איביי - פריט שנישלח אך לא התקבל

טלנועה1

New member
איביי - פריט שנישלח אך לא התקבל

אני מוכר באיביי כ - 3שנים. עד היום הכל היה בסדר אבל לאחרונה משלוחים לחו"ל בעיקר לקנדה לא מגיעים ליעד. אני שולח בד"כ עם מספר מעקב (רשום רגיל) אך בחלק מהמדינות יש לי מידע רק שהפריט עזב את הארץ ואין שום אינדקציה לגבי ההמשך. חלק מהלקוחות פתחו Item not received case. האם אני חייב לשלוח החזר כספי לקונה למרות שהפריט נישלח + מספר מעקב אך לא התקבל אצל הקונה? עד היום ביצעתי החזרים כספיים כי חששתי שזה יפגע בדירוג שלי באיביי. נכון להיום יש לי 99.6% פידבקים חיוביים ואני מוגדר כ Tpo Rated S eller. תודה
 

Sanchez

Member
אני תמיד חשבתי שהמוכר מכוסה...
אם יש לו מספר מעקב.
 
אתה צודק..

המכס בקנדה מחמיר מאוד בחודשים האחרונים ומעכב משלוחים לעיתים אפילו חודש ויותר. לחברה שלנו יש פתרון לשילוח לקנדה דרך ארהב, יש מעקב מלא עד מסירה והמכס פחות מקשה על משלוחים מארה"ב, דבר איתי, גיא, מיילוג
 

Avalon11

New member
קנדה

בדומה לאוסטרליה, ארה"ב ועוד מדינות - כששולחים דואר רשום לקנדה אין מעקב אחרי שיצא מהארץ. לשם כך הומצא "אקו פוסט" של הדואר שמאפשר מעקב גם אחרי שדבר הדואר יצא מהארץ. ואתה פועל נכון, אם הלקוח לא קיבל את המוצר עד לזמן המשוער האחרון צריך להחזיר לו את הכסף, אחרת הוא יסלים את התביעה לאיביי והם יחזירו לו את הכסף ממך + יירשם לך דיפקט בחשבון שיפגע בך כמוכר.
 

Sanchez

Member
אז היכן ההגנה על המוכר ?
הרי ישנו מספר מעקב, שהוא הוכחה למשלוח.
 

francolana

New member
אתה נדרש להוכחת מסירה. לא הוכחת משלוח

עצם המשלוח לרנדה, לא מעיד על כלום. רק ששלחת משהו למישהו בקנדה. יש בדואר אפשרות לבקש מעקב (יש לפנות למייל ולהציג את הטופס עם מספר המעקב חתום וכן חשבונית שהסוחר הוציא ללקוח). זה לוקח קצת זמן אבל בסוף קורה. אם אין מידע לפחות תקבל פיצוי מהדואר (בדוק. אני מקבלת יותר פיצוי מאשר תוצאות מעקב. ככה זה. סתומים שם).
&nbsp
עוד מילה קטנה- אל תוותרו. על כל משלוח שגורלו לא ברור צרו עימם קשר (רצוי עם יחידה בשם שוהם). אולי זה יעזור קצת להחיות את המעקב וגם אם לא- מגיע לנו פיצוי
 
למעלה