happyhappy
New member
איביי ביטלו לי מכירה מסיבת "קונה חשוד"
שלום,
רציתי לשתף אתכם במקרה שקרה לי מול איביי.
מכרתי מוצר ללקוח, מוצר שנשלח באמצעות דרופשיפינג מספק שאני עובדת מולו.
הלקוח שילם והכל היה נראה טוב ויפה למעט העובדה שהיה מדובר במשתמש חדש.
איביי החליטו לבטל את המכירה מהסיבה שהלקוח ביטל את המשתמש שלו לאחר הקניה. הם שלחו אלי מסר עם רשימת עשי ואל תעשי במקרה הזה, שכוללים בין היתר - לא לשלוח את המוצר, אם שלחתי לנסות לבטל את השליחה, לא ליצור קשר עם הקונה ולא לשלוח לו החזר.
דבר ראשון, פניתי לספק שלא ישלח את המוצר ואני עדיין ממתינה לתשובה שלהם.
שלחתי מסר חזרה לאיביי והסברתי להם שאני מעוניינת לשלוח בחזרה את הכסף (שהוא כמובן לא שלי) דרך פייפאל ומה עלי לעשות שכן מדובר בלקוח "חשוד".
קיבלתי תשובה על כמה שאני מוכרת נהדרת ואחראית ובעלת יושרה וכל הבלה בלה בלה מה שבעצם הבהיר לי שאני כנראה עושה בשבילם את העבודה שכן הם אלו שביטלו את המכירה לכאורה מסיבות מוצדקות, והאחריות היא שלהם. (כי הם החליטו לבטל את המכירה). תשובתם - כן, אפשר להחזיר את הכסף דרך פייפאל.
חיש מהר עשיתי ריפנד לכסף.
לא עברו כמה דקות וקיבלתי עוד מסר ממישהי אחרת מאיביי שענתה לי משהו אחר - קודם תיצרי קשר עם הקונה ורק אם הוא מגיב את יכולה לשלוח את הכסף. אם הוא לא מגיב את לא חייבת לו כלום.
כמובן ששלחתי להם מסר נוסף על כל הבילבולציה שלהם וחבל שחברה כל כך גדולה לא מתואמת בתשובות שהם נותנים.
הדאגות העיקריות שלי הן:
1. שהכסף חזר לבן אדם הנכון ולא לאיזה נוכל.
2. שהספק שלי יחזיר לי את הכסף ופה מבחינתי הם עומדים למבחן כי בצורה שאני רואה את זה הם זקוקים לי לא פחות ממה שאני זקוקה להם, כי אני מוכרת את המוצרים שלהם באיביי, וגם הם מוכרים אותם באיביי, כלומר כשהמכירה היא דרכי, אני חוסכת להם את עמלות איביי ובקושי מרוויחה גרוש וחצי.
הערות והארות יתקבלו בברכה.
שלום,
רציתי לשתף אתכם במקרה שקרה לי מול איביי.
מכרתי מוצר ללקוח, מוצר שנשלח באמצעות דרופשיפינג מספק שאני עובדת מולו.
הלקוח שילם והכל היה נראה טוב ויפה למעט העובדה שהיה מדובר במשתמש חדש.
איביי החליטו לבטל את המכירה מהסיבה שהלקוח ביטל את המשתמש שלו לאחר הקניה. הם שלחו אלי מסר עם רשימת עשי ואל תעשי במקרה הזה, שכוללים בין היתר - לא לשלוח את המוצר, אם שלחתי לנסות לבטל את השליחה, לא ליצור קשר עם הקונה ולא לשלוח לו החזר.
דבר ראשון, פניתי לספק שלא ישלח את המוצר ואני עדיין ממתינה לתשובה שלהם.
שלחתי מסר חזרה לאיביי והסברתי להם שאני מעוניינת לשלוח בחזרה את הכסף (שהוא כמובן לא שלי) דרך פייפאל ומה עלי לעשות שכן מדובר בלקוח "חשוד".
קיבלתי תשובה על כמה שאני מוכרת נהדרת ואחראית ובעלת יושרה וכל הבלה בלה בלה מה שבעצם הבהיר לי שאני כנראה עושה בשבילם את העבודה שכן הם אלו שביטלו את המכירה לכאורה מסיבות מוצדקות, והאחריות היא שלהם. (כי הם החליטו לבטל את המכירה). תשובתם - כן, אפשר להחזיר את הכסף דרך פייפאל.
חיש מהר עשיתי ריפנד לכסף.
לא עברו כמה דקות וקיבלתי עוד מסר ממישהי אחרת מאיביי שענתה לי משהו אחר - קודם תיצרי קשר עם הקונה ורק אם הוא מגיב את יכולה לשלוח את הכסף. אם הוא לא מגיב את לא חייבת לו כלום.
כמובן ששלחתי להם מסר נוסף על כל הבילבולציה שלהם וחבל שחברה כל כך גדולה לא מתואמת בתשובות שהם נותנים.
הדאגות העיקריות שלי הן:
1. שהכסף חזר לבן אדם הנכון ולא לאיזה נוכל.
2. שהספק שלי יחזיר לי את הכסף ופה מבחינתי הם עומדים למבחן כי בצורה שאני רואה את זה הם זקוקים לי לא פחות ממה שאני זקוקה להם, כי אני מוכרת את המוצרים שלהם באיביי, וגם הם מוכרים אותם באיביי, כלומר כשהמכירה היא דרכי, אני חוסכת להם את עמלות איביי ובקושי מרוויחה גרוש וחצי.
הערות והארות יתקבלו בברכה.