אני מוכר באיביי כ - 3שנים. עד היום הכל היה בסדר אבל לאחרונה משלוחים לחו"ל בעיקר לקנדה לא מגיעים ליעד. אני שולח בד"כ עם מספר מעקב (רשום רגיל) אך בחלק מהמדינות יש לי מידע רק שהפריט עזב את הארץ ואין שום אינדקציה לגבי ההמשך. חלק מהלקוחות פתחו Item not received case. האם אני חייב לשלוח החזר כספי לקונה למרות שהפריט נישלח + מספר מעקב אך לא התקבל אצל הקונה? עד היום ביצעתי החזרים כספיים כי חששתי שזה יפגע בדירוג שלי באיביי. נכון להיום יש לי 99.6% פידבקים חיוביים ואני מוגדר כ Tpo Rated S eller. תודה
המכס בקנדה מחמיר מאוד בחודשים האחרונים ומעכב משלוחים לעיתים אפילו חודש ויותר. לחברה שלנו יש פתרון לשילוח לקנדה דרך ארהב, יש מעקב מלא עד מסירה והמכס פחות מקשה על משלוחים מארה"ב, דבר איתי, גיא, מיילוג
בדומה לאוסטרליה, ארה"ב ועוד מדינות - כששולחים דואר רשום לקנדה אין מעקב אחרי שיצא מהארץ. לשם כך הומצא "אקו פוסט" של הדואר שמאפשר מעקב גם אחרי שדבר הדואר יצא מהארץ. ואתה פועל נכון, אם הלקוח לא קיבל את המוצר עד לזמן המשוער האחרון צריך להחזיר לו את הכסף, אחרת הוא יסלים את התביעה לאיביי והם יחזירו לו את הכסף ממך + יירשם לך דיפקט בחשבון שיפגע בך כמוכר.
עצם המשלוח לרנדה, לא מעיד על כלום. רק ששלחת משהו למישהו בקנדה. יש בדואר אפשרות לבקש מעקב (יש לפנות למייל ולהציג את הטופס עם מספר המעקב חתום וכן חשבונית שהסוחר הוציא ללקוח). זה לוקח קצת זמן אבל בסוף קורה. אם אין מידע לפחות תקבל פיצוי מהדואר (בדוק. אני מקבלת יותר פיצוי מאשר תוצאות מעקב. ככה זה. סתומים שם).
 
עוד מילה קטנה- אל תוותרו. על כל משלוח שגורלו לא ברור צרו עימם קשר (רצוי עם יחידה בשם שוהם). אולי זה יעזור קצת להחיות את המעקב וגם אם לא- מגיע לנו פיצוי