחלה קילל והתייחס בזילזול ובביטויים מעליבים - קרא למוכר "בוא'נה יא אפס יא הומו תזיז ותביא לי.." אז נכון שהלקוח חרא (סליחה על הביטוי) ונכון שלאף אחד לא מגיע לספוג קללות ומילים מגיעילות אבל.. אבל אנחנו נותנים שירות אנחנו מוכרים אנחנו צריכים לדעת לקום וללכת כשאין כימיה עם לקוח ולא להיגרר למריבות עם לקוחות ככה.. בגלל לקוח שלא שוה עצבים נאלצתי לפטר את העובד ששוב לא הצליח להתגבר על האגו והכבוד שלו ונתן לעצבים שלו לדבר במקום להיות חכם , הוא ניסה להיות צודק כמו שבכביש זה אסור ככה זה כשאתה שכיר שמייצג חברה... אז זהו.. יום ארוך יום מתיש עצוב לי שהייתי צריכה לעשות את זה אבל לא נותרה לי כל ברירה.. הזדמנויות כבר נתתי לו המון עכשיו זה באמת כואב... המשך עבר נעים
![](https://timg.co.il/f/Emo24.gif)