איומים עקב ביטול עיסקת "עקיצה" בסגנון האריזה הקרועה

glsystems1

New member
לפני זמן מה רכשנו ברשת מאתר עם סיומת co.il מוצר כלשהו. למחרת, הגיע מספר מעקב.

לאחר כחודש ומשראינו שלא הגיע דבר, בדקנו את מספר המעקב ומסתבר שיום לאחר שהמוכר הנפיק את מספר המשלוח, הוא ביטל אותו.

פנינו לפייפאל לדווח ולקבל החזר. בבוקר שאחרי קיבלנו מייל עם איום מכביכול עורך דין בשפת ביבים. וישר באותו יום נשלחה חבילה אחרת מסין.

מעיון ברשת מסתבר ש"החברה" בכלל נמצאת בדירה בהונג קונג ושיטת המכירה שלהם היא פרסום מותגים בזול, שליחה של זיופים באריזה קרועה (כדי שיטענו שנפתחה על ידי הלקוח) ואז בזמן התלונה לאחר שהלקוח חתם שקיבל את החבילה, הם טוענים שהלקוח החליף במוצר מזוייף ומתנערים מאחריות.

כיוון שהחבילה רק בדרך ובהינתן שהמוכר שלח לאחר ביטול העיסקה בפייפאל, אם אבקש להחזיר לשולח, האם יש למוכר זכות לתבוע?

מה הנוהל? האם אפשר לתבוע על הטרדה, איומים, מוצר מזוייף?

ידוע אם יש גוף ממשלתי שנלחם בזיופים ויכול ל"שלוף" את המוצר מהדואר טרם הגעתו אלי?

תודה
 
לפני זמן מה רכשנו ברשת מאתר עם סיומת co.il מוצר כלשהו. למחרת, הגיע מספר מעקב.

לאחר כחודש ומשראינו שלא הגיע דבר, בדקנו את מספר המעקב ומסתבר שיום לאחר שהמוכר הנפיק את מספר המשלוח, הוא ביטל אותו.

פנינו לפייפאל לדווח ולקבל החזר. בבוקר שאחרי קיבלנו מייל עם איום מכביכול עורך דין בשפת ביבים. וישר באותו יום נשלחה חבילה אחרת מסין.

מעיון ברשת מסתבר ש"החברה" בכלל נמצאת בדירה בהונג קונג ושיטת המכירה שלהם היא פרסום מותגים בזול, שליחה של זיופים באריזה קרועה (כדי שיטענו שנפתחה על ידי הלקוח) ואז בזמן התלונה לאחר שהלקוח חתם שקיבל את החבילה, הם טוענים שהלקוח החליף במוצר מזוייף ומתנערים מאחריות.

כיוון שהחבילה רק בדרך ובהינתן שהמוכר שלח לאחר ביטול העיסקה בפייפאל, אם אבקש להחזיר לשולח, האם יש למוכר זכות לתבוע?

מה הנוהל? האם אפשר לתבוע על הטרדה, איומים, מוצר מזוייף?

ידוע אם יש גוף ממשלתי שנלחם בזיופים ויכול ל"שלוף" את המוצר מהדואר טרם הגעתו אלי?

תודה
לפי החוק הישראלי עוסק שהונה לקוח לא רשאי לתבוע
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לפני זמן מה רכשנו ברשת מאתר עם סיומת co.il מוצר כלשהו. למחרת, הגיע מספר מעקב.

לאחר כחודש ומשראינו שלא הגיע דבר, בדקנו את מספר המעקב ומסתבר שיום לאחר שהמוכר הנפיק את מספר המשלוח, הוא ביטל אותו.

פנינו לפייפאל לדווח ולקבל החזר. בבוקר שאחרי קיבלנו מייל עם איום מכביכול עורך דין בשפת ביבים. וישר באותו יום נשלחה חבילה אחרת מסין.

מעיון ברשת מסתבר ש"החברה" בכלל נמצאת בדירה בהונג קונג ושיטת המכירה שלהם היא פרסום מותגים בזול, שליחה של זיופים באריזה קרועה (כדי שיטענו שנפתחה על ידי הלקוח) ואז בזמן התלונה לאחר שהלקוח חתם שקיבל את החבילה, הם טוענים שהלקוח החליף במוצר מזוייף ומתנערים מאחריות.

כיוון שהחבילה רק בדרך ובהינתן שהמוכר שלח לאחר ביטול העיסקה בפייפאל, אם אבקש להחזיר לשולח, האם יש למוכר זכות לתבוע?

מה הנוהל? האם אפשר לתבוע על הטרדה, איומים, מוצר מזוייף?

ידוע אם יש גוף ממשלתי שנלחם בזיופים ויכול ל"שלוף" את המוצר מהדואר טרם הגעתו אלי?

תודה
למה חתמת שקיבלת, אם האריזה הייתה קרועה?
 

glsystems1

New member
תודה.

עדכון קטן, עוד איום הגיע - "נפנה להוצאה לפועל". האם יש לו קייס? ואם הוא כן פונה להוצאה לפועל, האם זה קושר אותו משפטית לחברה ששולחת את הסחורה הפגומה?

תודה שוב
 
עורך דין יוסף פנדריך . בסוף אשתי קיבלה אזרחות ישראלית . באיחור של שנה . אבל סוף טוב הכול טוב . וגם דרכון ישראלי
תודה על העידוד שלך . לאורך כול הדרך .
 
למעלה